Błąd zmiennej w Handlu... 1798 3

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 10.02.2010 roku

Wyświetleń 1798

Odpowiedzi 3

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. Robię se NPC z handlowaniem. Gdy zrobiłem (używałem tuta z tego forum!)
Wyskakuje mi błąd:  Unknown Identifier: ItemsGiven  (Line 4)

Oto skrypt handlu:
var int Lobart_ItemsGiven_Chapter_1;

FUNC VOID B_GiveTradeInv_Lobart (var C_NPC slf)
{
if ((Kapitel >= 1)
&& (Lobart_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE))
{

CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 250);

CreateInvItems (slf,ItFo_Water , 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Bread , 15);
CreateInvItems (slf,ItFo_Cheese, 15);
CreateInvItems (slf,ItMw_1h_Bau_Mace, 5);
CreateInvItems (slf,ItPo_Health_01, 10);
CreateInvItems (slf,ItMw_1h_Vlk_Sword, 3);
CreateInvItems (slf,ItFo_Apple, 20);
CreateInvItems (slf,ItFo_Bacon, 10);
CreateInvItems (slf,ItFo_Stew, 5);
CreateInvItems (slf,ItPl_Beet, 20);



Ficek_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;
};
};

JAki jest błąd?
Pozdrawiam

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Błąd zmiennej w Handlu...
#1 2010-02-10, 21:19(Ostatnia zmiana: 2010-02-10, 21:20)
Masz
Cytuj
Lobart_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE
a potem
Cytuj
Ficek_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;

Na przyszłość podaj całą treść błędu, a nie jej część...

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Oh no tak... Nie dopatrzyłem :P

Ehh teraz kolejny błąd...

Expected: ; (Line 104)

Tu raczej chodzi o skrypt Vina...
Oto i on:

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// will in die Stadt
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Vino_Miasto (C_INFO)
{
npc = BAU_952_Vino;
nr = 3;
condition = DIA_Vino_Miasto_Condition;
information = DIA_Vino_Miasto_Info;
permanent = FALSE;
description = "Ruszam w stronę miasta.";
};

func int DIA_Vino_Miasto_Condition ()
{
if (hero.guild == GIL_BAU)
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_Vino_Miasto_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Vino_Miasto_15_00"); //Co możesz mi powiedzieć na temat miasta?
AI_Output (self, other, "DIA_Vino_Miasto_05_01"); //Nic.
AI_Output (other, self, "DIA_Vino_Miasto_15_02"); //To wszystko?
AI_Output (self, other, "DIA_Vino_Miasto_05_03"); //Nie denerwuj mnie! Lepiej gadaj po coś tu przybył!!!
};

///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Winko
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Vino_Winko   (C_INFO)
{
npc = BAU_952_Vino;
nr = 1;
condition =  Dia_Vino_Winko_condition;
information =  Dia_Vino_Winko_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description =  "Przysyła mnie Lobart...";
};

FUNC int  Dia_Vino_Winko_condition() <---  LINIA 104
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Lobart_Stroj))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID  DIA_Vino_Winko_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Vino_Winko_1_01"); //Przysyła mnie Lobart. Masz mi dać 5 butelek wina. Muszę je zanieść kowalowi z miasta.
AI_Output (self, other,"DIA_Vino_Winko_1_02"); //Ja pindole. Jak pomyśle, że mam oddać 5 butli dla miasta to wolałbym się zastrzelić.
AI_Output (self, other,"DIA_Vino_Winko_1_03"); //Nie nawidze tego miasta!!!
AI_Output (self, other,"DIA_Vino_Winko_1_04"); //Zabieraj te butelki i won śmeciu! Długo tu nie popracujesz obiecuje ci to!
B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Wine, 5);
AI_Output (other,self,"DIA_Vino_Winko_1_05"); //Co? Nie rozumiem ? Co ja zrobiłem!?
AI_Output (self, other,"DIA_Vino_Winko_1_06"); //Gówno! Paszon Won!

Log_CreateTopic(TOPIC_HaradWino, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_HaradWino, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(TOPIC_HaradWino, "Vino oddał mi 5 butelek wina lecz strasznie się na mnie zdenerwował. Grozi mi, że pozbawi mnie pracy! Niech no ja wrócę na farme. Policze się z tym skurwysynem!");
};

Czy jest tu gdzieś błąd?

POozdro

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Uppss
Pomyłka tu nie chodzi o expected ; tylko expected , ;/

Pomoże ktoś?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry