Problem z funkcją ataku 2166 3

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 28.09.2016 roku

Wyświetleń 2166

Odpowiedzi 3

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Próbuje napisać taki skrypt w dialogu by gość po rozmowie pobił bohatera, zabił NPCta obok i pobiegł do danego WP
Jak narazie udaje mi sie zrobić że albo gość bije bohatera i ucieka albo zabija NPCta i ucieka, a gdy PC_hero sie podniesie z ziemi to go leje drugi raz.

INSTANCE DIA_Lupino_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_3402_Lupino;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Lupino_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Lupino_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Lupino_HELLO2_Condition()
{
if Hlp_StrCmp   (Npc_GetNearestWP(self),"ST_PATH_06")
&& (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Lupino_HELLO1) )
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Lupino_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Lupino_HELLO2_03_01"); //Text
AI_Output (self, other ,"DIA_Lupino_HELLO2_03_02"); //Text
AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (Lupino, other, AR_NONE,0);
B_Attack (Lupino Dinko, AR_KILL,0);

Npc_ExchangeRoutine (NONE_3402_Lupino,"RUN");



   
};

Próbowałęm kombinować z tymi funkcjami
B_ClearPerceptions(self);
Npc_SetTarget(self,other);
i z Aivarami, zmieniałem gildie temu Lupino ale tu chyba trzeba napisać funkcję a nie tylko dodać kilka linijek w dialogu. Pomóżcie jak to napisać

skrypt npc
instance NONE_3402_Lupino (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Lupino";
guild = GIL_NONE;
id = 3402;
voice = 7;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attributes ------
B_SetAttributesToChapter(self, 5);


aivar[AIV_IgnoresArmor] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;


// ------ NSC relevant talents ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Fight tactic ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

// ------ Equipted weapons ------
EquipItem (self, ItMw_Gruchotacz_Lupino );



// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, itfo_sausage, 2);

// ------ Visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Skurwiel, BodyTex_N, ITAR_Bandzior_C);   
Mdl_SetModelFatness (self, 1.6);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");

// ------ Fight skills ------
B_SetFightSkills (self, 60);

daily_routine = Rtn_PreStart_3402;
};

FUNC VOID Rtn_PreStart_3402 ()

{
TA_Stand_Guarding (08,00,23,00,"ST_PATH_02");
    TA_Stand_Guarding (23,00,08,00,"ST_PATH_02");
};




FUNC VOID Rtn_Start_3402()
{

TA_Smoke_Joint (10,00,21,00,"ST_PATH_06");
TA_Smoke_Joint (21,00,10,00,"ST_PATH_06");


};


FUNC VOID Rtn_Run_3402 ()

{
TA_RunToWP (08,00,23,00,"ST_PATH_01");
    TA_RunToWP (23,00,08,00,"ST_PATH_01");
};


 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
myślę, że to zły kierunek. musisz stworzyć nową rutynę z warunkami, dialogami tego dobrze nie zrobisz.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Starczy zmienna, ustawić danego npc jako wroga i dodać tego npc, który ma atakować do ZS_Attack.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

Problem z funkcją ataku
#3 2016-09-29, 11:02(Ostatnia zmiana: 2016-10-07, 09:31)
edit

Można zamknąć.

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry