Tick_Tock - regeneracja 2399 5

O temacie

Autor Xitros

Zaczęty 14.07.2014 roku

Wyświetleń 2399

Odpowiedzi 5

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Xitros

Tick_Tock - regeneracja
2014-07-14, 18:47(Ostatnia zmiana: 2014-07-14, 19:00)
Witam. Przeglądałem sobie dział samouczka i zobaczyłem temat z regeneracją, która wymaga tick_tocka. Wszystko robię tak jak jest pokazane, ale wyskakuję mi błąd: ATR_HITPOINTS
Temat:
http://themodders.org/index.php?topic=6462.0

Wcześniej w tick_tock wpisałem:

   PrintScreen (inttostring(minitime/10), minitime%100,minitime%100,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
   minitime=minitime+1;

I mi wszystko działało.
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Może pokaż skrypt? Chyba, że mam zgadywać co w nim jest nie tak.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pewnie treść błędu brzmi : Unknown identifier : ATR_HITPOINTS. To oznacza złą kolejność parsowania. Skrypt regeneracji ma być parsowany po pliku Constants.d, który jest w folderze _INTERN. Otwórz Gothic.src i pod linijką _INTERN\CONSTANTS.D dopisz ścieżkę gdzie znajduje się plik ze skryptem regeneracji, np.
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\Regeneracja.d
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Xardas47
Zrobiłem dokładnie tak samo wiec po co mam dawać skrypt? dałem link do tematu.

@Splash
Zrobiłem tak jak napisałeś, ale teraz mi wyskakuje błąd:
PAR: Unknow identifier: ATTRIBUTE ( line 7 ) .... <zParser.cpp,#599>

func void tick_tock()
{
   if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0)
   {
  if (level_regeneracji == 1)
  {
  hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + HP_lvl_1; <-- Ta linijka
  };
  if (level_regeneracji == 2)
  {
  hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + HP_lvl_2;
  };
  if (level_regeneracji == 3)
  {
  hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + HP_lvl_3;
  };
  if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS]>hero.attribute[ATR_HITPOINTS_max])
  {
hero.attribute[ATR_HITPOINTS]=hero.attribute[ATR_HITPOINTS_max];
  };
   };

if (true)
{  Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");   };
};
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zamiast pod constants
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\Regeneracja.d
Daj pod classes
_INTERN\Classes.d
_INTERN\Regeneracja.d
I zadziała :3
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki magiku :D
Łap propsa i dzieki za pomoc :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry