pytanie o startup.d 2273 3

O temacie

Autor gandalf4001

Zaczęty 23.07.2015 roku

Wyświetleń 2273

Odpowiedzi 3

gandalf4001

gandalf4001

Użytkownicy
Pan Gandalf Różowy
posty26
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Pan Gandalf Różowy
Witam?
Mam problem. Chcę wpisać nowy świat w startup.d. Wiem jak się to robi. Tylko że nie wiem co mam zrobić z plikiwm B_Enter_mójswiat.d. Ponieważ mój mod narzie nie będzie miał postaci. Więc nie wiem co mam do niego wpisać  :huh:. Bo ja tylko chciałem wpisać do startupa te trzy linijki żeby sprawdzić czy latarnie świecą. I nie wiem czy mam pisać tego e_enter...d. Bo co ja tam wsadzę - zdechłego dextera  :lol2:. Pomóżci bo ja tylko chcę te latarnie żeby świeciły i nic poza tym potem się zajmę postaciami.
 
Gandalf Różowy

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie wiem jak w G2, ale w G1 była funkcja
Wld_SetMobRoutine
czy jakoś tak ( mało już pamiętam z podstawowych skryptów :o ).
Na pewno będą przykłady.
A wklepać możesz gdzie chcesz.

gandalf4001

gandalf4001

Użytkownicy
Pan Gandalf Różowy
posty26
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Pan Gandalf Różowy
nie nie jednak się w tym pogubiłem i nie wiem już jak to zrobić. A więc czy ktoś mi może poradzić jak mam takiego zena wsadzić do startupa i co należy zrobić przed tym. I na koniec ja zrobić by te latarnie się świeciły. Tylko nie odsyłajcie mnie to innych tematów bo to wszystko z tym startupem jest tak porozrzucane że ja który myślałem że na skryptach się znam stałem się totalnie zielony. A więc napisze mi ktoś dam dużo propsów. 
 
Gandalf Różowy

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
A więc od początku.
Cytuj
jak mam takiego zena wsadzić do startupa
Dopisujesz to do startupa:
func void INIT_Sub_NazwaZenSwiata()
{
// Tutaj Wld_SetMobRoutine...
Wld_SetMobRoutine(00, 22, "vobName", 1); // 00 - 22 oznacza od której do której, 1 oznacza, że są zapalone, 0 zgaszone
};
func void Init_NazwaZenSwiata
{
INIT_Sub_NazwaZenSwiata();


};
func void Startup_NazwaZenSwiata()
{
// tutaj będą npc
};
Cytuj
i co należy zrobić przed tym.
wsadzić świat ZEN do folderu Worlds i dopisać .disabled do Worlds.vdf

Init_Sub i startup są oddzielone od siebie dla przejrzystości.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry