Błąd: Unknow idenfiter :FUNC 2288 3

O temacie

Autor Góral Żywiec

Zaczęty 13.07.2014 roku

Wyświetleń 2288

Odpowiedzi 3

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Wyskakuje mi błąd Unknow idenfiter :FUNC (line 154)

Oto skrypt ale nie bardzo wiem jak to wykombinować wzorowałem się na innych skryptach ale tych zasranych klamer nigdy nie poprawie sam proszę :F  o pomoc

// **************************************************
// EXIT
// **************************************************

instance  DIA_BaalOrun_Exit (C_INFO)
{
npc =  Gur_1209_BaalOrun;
nr =  999;
condition =  DIA_BaalOrun_Exit_Condition;
information =  DIA_BaalOrun_Exit_Info;
important =  0;
permanent =  1;
description = DIALOG_ENDE;
};                       

FUNC int  DIA_BaalOrun_Exit_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID  DIA_BaalOrun_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};

// ************************************************************
// NICHT ansprechbar (Ungläubiger)
// ************************************************************
var int BaalOrun_Ansprechbar;
var int BaalOrun_Sakrileg;
// ************************************************************

INSTANCE DIA_BaalOrun_NoTalk(C_INFO)
{
npc = GUR_1209_BaalOrun;
nr = 2;
condition = DIA_BaalOrun_NoTalk_Condition;
information = DIA_BaalOrun_NoTalk_Info;
permanent = 1;
important = 1;
};                       

FUNC INT DIA_BaalOrun_NoTalk_Condition()
{
if ( Npc_IsInState(self,ZS_TALK) && (BaalOrun_Ansprechbar==FALSE) && (Npc_GetPermAttitude(self,other)!=ATT_FRIENDLY) )
{
return 1;
};
};

FUNC VOID DIA_BaalOrun_NoTalk_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_BaalOrun_NoTalk);
Info_Addchoice (DIA_BaalOrun_NoTalk,DIALOG_ENDE ,DIA_BaalOrun_NoTalk_ENDE);
Info_Addchoice (DIA_BaalOrun_NoTalk,"Wszystko w porządku, kolego?" ,DIA_BaalOrun_NoTalk_Imp);
Info_Addchoice (DIA_BaalOrun_NoTalk,"Niech Śniący będzie z tobą!" ,DIA_BaalOrun_NoTalk_Sleeper);
Info_Addchoice (DIA_BaalOrun_NoTalk,"Cześć! Jestem tu nowy!" ,DIA_BaalOrun_NoTalk_Hi);
};

func void DIA_BaalOrun_NoTalk_Hi()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalOrun_NoTalk_Hi_15_00"); //Cześć! Jestem tu nowy!
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_NoTalk_Hi_12_01"); //(Wzdycha)
BaalOrun_Sakrileg = TRUE;
};

func void DIA_BaalOrun_NoTalk_Sleeper()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalOrun_NoTalk_Sleeper_15_00"); //Niech Śniący będzie z tobą!
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_NoTalk_Sleeper_12_01"); //(Wzdycha)
BaalOrun_Sakrileg = TRUE;
};

func void DIA_BaalOrun_NoTalk_Imp()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalOrun_NoTalk_Imp_15_00"); //Wszystko w porządku, kolego?
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_NoTalk_Imp_12_01"); //(Wzdycha)
BaalOrun_Sakrileg = TRUE;
};

func void DIA_BaalOrun_NoTalk_ENDE()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// **************************************************
// Ghorim_KickHarlok Success + MISSION
// **************************************************
instance  DIA_BaalOrun_FirstTalk (C_INFO)
{
npc = Gur_1209_BaalOrun;
nr = 1;
condition = DIA_BaalOrun_FirstTalk_Condition;
information = DIA_BaalOrun_FirstTalk_Info;
permanent = 0;
important = 1;
};                       

FUNC int  DIA_BaalOrun_FirstTalk_Condition()
{
if (Ghorim_KickHarlok == LOG_SUCCESS)
{
BaalOrun_Ansprechbar = TRUE; //damit NoTalk-info nicht kommt
return 1;
};
};

FUNC VOID  DIA_BaalOrun_FirstTalk_Info()
{
    if  (other.guild == GIL_NONE)
{
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_00"); //Rozmawiałem z Ghorimem. Oddałeś jednemu z naszych braci nie lada przysługę. Twoja sprawa była słuszna.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_01"); //Dlatego postanowiłem wyznaczyć cię do pewnego szczególnego zadania.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_02"); //Cor Kalom pilnie potrzebuje do swoich eksperymentów świeżej dostawy bagiennego ziela.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_03"); //Nasi zbieracze pracują dniem i nocą. Idź do nich i przynieś wszystko co uzbierali do laboratorium alchemicznego Kaloma.

B_GiveXP (XP_BaalOrunTalks);
B_LogEntry (CH1_GhorimsRelief, "Harlok wreszcie zastąpił Ghorima. Cuda się zdarzają.");
Log_SetTopicStatus (CH1_GhorimsRelief, LOG_SUCCESS);
Log_CreateTopic (CH1_DeliverWeed, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_DeliverWeed, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_DeliverWeed, "Sposób, w jaki poradziłem sobie z Harlokiem wywarł wrażenie na Guru Baal Orunie. Powierzył mi zaszczytne zadanie dostarczenia świeżego zbioru bagiennego ziela do laboratorium Cor Kaloma.");
BaalOrun_FetchWeed = LOG_RUNNING;

Info_ClearChoices (DIA_BaalOrun_FirstTalk);
Info_Addchoice (DIA_BaalOrun_FirstTalk,"Nic nie mów" ,DIA_BaalOrun_FirstTalk_MuteEnde);
Info_Addchoice (DIA_BaalOrun_FirstTalk,"Gdzie znajdę tych zbieraczy?" ,DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where);

    }
else if  (other.guild == GIL_STT) || (other.guild == GIL_GRD) || (other.guild == GIL_KDF)
{
   AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_04"); //Pomogłeś Gorinowi rozwiązać problem. Udowodniłeś mi że nie wszyscy członkowie ze Starego Obozu są barbarzyńcami.
   AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_05"); //To daje dużo do myślenia pokazuję że nie jest jeszcze za późno dla waszych dusz.
   AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_06"); //Chce ci podziękować i wręczyć te 50 bryłek rudy na twoje potrzeby. Niech łaska Śniącego spłynie na ciebie.
   B_GiveXP (XP_BaalOrunTalks);
   B_LogEntry (CH1_GhorimsRelief, "Harlok wreszcie zastąpił Ghorima. Cuda się zdarzają.");
   Log_SetTopicStatus (CH1_GhorimsRelief, LOG_SUCCESS);
   Log_CreateTopic (CH1_DeliverWeed, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (CH1_DeliverWeed, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (CH1_DeliverWeed, "Sposób, w jaki poradziłem sobie z Harlokiem wywarł wrażenie na Guru Baal Orunie. Powierzył mi zaszczytne zadanie dostarczenia świeżego zbioru bagiennego ziela do laboratorium Cor Kaloma.");
   BaalOrun_FetchWeed = LOG_RUNNING;

    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lester_Hallo)) || (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lester_Sakrileg))
    { 
AI_PlayAni(other,"T_YES");
       
    }
    else
        {
  AI_Output (other, self,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_07"); //Dziękuje mistrzu.
      AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_08"); //Nie pozwoliłem ci się do mnie odzywać ! Mam nadzieję że Śniący wybaczy ci to bluźnierstwo.
};
};
func void DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where_15_00"); //Gdzie znajdę tych zbieraczy?
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where_12_01"); //Nie pozwoliłem ci zwracać się do mnie!
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where_12_02"); //Módl się, aby Śniący wybaczył ci to bluźnierstwo! A teraz odejdź! Twoje zadanie jest niezwykle ważne.

Info_ClearChoices (DIA_BaalOrun_FirstTalk);
AI_StopProcessInfos (self);
BaalOrun_Ansprechbar = FALSE;
};

func void DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where_15_00"); //Gdzie znajdę tych zbieraczy?
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where_12_01"); //Nie pozwoliłem ci zwracać się do mnie!
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_Where_12_02"); //Módl się, aby Śniący wybaczył ci to bluźnierstwo! A teraz odejdź! Twoje zadanie jest niezwykle ważne.

Info_ClearChoices (DIA_BaalOrun_FirstTalk);
AI_StopProcessInfos (self);
BaalOrun_Ansprechbar = FALSE;
};

func void DIA_BaalOrun_FirstTalk_MuteEnde()
{
Info_ClearChoices (DIA_BaalOrun_FirstTalk);
AI_StopProcessInfos (self);
BaalOrun_Ansprechbar = FALSE;
};

// **************************************************
// Kraut geholt
// **************************************************

instance  DIA_BaalOrun_GotWeed (C_INFO)
{
npc = Gur_1209_BaalOrun;
nr = 1;
condition = DIA_BaalOrun_GotWeed_Condition;
information = DIA_BaalOrun_GotWeed_Info;
permanent = 0;
important = 1;
};                       

FUNC int  DIA_BaalOrun_GotWeed_Condition()
{
if (Viran_Bloodflies == LOG_SUCCESS) //automatisch auch Kraut geholt
{
return 1;
};
};

FUNC VOID  DIA_BaalOrun_GotWeed_Info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_GotWeed_12_00"); //Obroniłeś naszych zbieraczy...
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_GotWeed_12_01"); //Nie tylko udowodniłeś, że jesteś po naszej stronie - pokazałeś również, że jesteś godnym sługą Śniącego.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_GotWeed_12_02"); //Myślę, że jesteś godzien nosić szatę Nowicjusza.
BaalOrun_Ansprechbar = TRUE;

Log_CreateTopic (CH1_JoinPsi, LOG_MISSION);
if (Npc_GetTrueGuild(hero) == GIL_NONE)
{
Log_SetTopicStatus (CH1_JoinPsi, LOG_RUNNING);
};
B_LogEntry (CH1_JoinPsi, "Baal Orun nazwał mnie godnym sługą Śniącego, gdyż obroniłem Nowicjuszy na bagnie przed atakami krwiopijców.");
B_GiveXP (XP_ImpressedBaalOrun);
};

// **************************************************
// Kraut abgeliefert!
// **************************************************

instance  DIA_BaalOrun_WeedAtKaloms (C_INFO)
{
npc = Gur_1209_BaalOrun;
nr = 1;
condition = DIA_BaalOrun_WeedAtKaloms_Condition;
information = DIA_BaalOrun_WeedAtKaloms_Info;
permanent = 0;
description = "Zaniosłem ziele Cor Kalomowi.";
};                       

FUNC int  DIA_BaalOrun_WeedAtKaloms_Condition()
{
if (BaalOrun_FetchWeed == LOG_SUCCESS)
{
return 1;
};
};

FUNC VOID  DIA_BaalOrun_WeedAtKaloms_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalOrun_WeedAtKaloms_15_00"); //Zaniosłem ziele Cor Kalomowi.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_WeedAtKaloms_12_01"); //Dobrze się spisałeś. Mam dla ciebie drobną nagrodę za twoje trudy. Proszę, weź to.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_WeedAtKaloms_12_02"); //To magiczne zaklęcie snu. Możesz go użyć tylko jeden raz, ale jestem pewien, że kiedyś ci się przyda.

BaalOrun_Ansprechbar = TRUE; //damit NoTalk-info nicht kommt
B_GiveXP (XP_ReportToBaalOrun);

CreateInvItem (self,ItArScrollSleep);
B_GiveInvItems  (self,other,ItArScrollSleep, 1);
};

// **************************************************
// Permanent
// **************************************************

instance  DIA_BaalOrun_Perm (C_INFO)
{
npc = Gur_1209_BaalOrun;
nr = 2;
condition = DIA_BaalOrun_Perm_Condition;
information = DIA_BaalOrun_Perm_Info;
permanent = 1;
description = "Jak przebiega produkcja ziela?";
};                       

FUNC int  DIA_BaalOrun_Perm_Condition()
{
if (BaalOrun_FetchWeed == LOG_SUCCESS)
{
return 1;
};
};

FUNC VOID  DIA_BaalOrun_Perm_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalOrun_Perm_15_00"); //Jak przebiega produkcja ziela?
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_Perm_12_01"); //Wytężamy wszystkie siły, żeby nadążyć z produkcją. W końcu musimy zadbać o własne potrzeby, i jeszcze wymieniać część towaru z innymi obozami.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_Perm_12_02"); //Ale nasi Nowicjusze chętnie ponoszą tę ofiarę, ku większej chwale Śniącego.
};


 

gothic1210
  • Gość
Ile razy mam powtarzać żeby tak nie nazywać tematów?
Nie zamknąłeś gdzieś klamry " }; ". W notepadzie++ ci pokazuje które są zamknięte odpowiednio.  W twoim wypadku zapewne dotyczy to funkcji przed linią 154.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
else if  (other.guild == GIL_STT) || (other.guild == GIL_GRD) || (other.guild == GIL_KDF)
   {
      AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_04"); //Pomogłeś Gorinowi rozwiązać problem. Udowodniłeś mi że nie wszyscy członkowie ze Starego Obozu są barbarzyńcami.
      AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_05"); //To daje dużo do myślenia pokazuję że nie jest jeszcze za późno dla waszych dusz.
      AI_Output (self, other,"DIA_BaalOrun_FirstTalk_12_06"); //Chce ci podziękować i wręczyć te 50 bryłek rudy na twoje potrzeby. Niech łaska Śniącego spłynie na ciebie.
      B_GiveXP         (XP_BaalOrunTalks);
      B_LogEntry         (CH1_GhorimsRelief,   "Harlok wreszcie zastąpił Ghorima. Cuda się zdarzają.");
      Log_SetTopicStatus   (CH1_GhorimsRelief,   LOG_SUCCESS);
      Log_CreateTopic      (CH1_DeliverWeed,   LOG_MISSION);
      Log_SetTopicStatus   (CH1_DeliverWeed,   LOG_RUNNING);
      B_LogEntry         (CH1_DeliverWeed,   "Sposób, w jaki poradziłem sobie z Harlokiem wywarł wrażenie na Guru Baal Orunie. Powierzył mi zaszczytne zadanie dostarczenia świeżego zbioru bagiennego ziela do laboratorium Cor Kaloma.");
      BaalOrun_FetchWeed = LOG_RUNNING;

       if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lester_Hallo)) || (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lester_Sakrileg))
       { 
       AI_PlayAni(other,"T_YES");
       
       }
} // tu brakuje jednej klamry, dopisałem ją.
       else
A za to, że Ci pomógł Out, propsuj go!

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Nie nie nie brakowało klamry na samym dole nad FUNC musiałem tam trzy razy załatwić klamerki by działało bez błędnie.


Przez przypadek to zaznaczyłem chyba źle przeczytałem Out...

Ale i tak dziękuję wam bardzo to mój pierwszy skrypt ręcznie sam napisany wzorowany na innych wymieszany moim sposobami dziękuję wam umiliście mi niedziele :) 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry