NPC - bieganie i chodzenie, świat z g1 do g2 4773 9

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 20.04.2010 roku

Wyświetleń 4773

Odpowiedzi 9

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
1.Co zrobić by po zmianie rutyny biegli do nowego waypointa zamiast iść?

2.I drugie pytanie, czy jest jakaś możliwość by dosyć bezproblemowo przenieść świat z G1 do G2 (tak żeby nie musieć przenosić setek vobów i tekstur)
Jakoś lubię klimat górniczej doliny ale chciałbym go wykorzystać w G2 jako że ma więcej możliwości

3.No i jeszcze trzecie pytanie, co zrobić by NPC1 po dialogu z NPC2 użył dźwigni?

4.Czy bez tworzenia nowych animacji da się zrobić strzelanie z kuszy w biegu?

5.Gdzie umieścić funkcję która wywoła określony events (czy tam sprawdzi warunek dla eventsa) po śmierci danego NPC?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytat: Sergio link=topic=9781.msg92788#msg92788 date=Apr 20 2010, 06:59 AM\'
1.Co zrobić by po zmianie rutyny biegli do nowego waypointa zamiast iść
5.Gdzie umieścić funkcję która wywoła określony events (czy tam sprawdzi warunek dla eventsa) po śmierci danego NPC?
1. Zmień tryb poruszania się na bieg
Cytuj
AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);
5. ZS_Dead
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
co do 3 to też się nad tym głowiłem okazało się banalne XD jest to w rutynach
TA_GuardWheelOpenotwiera
TA_GuardWheelClosedzamyka

testowane na kołowrotach nie wiem jak z dźwigniami

a co do 2 to był chyba jakiś konwert ale nie pamiętam jak coś znajdę to dopisze

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Cytat: Sergio link=topic=9781.msg92788#msg92788 date=Apr 20 2010, 06:59 AM\'
2.I drugie pytanie, czy jest jakaś możliwość by dosyć bezproblemowo przenieść świat z G1 do G2 (tak żeby nie musieć przenosić setek vobów i tekstur)
Jakoś lubię klimat górniczej doliny ale chciałbym go wykorzystać w G2 jako że ma więcej możliwości

program Zen converter

link : http://worldofgothic.de/dl/download_240.htm
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
program Zen converter

link : http://worldofgothic.de/dl/download_240.htm


I jak to się przeniesie? Będę miał sam mesh worlda bez vobów itp? Czy może będą voby tylko te z G2?
Na jakiej zasadzie to działa?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
zauważ że masz tam kilka opcji i to od nich zależy jak się przeniesie chociaż trzeba by było przenieść textury i meshe vob'ów bo coś wywala czasem o brak jakiegoś gówna
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
czyli niestety odpada bo później paczka z modem ważyła by zbyt dużo a ja zamęczyłbym się z dodawaniem do niej tego wszystkiego   :lol:

Mówi się trudno, w tym wypadku będzie musiał wystarczyć model zniszczonej górniczej doliny
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

NPC - bieganie i chodzenie, świat z g1 do g2
#8 2010-04-20, 21:52(Ostatnia zmiana: 2010-04-20, 21:53)
nie słuchasz.wywalanie gówna nie opiera siętylko na tym.Skrypty też mogą zpieprzyć sprawę.meshe i textury to wyjście awaryjne jeśli tego wymaga świat,gra,etc
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
aha, no cóż, w takim wypadku mogę spróbować
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry