Problem ze skalą modelu 1454 5

O temacie

Autor Dante275

Zaczęty 22.12.2013 roku

Wyświetleń 1454

Odpowiedzi 5

Dante275

Dante275

Użytkownicy
posty17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem model miecza, ale gdy go dodam to jest on wielkości trolla, zmniejszałem model ale nic nie pomogło, co trzeba zrobić aby był normalnej wielkości?
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
no pomniejszyć go :P Co to za filozofia, skoro jest za duży no to go "zrób mniejszym"
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zaimportuj sobie jakiś model z gothic`a do swojego programu 3D i swój model ze skaluj tak zeby był podobnych rozmiarów wtedy będziesz miał pewność.

Dante275

Dante275

Użytkownicy
posty17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem tak ale nie pomogło, nawet ze skalowałem aby był mniejszy od tego z gothica  ale i tak w grze jest ogromny .
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
aaa bo gothic z plików .3ds robi sobie skompilowane modele .MRM i musisz znaleść model .MRM swohego miecza tu (_Work\Data\Meshes\_compiled) i go usunąć wtedy gothic przy wczytywaniu zrobi sobie nowego MRM z pliku 3ds :)

Dante275

Dante275

Użytkownicy
posty17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie przed chwilą sprawdziłem i działa, dzięki  :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry