Prowadzenie nas przez NPC 1939 2

O temacie

Autor Nekovskyy

Zaczęty 23.11.2013 roku

Wyświetleń 1939

Odpowiedzi 2

Nekovskyy

Nekovskyy

Użytkownicy
posty23
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Prosta sprawa, co zmienić w tym dialogu żeby drugi dialog pojawiał się dopiero po doprowadzeniu nas przez NPC do danego waypointa.

INSTANCE DIA_Gaan_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = BAU_961_Gaan;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Gaan_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Gaan_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Gaan_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Gaan_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_01"); //Nareszcie się obudziłeś.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_02"); //Co?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_03"); //Kim jesteś?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_04"); //Gdzie ja jestem?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_05"); //Nazywam się Gaan.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_06"); //Jestem myśliwym z obozu niedaleko stąd.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_07"); //Ale nie mam pojęcia jak ty się tutaj znalazłeś.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_08"); //Pamiętam że po ataku orków na Khorinis ukrywałem się w lesie, kiedy nagle znaleźli mnie.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_09"); //Uciekałem, i obudziłem się tu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_10"); //Co do orków, chodź musimy się stąd szybko zabrać.
    self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
    Npc_ExchangeRoutine (self, "prowadzenie");


    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_11"); //Dobra, jesteśmy.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_12"); //Czekaj, co to za obóz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_13"); //Gdy Khorinis zostało zdobyte przez orków, paladyni razem z magami wody uciekli.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_14"); //Po drodze Hagen spotkał dowódce najemników Lee.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_15"); //Postanowili że nie ma sensu walczyć w obliczu większego zagrożenia i połączyli swoje siły.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_16"); //Jeśli chcesz jakąś robote idź do Jarvisa.
    MIS_zadanie_01 = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_zadanie_01, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_zadanie_01, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_zadanie_01,"Mam udać się do Jarvisa po jakieś zadanie.");

    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_17"); //Powienien być zaraz przy wejściu na obóz na wodzie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_18"); //Skręć w prawo a napewno zaraz go zobaczysz.
    B_LogEntry                     (TOPIC_zadanie_01,"Jarvis jest niedaleko wejścia do obozu na wodzie.");
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_19"); //Dobra, wielkie dzięki za pomoc.
Npc_ExchangeRoutine (self, "start");

    AI_StopProcessInfos (self);
};
 
No pain, no gain.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Musisz podzielić to na 2 osobne dialogi w drugim dialogu dać

important    = TRUE;
żeby sam zagadał. Warunek w 2 dialogu będzie wyglądał tak :

if(Npc_GetDistToWP (hero, "nazwa WP ")<400){
...

wpisujesz nazwę WP przy którym ma się rozpocząć dialog. Dzięki temu zagada do nas dopiero jak nasza postac bedzie znajdowała się w odległości mniejszej od 400 od WP.

Nekovskyy

Nekovskyy

Użytkownicy
posty23
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki za pomoc, wszystko działa jak należy :D
 
No pain, no gain.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry