Kerrax Importer - problem ze skalowaniem 1994 3

O temacie

Autor muttley

Zaczęty 1.08.2009 roku

Wyświetleń 1994

Odpowiedzi 3

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Witam,

używam Kerrax ASCII\3DS Importer\Exporter do 3DS Max 2010 i mam problem z tym pluginem.

Gdy eksportuję domek (dla przykładu) używając Kerraxa wyłazi takie coś (dla porównania dałem startpoint)
Domek był spłaszczany, Kerraxa to nie obchodzi widać ;)



A tu używając normalnego eksportera 3ds, który gubi mi textury, przez co nie mogę go używać.



W Maxie 6 miałem to samo.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
ustaw w customize -> units setup... na metry. nie pamiętam za dobrze, ale było coś jeszcze przy eksporcie, jakaś skala, tam w sumie nigdy  nic nie zmieniałem, bo wszystko działało od początku.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Niby już działa dobrze, wyeksportuje jest ok, ale jak potem zeskaluje np. powiększę to eksportuje mi nie zmieniony model

Tu mój config (to co mówiłeś):

 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
usuń plik NazwaTwojegoMesha.mrm w folderze meshes/_compiled. Zawsze jak wstawisz jakiś nowy vob lub model 3ds tworzy się plik *.mrm w folderze _compiled
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry