Problem z hełmem 4121 14

O temacie

Autor Paladyni

Zaczęty 24.11.2013 roku

Wyświetleń 4121

Odpowiedzi 14

Paladyni

Paladyni

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie oto moj typowy problem
jest hełm jest tekstura
Otóz mam hełm, tekstura wstawiłem, nastepnie wstawioną wyeksportowałem w formacie tga i dałem do compiled
helm w 3ds i dałem do meshes




Mimo ze dane skrypty do odpowiedniego folderu jak i hełm oraz tekturki to nic

// ******************************************************
instance ITAR_Helm(C_Item)
{
   name = "Helm Rycerski";   
   mainflag = ITEM_KAT_NF;   
   flags = 0;
   protection[PROT_EDGE] = 15;
   protection[PROT_BLUNT] = 15;
   protection[PROT_POINT] = 15;
   protection[PROT_FIRE] = 0;
   protection[PROT_MAGIC] = 0;
   value = VALUE_ITAR_Prisoner;
   wear = WEAR_HEAD;   
   visual = "ItAr_Helm.3ds";
   visual_skin = 0;
   material = MAT_METAL;   
   description = name;
   text[0] = "Typowy hełm rycerski";   
   text[1] = NAME_Prot_Edge;
   count[1] = protection[PROT_EDGE];
   text[2] = NAME_Prot_Point;
   count[2] = protection[PROT_POINT];
   text[3] = NAME_Prot_Fire;
   count[3] = protection[PROT_FIRE];
   text[4] = NAME_Prot_Magic;
   count[4] = protection[PROT_MAGIC];
   text[5] = NAME_Value;
   count[5] = value;
};
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm masz źle ustawiony hełm, poprzez co nie leży on dobrze na głowie bezia, plus to że jak już teksture dodajesz do compiled to nie w tga, tylko w tex, załóżmy że twoja tekstura to: "alekurwahelm.tga" to do compiled wrzucasz: "alekurwahelm-C.tex"
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Paladyni

Paladyni

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie chodzi o leżenie na głowie lecz teksturę,  Zrobiłem znowu to samo mapowaniu uv w wingsie import obrazu, nowa tekstura, eksport tekstury w jpg potem eksport modelu w 3ds, jpg w gomanie na tex.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
no a dodałeś -C do nazwy? Napisał o tym Toworish
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
daj mi to ja Ci to otexturuje
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ale wy pierdolicie :lol2: Gdyby źle wrzucił teksturę, to hełm miałby kolor cemento-podobny, a hełm jest biały. Jeśli jest biały to znaczy, że jest nieoteksturowany. Jeśli nakładałeś teksturę w wingsie i zapisałeś, to hełm ma już ustalone prawidłowe położenie tekstury. Spróbuj nałożyć teksturę w spacerze. Nawet w spacerze w 2 min to zrobisz bez zbędnej zabawy w prawidłowe ustawienie tekstury.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Paladyni

Paladyni

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jest Mójhełm-C
Dragothic tu nie chodzi o to zeby ktos mi oteksturował tylko o to żebym sam umiał teksturować bo to nie pojedynczy problem
Jesli chodzi o spacera to mi tak laguje ze nic w nim nie zrobie (nie ma innego sposobu?)
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
chuja tam, jeden i ten sam chuj by wyszedł jakby źle włożył teksturę

Edit, widze że robisz w winksie, a eksportowałes teksturę jako tga przed eksportem mesha?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
nie ma innego sposobu?
Pokombinuj jeszcze w wingsie albo w innym programie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
najlepiej texturowac w blendrze.
 

Paladyni

Paladyni

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nie ma zadnego tutka który krok po kroku by pokazał jak teksturować a potem wrzucać do gry?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
A Google przestało działać? :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
ja pamiętam że jak robiłem model w wingsie, to po oteksturowaniu go, eksportowałem teksturę jako tga, potem po eksporcie mesha, miałem teksturę tga i bmp, tekstura tga była jakaś pusta ale w meshu było zapisane że ma czytac tga, więc wtedy prawidlową teksturę czyli bmp edytowałem w gimpie zamieniając na tga, potem edycja na tex, i wszystko śmigało
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Paladyni

Paladyni

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: toworish
chuja tam, jeden i ten sam chuj by wyszedł jakby źle włożył teksturę
Jakby był problem z teksturą lub jej położeniem w folderach, to hełm byłby ze skały :x
A jak tu może być problem z teksturą na hełmie, skoro to coś nie jest nawet pewnie zmapowane?
Polecam dokładnie przestudiować moment od rozpoczęcia teksturowania do wyłączenia programu, w którym podejmujesz to działanie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry