słuchawki douszne 2798 6

O temacie

Autor Amand

Zaczęty 8.11.2012 roku

Wyświetleń 2798

Odpowiedzi 6

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Tak jak w temacie. Poszukuję słuchawek dousznych w cenie 60 - 120zł. Powinny być wygodne, dosyć wytrzymałe i prezentować wysoką jakość dźwięku. Jakieś propozycje?
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

słuchawki douszne
#1 2012-11-08, 17:25(Ostatnia zmiana: 2012-11-08, 19:35)
Polecam wpaść do tego tematu: http://themodders.org/index.php?/topic/17119-nowe-sluchawki/
Ja wybrałem Sennheiserki HD 202 i polecam je, cenowo w tym przedziale co podałeś.

edit. kurde, przeczytałem douszne, a pomyślałem o nausznych.. sorka.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
DOusznych.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
DOusznych.
To o nich nie mówi się kanałowe/dokanałowe? :<
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
nienie, dokanałowe to w ogóle takie z długą gumką wciskaną głęboko w ucho. Nauszne = na łeb, douszne = pchełki, dokanałowe = rurki wkładane do ucha.
 

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Douszne to chujnia, jeżeli będą ci pasować dokanałowe to kupuj w ciemno a-JAYS Two w Sonus Mobile. Mam parę, kabel się nie plącze, basy zajebiste, jakość dźwięku jak na tą cene super a z gwarancją nie ma problemu, jak ci się kabel przetrze nawet z twojej winy od razu wymieniają na nowe. Jestem kurewsko zadowolony.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Myślałem że to po części pierdolenie z tą Esperanzą. Byłem niedawno w Realu, przez przypadek je zauważyłem(dokanałowe). Kupiłem, kosztowały niecałe 10 zł. Jakość wyjebana.:ok:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry