Dialog 1223 2

O temacie

Autor Bezymienny

Zaczęty 14.05.2010 roku

Wyświetleń 1223

Odpowiedzi 2

Bezymienny

Bezymienny

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam zrobiłem krotki dialog, ale mam pytanie czemu tylko działa mi że bohater pyta się cześć a npc nie odpowiada oto kod: co tutaj jest źle ?




//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Rycerz_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = EBR_1555_Rycerz;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Rycerz_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Rycerz_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Rycerz_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Rycerz_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> SIEMA1
//========================================

INSTANCE DIA_Rycerz_SIEMA1 (C_INFO)
{
   npc         = EBR_1555_Rycerz;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Rycerz_SIEMA1_Condition;
   information   = DIA_Rycerz_SIEMA1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Cześć.";
};

FUNC INT DIA_Rycerz_SIEMA1_Condition()
{
    return TRUE;
};

func VOID DIA_Rycerz_SIEMA1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Rycerz_SIEMA1_15_01"); //Cześć.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Rycerz_SIEMA1_55_02"); //Witaj.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Rycerz_SIEMA1_15_03"); //Jak się nazywasz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Rycerz_SIEMA1_55_04"); //Jestem Rycerz.
 

};
 

FraseR
  • Gość
Skompilowałeś skrypty w spacerze? Jak nie to skompiluj.

http://themodders.org/index.php?showtopic=106
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak zapytał się cześć to znaczy ze skrypty skompilował ale dialogów nie załadował pewnie
http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw
obejrzyj od 3:00 do 3:30


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry