zaklęcie oswajające cieniostwora 10995 31

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 24.05.2011 roku

Wyświetleń 10995

Odpowiedzi 31

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
musicie mi zrobic
My nic nie musimy. Wszystko zależy jak formułujesz prośbę nie przypuszczam by wiele osób chciało ci teraz pomóc.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no chyba wiadomo o co chodzi

jak chcecie to pomożecie jak nie to nie ale moda nie będzie

a "człowiek nic nie musi" (- mój cytat)

 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

zaklęcie oswajające cieniostwora
#22 2011-05-27, 19:43(Ostatnia zmiana: 2011-05-27, 19:43)
Cytuj
"człowiek nic nie musi" (- mój cytat)
Jebane filozofy. Do nauki a nie sie mądrzyć :lol2:

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Nie znam się za dobrze na takich skryptach, ale w rozmowie z pyrokarem, gdy wykonaliśmy zadania "próba ognia" i zostajemy magiem to jest także taka linijka

Npc_SetTrueGuild (other, GIL_KDF);
Nie jestem jednak pewien, czy to cuś da;P, ale poszukaj tam też może będzie coś innego, ja niestety nie znam się na tym dobrze:p,
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
jak chcecie to pomożecie jak nie to nie ale moda nie będzie
Bynajmniej rozj*bawszy i rozśmieszywszy mnie ta wypowiedź do granic możliwości i to po stokroć. My kolego tak czekamy na twojego "superextrawyjekurvabistego" moda made in TYTANY jak na śnieg w maju przyszłego roku.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tytany wymiatają i tytany powstaną :D  w każdym razie tak ich stronka mówi :D  

Żeby nie było że kompletny off-top jak prace nad skryptem robisz coś czy czekasz na forumowiczów??
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dobra to jak by wyglądały skrypty




 

 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Ja na twoim miejscu raczej bym się nie łudził ze ktoś napisze skrypt albo chociażby pomoże (z racji twojego nastawienia). Lepiej zacznij uczyć się od podstaw, a może kiedyś sam to zrobisz.
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja na twoim miejscu raczej bym się nie łudził ze ktoś napisze skrypt albo chociażby pomoże (z racji twojego nastawienia). Lepiej zacznij uczyć się od podstaw, a może kiedyś sam to zrobisz.
wszyscy tak mówią "zacznij od podstaw ,a może kiedyś sam to zrobisz" a jak mam się ich uczyć np. GiveNPC, instance, id, name, effect, wear, itd. - da się domyśleć

ale inne żeczy skąt ja to mam wiedzieć
zresztą inni myśleli nad człowiekiem-cieniostworem i robili coś takiego:


instance MST_1097_Shadowbeast (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Cieniostwór";
   guild       = GIL_SHADOWBEAST;
   id          = 1097;
   voice       = 3;
   flags       = 0;                                                   //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
 B_SetAttributesToChapter (self, 2);                                             
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic   =   FAI_SHADOWBEAST;

   // ------ Inventory ------
   CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 2);

 // ------ visuals ------                                                      
{
 Mdl_SetVisual         (self,"Shadow.mds");
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Sha_Body",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------   








a czyba do tego todać to:







//----- Daily Routine ----
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_SleepStart]    = 6;   
   aivar[AIV_MM_SleepEnd]      = 20;
   aivar[AIV_MM_RoamStart]      = 20;
   aivar[AIV_MM_RoamEnd]      = 6;


 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to jest przerobiony (tylko nazwy) skrypt przemiany w cieniostwora:

const int SPL_Cost_Shadowbeast = 1000;

// ------ Shadowbeast ------
func int Spell_Logic_Shadowbeast (var int manaInvested)
{
if ((Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll)))
|| (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Shadowbeast)
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Shadowbeast;

Npc_SetActiveSpellInfo(self, Shadowbeast);
return SPL_SENDCAST;
}
else
{
return SPL_SENDSTOP;
};
};

teraz wystarczy go troche przerobic

to kto mi pomoże???

EDIT: musi dzałać tylko na cienostworku
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
Przyjżyj się zwojowi "amnezji". To chyba zmienia permattidude i tempattitude. ale nie jestem pewien
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Niezły odkop panie kolego  ;p  
Btw, on nic z tego nie zrozumie więc nie opłaca się w ogóle tłumaczyć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry