Problem z Windows Vista (32 bit) 3098 5

O temacie

Autor Alexik

Zaczęty 14.10.2012 roku

Wyświetleń 3098

Odpowiedzi 5

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Problem z Windows Vista (32 bit)
2012-10-14, 21:58(Ostatnia zmiana: 2012-10-14, 21:58)
Witam mam problem poniewaz zainstalowałem sobie Windowsa Viste. Zainstalowałem internet no i gdy proboje się podłączyć pisze mi " siec niezidentyfikowana- brak dostepu do sieci" Moja nazwa modemu to "Speedtouch Connection 330"
(Kablówka jakby co) . Ma ktos jakis pomysl?
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
możliwe że kabel od internetu masz za długi
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
możliwe że kabel od internetu masz za długi
Mozliwe abys kurwa gadal z sensem
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
możliwe że kabel od internetu masz za długi
Mozliwe abys kurwa gadal z sensem
Nie no, ogólnie to Hwep ma rację, jest taka możliwość, jak dobrze pamiętam po stu metrach bez żadnych ustrojstw zaczynają się problemy.


No, ale wnioskuję że komputer nie był ruszany, w takim razie polecam zacząć od zmiany nastawienia i próby resetu modemu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
możliwe że kabel od internetu masz za długi
Mozliwe abys kurwa gadal z sensem
Nie no, ogólnie to Hwep ma rację, jest taka możliwość, jak dobrze pamiętam po stu metrach bez żadnych ustrojstw zaczynają się problemy.


No, ale wnioskuję że komputer nie był ruszany, w takim razie polecam zacząć od zmiany nastawienia i próby resetu modemu.
Dziwne a na xp mi dziala bez zarzutow,to musi byc nie to..
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam probowalem wszystkiego lecz pomogl mi kupienie nowego modemu odpowiedniego do windowsa 7,visty i xp
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry