Witajcie oto moj typowy problem
jest hełm jest tekstura
Otóz mam hełm, tekstura wstawiłem, nastepnie wstawioną wyeksportowałem w formacie tga i dałem do compiled
helm w 3ds i dałem do meshes



Mimo ze dane skrypty do odpowiedniego folderu jak i hełm oraz tekturki to nic
// ******************************************************
instance ITAR_Helm(C_Item)
{
name = "Helm Rycerski";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = 0;
protection[PROT_EDGE] = 15;
protection[PROT_BLUNT] = 15;
protection[PROT_POINT] = 15;
protection[PROT_FIRE] = 0;
protection[PROT_MAGIC] = 0;
value = VALUE_ITAR_Prisoner;
wear = WEAR_HEAD;
visual = "ItAr_Helm.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
description = name;
text[0] = "Typowy hełm rycerski";
text[1] = NAME_Prot_Edge;
count[1] = protection[PROT_EDGE];
text[2] = NAME_Prot_Point;
count[2] = protection[PROT_POINT];
text[3] = NAME_Prot_Fire;
count[3] = protection[PROT_FIRE];
text[4] = NAME_Prot_Magic;
count[4] = protection[PROT_MAGIC];
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};