Nowy mesh w animacji 2893 2

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 29.09.2008 roku

Wyświetleń 2893

Odpowiedzi 2

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zrobiłem animację, dodałem ją do Gothica. Działa poprawnie.
Tylko teraz mam problem. Chce zrobić zeby NPC wykonywał tą animacje i trzymał coś w ręku.
Myślałem żeby zrobić mesh z tym obiektem.
Więc dodałem do modelu człowieka, i próbowałem eksportować.
Wyeksportował się sam model człowieka i kości, a mój dodany obiekt nie.
Próbowałem też połączyć model humansa z tym obiektem - wtedy po wyexportowaniu zostawały same kości a model znikał.

Co z tym zrobić?



Jeśli łatwiej jest dodać przedmiot przez skrypt, to jeśli kto łaskaw to niech napisze jak.
Obczajałem inne MDS, ale nie znalazłem tam odnośnika do instance trzymanego przedmiotu ani nic, więc nie wiem na jakiej zasadzie to działa.


Pozdro
Bułka xD
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Trzymanie itemów tkwi właśnie w pliku mds. Szukaj czegoś w stylu left hand itp w mds związanych z human.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Szukałem, i rozumiem to z tym ZS_LEFTHAND itp.
Tylko co do dodawanie intema pisze poprostu:

modelTag ("DEF_HIT_LIMB" "zs_RightHand")
A to jaki to intem itp jest pewnie w innym pliku.
Tylko w jakim...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry