Ja na twoim miejscu raczej bym się nie łudził ze ktoś napisze skrypt albo chociażby pomoże (z racji twojego nastawienia). Lepiej zacznij uczyć się od podstaw, a może kiedyś sam to zrobisz.
wszyscy tak mówią "zacznij od podstaw ,a może kiedyś sam to zrobisz" a jak mam się ich uczyć np. GiveNPC, instance, id, name, effect, wear, itd. - da się domyśleć
ale inne żeczy skąt ja to mam wiedzieć
zresztą inni myśleli nad człowiekiem-cieniostworem i robili coś takiego:
instance MST_1097_Shadowbeast (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Cieniostwór";
guild = GIL_SHADOWBEAST;
id = 1097;
voice = 3;
flags = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 2);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_SHADOWBEAST;
// ------ Inventory ------
CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 2);
// ------ visuals ------
{
Mdl_SetVisual (self,"Shadow.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Sha_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);
};
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
a czyba do tego todać to:
//----- Daily Routine ----
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
aivar[AIV_MM_SleepStart] = 6;
aivar[AIV_MM_SleepEnd] = 20;
aivar[AIV_MM_RoamStart] = 20;
aivar[AIV_MM_RoamEnd] = 6;