porównaj Twoje:
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_1_01"); //Jak leci?
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_1_02"); //Nie jest źle... Tylko nurtuje mnie jedna rzecz...
AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_1_03"); //Mianowicie
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_1_04"); //Napił bym się dobrego piwka
AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_1_05"); //Myśle, że dam rade coś z tym zrobić.
;
AI_Output (other, self, "DIA_Zenek_Piwo_15_00"); //Mam Piwko.
B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Beer, 1);
AI_Output (self, other, "DIA_Zenek_Piwo_15_01"); //Świetnie! Dzięki!
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 500);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 500);
z moim:
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_10_01"); //Jak leci?
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_10_02"); //Nie jest źle... Tylko nurtuje mnie jedna rzecz...
AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_15_00"); //Mianowicie
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_10_03"); //Napił bym się dobrego piwka
AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_15_01"); //Myśle, że dam rade coś z tym zrobić.
;
AI_Output (other, self, "DIA_Zenek_Piwo_15_02"); //Mam Piwko.
B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Beer, 1);
AI_Output (self, other, "DIA_Zenek_Piwo_10_04"); //Świetnie! Dzięki!
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 500);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 500);
musi być zachowana kolejność numeracji linijek dialogowych ; 1wsza rozmowa Bezio odezwał się 2 razy (2 linijki) i ma nazwę DIA_Zenek_hello_15_00 oraz DIA_Zenek_hello_15_01 w 1wszej rozmowie, zatem w 2giej rozmowie Bezio odzywa się raz i kolejna linijka tego, co on mówi winna mieć wyższą numerację, zatem DIA_Zenek_hello_15_02 ; tak samo z npc tylko, że linijki dialogowe npc winny mieć nazwę np. DIA_Zenek_hello_10_00, DIA_Zenek_hello_10_01 itd. kumasz już? :naughty:
edit: jak się wkurzę, to skompiluję i zrobię paczkę, ale to powinno działać, zrób jak napisałem skopiuj i podmień to sobie, co wstawiłem