Wiem że dalej potrzebujesz więc trzymaj

Napiszę tu bo komuś się zapewne kiedyś też przyda...
Zmienna najlepiej do Story_Globals (musi wcześnie prasować)
var int Reputation_orcs;
Funkcja Sektenspinner'a
func void Update_Menu_Item(var string name, var string val) {
var int itPtr;
itPtr = MEM_GetMenuItemByString(name);
if (!itPtr) {
MEM_Error(ConcatStrings("Update_Menu_Item: Invalid Menu Item: ", name));
return;
};
//void __thiscall zCMenuItem::SetText(val = val, line = 0, drawNow = true)
const int SetText = 5114800;
CALL_IntParam(true);
CALL_IntParam(0);
CALL_zStringPtrParam(val);
CALL__thiscall(itPtr, SetText);
};
//Call this is INIT_GLOBAL after LeGo_Init.
func void Install_Character_Menu_Hook() {
//at oCMenu_Status::SetLearnPoints
const int done = false;
if(!done) {
HookEngineF(4707920, 6, Update_Character_Menu);
done = true;
};
};
// [/INTERNAL]
// Fill in this function according to your needs:
func void Update_Character_Menu() {
/* Usage:
Update_Menu_Item([Name of the Menu Item],
[new String value]);
*/
//Replace heading with number of coins
var string s;
s = ConcatStrings("Orkowie ",IntToString(Reputation_orcs));
Update_Menu_Item("MENU_ITEM_REPUTATION_ORCS", s);
};
Inicjowanie w Startup przez Install_Character_Menu_Hook(); // Inicjować po LeGo; Funkcję Wkleić do dowolnego (najlepiej mieć folder func)
s = ConcatStrings("Orkowie ",IntToString(Reputation_orcs));// Rozumienie jako zwykły ConcatString ze zmienną (Update_Character_Menu trzeba dopisywać nowe reputacje np. Paladyni do tego nowa zmienna nic trudnego

)
W Menu_Status : _work/data/scripts/system/Menu trzeba zrobić nowe pole....(zawsze inne aby pozycję się nie nakładały)
items[57] = "MENU_ITEM_TALENT_16_SKILL";
items[58] = "MENU_ITEM_REPUTATION";
items[59] = "MENU_ITEM_REPUTATION_ORCS";
//Wkleić pod lub niżej jeżeli masz jakieś umiejętności w menu (nie powinno być problemów)
I to na sam koniec pliku Menu_status:
instance MENU_ITEM_REPUTATION(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "REPUTACJA";
posx = STAT_B_X1; posy = 6000;
dimx = STAT_B_X4 - STAT_B_X1; dimy = STAT_DY;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = (flags & ~IT_SELECTABLE)|IT_TXT_CENTER;
};
instance MENU_ITEM_REPUTATION_ORCS(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "";
posx = 2500; posy = 6700;
dimx = STAT_B_X4 - STAT_B_X1; dimy = STAT_DY;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = (flags & ~IT_SELECTABLE)|IT_TXT_CENTER;
};
U mnie działa

Dowód

Więc ja dziękuje za uwagę w razie problemów pisać.
Liczę na
