Problem 2983 5

O temacie

Autor Jaracen

Zaczęty 13.05.2010 roku

Wyświetleń 2983

Odpowiedzi 5

Jaracen

Jaracen

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

Jaracen

Problem
2010-05-13, 18:54(Ostatnia zmiana: 2010-05-13, 18:58)
Mam problem z dialagiem czy ktoś w stanie mi jest pomóc?
O to skrypt.
Mam dużo Błędów i nie wiem jakich.

//========================================
//-----------------> Mam
//========================================

INSTANCE DIA_Stron_Mam (C_INFO)
{
   npc = Sld_20000_Stron;
   nr = 5;
   condition = DIA_Stron_Mam_Condition;
   information = DIA_Stron_Mam_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Mam miecz.";
};

FUNC INT DIA_Stron_Mam_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Stron_Mam_Info()
{
  if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Stron_Zadanie)
 && (Npc_HasItems(other, ItMw_2H_Sword_Strona) > 0)  
AI_Output (other, self ,"DIA_Stron_Mam_15_01"); //Mam miecz.
AI_Output (self, other ,"DIA_Stron_Mam_03_03"); //Świetnie się spisałeś mój chłopcze oto woja nagroda.
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_LightGuardsSword_03, 1);
B_LogEntry (TOPIC_Slow_Drom,"Dałem miecz stronowi.");
MIS_Slow_Drom = LOG_SUCCESS;


};

Po pierwsze, tagi code. Po drugie, to że nie wiesz jakie to błędy, świadczy jedynie o twojej nieumiejętności czytania. W komunikacie błędu zawsze jest podana jakaś informacja o nim, ponadto są logi zSpy - bez nich raczej nikt nie spróbuje ci pomóc, bo zwyczajnie widać że nie warto.
Avallach
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie zamknąłeś if`a

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Problem
#2 2010-05-13, 19:05(Ostatnia zmiana: 2010-05-13, 19:05)
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Stron_Zadanie)
        && (Npc_HasItems(other, ItMw_2H_Sword_Strona) > 0)  
   AI_Output (other, self ,"DIA_Stron_Mam_15_01"); //Mam miecz.
   AI_Output (self, other ,"DIA_Stron_Mam_03_03"); //Świetnie się spisałeś mój chłopcze oto woja nagroda.
}; (Tu tego nie było)
   B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_LightGuardsSword_03, 1);
   B_LogEntry (TOPIC_Slow_Drom,"Dałem miecz stronowi.");
   MIS_Slow_Drom = LOG_SUCCESS;

   
};
 

Jaracen

Jaracen

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Teraz zamknąłem if i też nie działa.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Problem
#4 2010-05-13, 19:30(Ostatnia zmiana: 2010-05-13, 19:31)
Maciej źle ci pokazał bo jeszcze trza go otworzyć a poza tym dialog ma być widoczny dopiero wtedy gdy będziemy mieli przedmioty więc if w innym miejscu powinien być powinni wyglądać to tak


INSTANCE DIA_Stron_Mam (C_INFO)
{
   npc = Sld_20000_Stron;
   nr = 5;
   condition = DIA_Stron_Mam_Condition;
   information = DIA_Stron_Mam_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Mam miecz.";
};

FUNC INT DIA_Stron_Mam_Condition()
{
  if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Stron_Zadanie)
 && (Npc_HasItems(other, ItMw_2H_Sword_Strona) > 0)  
{
return TRUE;
};
};

func VOID DIA_Stron_Mam_Info()
{

AI_Output (other, self ,"DIA_Stron_Mam_15_00"); //Mam miecz.
AI_Output (self, other ,"DIA_Stron_Mam_03_01"); //Świetnie się spisałeś mój chłopcze oto woja nagroda.
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_LightGuardsSword_03, 1);
B_LogEntry (TOPIC_Slow_Drom,"Dałem miecz stronowi.");
MIS_Slow_Drom = LOG_SUCCESS;


};

i taka wskazówka weź obejrzyj te wszystkie filmy http://www.youtube.com/watch?v=9FdM9MHCneQ jest jeszcze 5 części tam z boku powinny być i nie zadawaj głupich pytań ;p

Jaracen

Jaracen

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
:D  Dzięki u mnie działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry