ustawienie pasków na ekranie 2096 2

O temacie

Autor mass1500

Zaczęty 18.07.2013 roku

Wyświetleń 2096

Odpowiedzi 2

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak sb pomyślałem że zmienię sb ułożenie pasków na ekranie. Ściągnąłem i zainicjowałem ikarusa. Napisałem skrypt i jeb acsssess volation czy jak się to tam piszę

const int MANABAR_SHOW =  227218667;
var int tmp;
       
MemoryProtectionOverride(7091180, 4);
tmp = MANABAR_SHOW;
MEM_WriteInt( 7091180, tmp);
////////////////////////////////////////////
MEM_InitGlobalInst ();
var oCViewStatusBar bar_hp; bar_hp = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.hpBar);
var oCViewStatusBar bar_mana; bar_mana = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.manaBar);


bar_hp.zCView_vposx = 100;
bar_hp.zCView_vposy = 750;

bar_mana.zCView_vposx = 100;
bar_mana.zCView_vposy = 850;


i tu moje pytanie co jest nie tak, skrypt wywołuje w startupie w funkcji INIT_GLOBAL
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Musisz go wywołać po startupie, ja wywołuję to triggerem, ustawiam zmienną bar_moved na on i wtedy usuwam trigger.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

mass1500

ustawienie pasków na ekranie
#2 2013-07-18, 23:07(Ostatnia zmiana: 2013-07-18, 23:55)
odpalałem to nawet tickiem z 10-sekundowym opóźnieniem i dalej to samo

EDIT:
 
myślałem że to wina ikarusa dlatego ściągłem nowego i dalej to samo

Edit 2 :

Zapomniałem fix zainstalować  :facepalm:  :facepalm:   temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry