Witam wszystkich, mam pewien problem z dodaniem nowej tekst
urki ciała z gothic'a 1 do gothic 2 nk. Nie wiem jak opisać mój problem, po prostu dodaje tekst
urk
ę ciała jak jest też napisane w tym poradniku do tekstór twarzy:
http://themodders.org/index.php?showtopic=...amp;#entry58357Robi
ę skrypt swojej postaci:
INSTANCE None_888_*** (NPC_DEFAULT)
{
//-------- NPC --------
name = "***";
Npctype = NPCTYPE_FRIEND;
guild = GIL_NONE;
level = 10; // real 15, aber 999 damit er nicht vor dem Brückegolem flieht!
voice = 5;
id = 888;
flags = 0;
//--------- Atrybuty --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 20;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 20;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 88;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 88;
// ---- Taktyka walki -----
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
// ---- nałożona broń ------
Equipitem (self, ItMw_1h_Bau_Mace);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
//-------- visuals --------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Mud, [u]BodyTex_W[/u], ITAR_Prisoner);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Tired.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente -----
B_SetFightSkills (self, 20);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_888;
};
FUNC VOID Rtn_start_888 ()
{
TA_Smalltalk (08,00, 23,00,"XXX");
TA_Smalltalk (23,00, 08,00,"XXX");
};
I zamiast tekst
ury ciała z gothic 1 pojawia mi się ostatnia tekst
ura ciała z gothic 2 (jakiejś babki). Nie wiem co mam robić. Dodałem tekstóre do innych tekst
ur ciała Data\Tekstures\NPCs\Body i tekst
ur
ę ciała do wszystkich tekst
ur Data\Tekstures\_compiled, a także dodałem linijk
ę do pliku AI_Constants, ale nie wiem czemu nie chce się wczytać. Proszę więc o pomoc. Za każdą wskazówkę do tej sytuacji dziękuje serdecznie.