potwory z g2 do g1 3990 8

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 27.10.2010 roku

Wyświetleń 3990

Odpowiedzi 8

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

potwory z g2 do g1
2010-10-27, 21:18(Ostatnia zmiana: 2010-10-27, 21:44)
jak przenieść potwory z g2 do g1 tj. wiem,że skrypty z folderu monster i pliki tex, jednak pojawia się błąd,że brakuje plików asc.gdzie je znależć?

chodzi mi np. ,ze chce mieć kilka rodzajów ścierwojadów w modzie, wyrzuca mi błąd, że brakuje asc..
 

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy

Beezimienny

potwory z g2 do g1
#1 2010-10-28, 16:23(Ostatnia zmiana: 2010-10-28, 16:23)
Spróbuj wyciąć animacje Gothic Sourucerem z pliku Scavender.mds
 
Nie klikaj tu!





CLICK

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
i co dalej?
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: pawbuj link=topic=11759.msg116309#msg116309#msg116309#msg116309 date=1288285657
i co dalej?
Noi te wypakowane pliki asc skopiuj do odpowiedniego folderu. :D
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

potwory z g2 do g1
#4 2010-10-28, 20:18(Ostatnia zmiana: 2010-10-28, 20:19)
tak zrobiłem, błędu nie wyrzuca ale tekstura krwiopijcy sie nie zmienia,poniżej skrypt
Cytuj
/*************************************************************************
**   Bloodflyfire Prototype                                          **
*************************************************************************/

PROTOTYPE Mst_Default_Bloodflyfire(C_Npc)         
{
   name                     =   "Smoczy Krwiopijca";
   guild                     =   GIL_BLOODFLY;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_BLOODFLY;
   level                     =   27;
//---------------------------------------------------------------   
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   30;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   30;
   
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   50;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   50;

   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
//---------------------------------------------------------------   
   protection   [PROT_BLUNT]      =   15;
   protection   [PROT_EDGE]         =   15;
   protection   [PROT_POINT]      =   8;
   protection   [PROT_FIRE]         =   0;
   protection   [PROT_FLY]         =   0;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   0;
//---------------------------------------------------------------   
   damagetype                   =   DAM_FIRE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;
//---------------------------------------------------------------   
   fight_tactic            = FAI_BLOODFLY;
//---------------------------------------------------------------   
   senses                  = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range            = 1500;

   aivar[AIV_MM_Behaviour]      = PASSIVE;
   
   aivar[AIV_MM_PercRange]      = 1200;
   aivar[AIV_MM_DrohRange]      = 1000;
   aivar[AIV_MM_AttackRange]   = 700;
   aivar[AIV_MM_DrohTime]      = 5;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = 5;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
//---------------------------------------------------------------   
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;
   
   aivar[AIV_MM_WuselStart]    = OnlyRoutine;   
};
//---------------------------------------------------------------
func void Set_Bloodflyfire_Visuals()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Bloodfly.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody       (self,  "Blo_Bodyfire",           DEFAULT,    DEFAULT,    "",         DEFAULT,        DEFAULT,-1);
   //Mdl_SetVisualBody      (self,   "Blo_Bodyfire",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


/*************************************************************************
**   Bloodfly                                              **
*************************************************************************/

INSTANCE Bloodflyfire   (Mst_Default_Bloodflyfire)
{
   Set_Bloodflyfire_Visuals();
   Npc_SetToFistMode(self);
   
   CreateInvItems (self, ItAt_Bloodfly_01, 2);   // 2 Flügel
};
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy

Florek

potwory z g2 do g1
#5 2010-10-28, 20:51(Ostatnia zmiana: 2010-10-28, 20:53)
A czy teksturke zrobiles w 2óch formatach tex i tga. Jeśli nie to nic dziwnego :naughty:   Musisz dać plik tex i tga pamietaj ze pliki np tak wygladaja;
np.
krwiopijca.tga
krwiopijca-c.tex (pamiętaj aby po nazwie dopisac tex)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Florek link=topic=11759.msg116342#msg116342#msg116342#msg116342 date=1288291912
A czy teksturke zrobiles w 2óch formatach tex i tga. Jeśli nie to nic dziwnego :naughty:   Musisz dać plik tex i tga pamietaj ze pliki np tak wygladaja;
np.
krwiopijca.tga
krwiopijca-c.tex (pamiętaj aby po nazwie dopisac tex)
w jakim floderze sa pliki tga?
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy

Florek

potwory z g2 do g1
#7 2010-10-28, 20:54(Ostatnia zmiana: 2010-10-28, 21:08)
Plik tex dolaczam :)  Żebyś nie musiaj go no wiesz... :D
niewiem cos plik sie nie chce zaloczyc :facepalm:

Działa?

W przypadku GOTHIC 2 są (potwory) _work/data/textures/npcs/monster   - jeśli chodzi o G1 nie wiem bo go nie moduje :)

[mod=Adanos]Cztery posty pod rząd w ciągu 10 minut? Opamiętaj się! Edytuj, a nie pisz nowych w tak krótkim czasie.[/mod]
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Adanosie, Avallach może wy coś doradzicie? macie dużą wiedzę.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry