Sony Ericsson Live with Walkman 8800 23

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 24.06.2012 roku

Wyświetleń 8800

Odpowiedzi 23

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Poza tym przecież jakbym w dzisiejszych czasach nie miał Andruta to... byłbym inny. A to doprawdy straszne.                                        

Że niby kurwa co?:pokerface:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Poza tym przecież jakbym w dzisiejszych czasach nie miał Andruta to... byłbym inny. A to doprawdy straszne.

Kup sobie, w prawie każdym spożywczym, nie jestem pewien jak teraz, ale kiedyś kosztowały 60gr, chyba pięć w paczce.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Poza tym przecież jakbym w dzisiejszych czasach nie miał Andruta to... byłbym inny. A to doprawdy straszne.

Kup sobie, w prawie każdym spożywczym, nie jestem pewien jak teraz, ale kiedyś kosztowały 60gr, chyba pięć w paczce.

Dobre są.
Chodziło mi raczej o
http://www.chip.pl/images/2011/05/17/androidbroken.jpg/image_full


 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakas stara wersja
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry