Po włączeniu Spacera włączam z tych plików 3ds OldCamp i kompiluje go i wszystkie pliki 3ds wtedy się połączą i będę miał swój własny world.zen? tak?
Nie. W linku, który Ci podałem jest dokładna instrukcja co i jak zrobić, ale powtórzę:
1. Zapisujesz swój świat oldworld.zen jako uncompiled ZEN.
2. Edytujesz pliki .3ds robiąc w nich zmiany jakie chcesz.
3. Zedytowane pliki .3ds mają mieć odpowiednie nazwy i znajdować się w folderze: Gothic II\_Work\Data\Meshes\Level\Oldworld
4. Otwierasz spacerem swój oldworld.zen (uncompiled) pozwalasz mu się skompilować (bez editor mode). Spacer automatycznie pobierze wtedy twoje pliki .3ds i podmieni podłoże .zena bez utraty vobów, waypointów itd.
5. Kompilujesz światło i zapisujesz zen już jako normalny.
Tym sposobem nie musisz się bawić w żadne makrosy....