Prosta sprawa, co zmienić w tym dialogu żeby drugi dialog pojawiał się dopiero po doprowadzeniu nas przez NPC do danego waypointa.
INSTANCE DIA_Gaan_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = BAU_961_Gaan;
nr = 1;
condition = DIA_Gaan_HELLO1_Condition;
information = DIA_Gaan_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Gaan_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Gaan_HELLO1_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_01"); //Nareszcie się obudziłeś.
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_02"); //Co?
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_03"); //Kim jesteś?
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_04"); //Gdzie ja jestem?
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_05"); //Nazywam się Gaan.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_06"); //Jestem myśliwym z obozu niedaleko stąd.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_07"); //Ale nie mam pojęcia jak ty się tutaj znalazłeś.
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_08"); //Pamiętam że po ataku orków na Khorinis ukrywałem się w lesie, kiedy nagle znaleźli mnie.
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_09"); //Uciekałem, i obudziłem się tu.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_10"); //Co do orków, chodź musimy się stąd szybko zabrać.
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine (self, "prowadzenie");
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_11"); //Dobra, jesteśmy.
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_12"); //Czekaj, co to za obóz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_13"); //Gdy Khorinis zostało zdobyte przez orków, paladyni razem z magami wody uciekli.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_14"); //Po drodze Hagen spotkał dowódce najemników Lee.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_15"); //Postanowili że nie ma sensu walczyć w obliczu większego zagrożenia i połączyli swoje siły.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_16"); //Jeśli chcesz jakąś robote idź do Jarvisa.
MIS_zadanie_01 = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_zadanie_01, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_zadanie_01, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_zadanie_01,"Mam udać się do Jarvisa po jakieś zadanie.");
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_17"); //Powienien być zaraz przy wejściu na obóz na wodzie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HELLO1_03_18"); //Skręć w prawo a napewno zaraz go zobaczysz.
B_LogEntry (TOPIC_zadanie_01,"Jarvis jest niedaleko wejścia do obozu na wodzie.");
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HELLO1_15_19"); //Dobra, wielkie dzięki za pomoc.
Npc_ExchangeRoutine (self, "start");
AI_StopProcessInfos (self);
};