Zmiana "flags" besti 5733 13

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 28.06.2011 roku

Wyświetleń 5733

Odpowiedzi 13

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Zmiana "flags" besti
2011-06-28, 13:45(Ostatnia zmiana: 2011-06-28, 13:47)
Chodzi mi o to że mam smoka ustawiłem mu tak:

//****************************
// Dragon Prototype
//****************************

PROTOTYPE Mst_Default_Dragon(C_Npc)
{
name = "Smok";
guild = GIL_SHEEP;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = 6564;
level = 525;

bodyStateInterruptableOverride = TRUE;

//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 250;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 250;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 1500;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 1500;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 1000;
attribute [ATR_MANA] = 1000;

//------ Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 250;
protection [PROT_EDGE] = 250;
protection [PROT_POINT] = 250;
protection [PROT_FIRE] = 500;
protection [PROT_FLY] = 250;
protection [PROT_MAGIC] = 500;

//------ Damage Types ----
damagetype = DAM_FIRE|DAM_FLY;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
damage [DAM_INDEX_FIRE] = 149;
damage [DAM_INDEX_FLY] = 1; //Opfer fliegt für Fire+Fly
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;

//----- Kampf-Taktik ----
fight_tactic = FAI_DRAGON;

//----- Sense & Ranges ----
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_DRAGON_ACTIVE_MAX;

aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;

//aivar[AIV_MaxDistToWp] = 700;
aivar[AIV_OriginalFightTactic] = FAI_DRAGON;

//----- Daily Routine ----
start_aistate = ZS_MM_Rtn_DragonRest;

aivar[AIV_MM_RestStart] = OnlyRoutine;
};


//******************
// Visuals
//******************

func void B_SetVisuals_Dragon()
{
Mdl_SetVisual (self, "Dragon.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Dragon_FIRE_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT,   DEFAULT, -1);
};

//*****************
// Dragon
//*****************

INSTANCE Dragon (Mst_Default_Dragon)
{
name = "Smok";
flags = NPC_FLAG_GHOST;
B_SetVisuals_Dragon();
Npc_SetToFistMode(self);
};

i zrobiłem czar który zmieni mu flags na NPC_FLAG_IMMORTAL

ale nie działało (skryptu nie będę pokazywał)

potem zrobiłem broń:

INSTANCE ItMw_FDragon_Sword (C_Item)


{
name = "Sztylet na Smoka";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags     = ITEM_1HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value     = 100;

    damageTotal = 1;

    damage[DAM_INDEX_EDGE] = 1;
    damagetype         = DAM_EDGE;
range     = 100;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 0;
visual     = "itmw_005_1h_dagger_01.3DS";

wear        = WEAR_EFFECT;
    effect      = "SPELLFX_BOW";  

    description = name;


    TEXT[5]     = NAME_Value;    
COUNT[5] = value;
on_equip          =   Equip_debil;
        on_unequip        =   UnEquip_debil;
};
FUNC VOID Equip_debil()
        {
var c_NPC postac_2 ;
postac_2= Hlp_GetNpc (Dragon);
postac_2.flags=NPC_FLAG_IMMORTAL;

};
FUNC VOID UnEquip_debil()
        {
var c_NPC postac;
postac = Hlp_GetNpc (Dragon);
postac.flags=NPC_FLAG_IMMORTAL;
};



też nie działoło (czar zrobiłem tak samo)




KTO MI POMOŻE?
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy

skszacik

Zmiana "flags" besti
#1 2011-06-28, 15:19(Ostatnia zmiana: 2011-06-28, 15:25)
rozumiem ze chcesz zrobic sztylet na smoka? Jeśli nie wiesz jak sie za to zabrac to przyjrzyj się skryptom Młota Innosa (Młot jest w piwnicy klasztoru, pilnuje go Garwig) On chyba po ubraniu zmienia flagę Golema na "Smiertelny"

Jeśli pomogłem nie żałuj Propsika ;)

Edit: W B_MM_AssesDamage.d znalazłem to:

if (Npc_HasItems (other, Holy_Hammer_MIS) > 0)
   {
      var C_NPC MagGol; MagGol = Hlp_GetNpc(MagicGolem);
      Npc_GetInvItem(other, Holy_Hammer_MIS); //befüllt 'item'
      var C_ITEM OthWeap; OthWeap = Npc_GetReadiedWeapon(other);
      
      if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(MagGol))
      && (Hlp_GetInstanceID(OthWeap) == Hlp_GetInstanceID(item))
      {
         Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, -1000);
         return;
      };
   };      
   

nie rozgryzłem do końca jeszcze tego skryptu
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Zmiana "flags" besti
#2 2011-06-29, 10:56(Ostatnia zmiana: 2011-06-29, 11:30)
ten golem ma chyba tak że inna broń nie bierze mu punktów życia, a golem jest zniszczalny.

Tylko ta broń bierze mu punkty życia patrz na tą linijke:

Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, -1000);
EDIT:


zrobiłem smoka jako ducha ma taką flage:

NPC_FLAG_GHOST

a ja chce zrobić że po uderzeniu tą bronią smok zmieni flage na  NPC_FLAG_IMMORTAL

 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Zmiana "flags" besti
#3 2011-06-29, 17:16(Ostatnia zmiana: 2011-06-29, 17:16)
A dlaczego ? nie wiem jak działa flaga ducha ale wiem ze można łączyć i na wstępie dać (w pliku ze smokiem)
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL|NPC_FLAG_GHOST;
A twój problem leży chyba w ID bo Hlp_GetNpc zwraca ID postaci a smok nie ma stałego ID

Spróbuj tak
INSTANCE Dragon (Mst_Default_Dragon)
{
        id                              =       9749;
        name                            =       "Smok";
        flags                           =       NPC_FLAG_GHOST;
        B_SetVisuals_Dragon();
        Npc_SetToFistMode(self);
};
nam nadzieje ze takiego ID nie ma :D

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
9479... co to port do ts3?

Pamiętam, że niedawno na YouTube widziałem filmik, gdzie gościu pokazywał, że zrobił broń na wrzoda. Z tego co tu przeczytałem wywnioskowałem, że chodzi Ci o to samo, tylko żeby broń była na smoka. Gość podawał instrukcję jak to zrobić... poszukam (nie obiecuję, że znajdę) i podeślę Ci link do filmu tutaj.
 

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
chcesz zrobic bron na smoka-ducha to ustaw mu flags ducha i niesmiertelnosc ;)

Potem odsyłam do mojego tutka http://themodders.org/index.php?/topic/14585-bron-na-wrzoda/
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Tak... pewnie jest Twój :facepalm:

Znalazłem ten link. Ale nie jestem pewny czy są tam te paczki i wyjaśnienia (zawsze możesz do typa na pw napisać). Aktualnie się spieszę, więc trzymaj sam link.

https://www.youtube.com/watch?v=SVpfa8sThGk
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Zmiana "flags" besti
#7 2011-07-03, 01:16(Ostatnia zmiana: 2011-07-03, 01:20)
A czy nie powinna tam być funkcja on.equip która będzie zmieniała flagę na śmiertelną/nieśmiertelną  w twoim wypadku (ghost|0/ghost|immortal)?
jeżeli chcesz by smok ginął na hita od tego miecza lub by broń była bardziej skuteczna to daj mu że jeżeli uderzy postać (id twojego smoka) to zabiera mu załóżmy 1000 HP lub losowo jakieś 200 HP :D . Lub odwrotnie daj te obrażenia na zero jeżeli smok ma być nieśmiertelny.



Możliwe że nie zadziałało z powodu błędu ponieważ w skryptach które podałeś dawałeś smokowi nieśmiertelność (po ang. immortal) jeżeli taki efekt nie był zamierzony wszystko zostało wyjaśnione :P


Pisałem ten post pod obie możliwości ponieważ z tematu nie mogę się domyślić czy chcesz by był śmiertelny czy nie.



Edit: Up Czip17 lub też magu zbiera się do robienia moda dziś ma ogłosić osoby przyjęte do jego teamu oraz kręci videotutorial o modowaniu g1 więc nie sądzę by miał czas na pomaganie ludziom ale jeżeli ktoś szuka z nim kontaktu to raczej tu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Zmiana "flags" besti
#8 2011-07-03, 16:22(Ostatnia zmiana: 2011-07-03, 16:23)
ja nie chce zmienić flagi na byle jaką z byle jakiej wymyśliłem takie coś:




                                                                                                                         DUCH SMOKA
Idziemy do Zurisa , kupujemy miksture, nie wiemy co mamy z nią zrobić, idziemy do czarnoksiężnika - Merlina, on daje nam rune teleportacji do krypty w której jest SMOK - DUCH, po drodze do smoka spotykamy orzywieńców. Dajemy smokowi miksture. Na drugi dzień on daje nam zaklęcie dzięki, któremu odzyska ciało.

To Ma PRAWA AUtorskie MOJE ;)

I NIE ZEZWALAM W JAKI KOLWIEK SPOSÓP WYKORZYSTYWAĆ MOJEGO ZADANIA  ;)

zamiast zaklęcie może być broŃ

EDIT:


a ten filmik czipa17 oglądałem chyba z 500 razy

 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrobiłeś jak powiedziałem ?? dopisałeś id dla postaci ?

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Zmiana "flags" besti
#10 2011-07-03, 16:52(Ostatnia zmiana: 2011-07-05, 16:05)
no, jak go walne to zaczyna łazić do okoła (tak jak by tańczył :)   )

EDIT Już dawno dopisałem i NIE Działa

 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
Boshe to jest śmieszne... Chodzi ci o to że jak dasz mu ta miksturę to za 2 dni zmieni się w człowieka? To w dialogu ustaw że po 2 dniach od dania mikstury zagada cię pogada pare zdan zniknie i teleportuje się do waypointu 'TOT' i umrze. 2 smok potrzebny jest z flagą bez Ghost i on sie pojawia w tym samym miejscu po zniknięciu tamtego. (Jak w Mrocznych Tajemnicach w 1 wizycie u Pradawnych ;p ) Jeśli znasz sie na dialogach to sobie poradzisz ;)
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Zmiana "flags" besti
#12 2012-02-28, 17:19(Ostatnia zmiana: 2012-02-28, 20:02)
Przepraszam za te głupoty które wcześniej pisałem, postaram się więcej tak nie pisać.
A i założyłem nowe konto bo zapomniałem hasła ze starego, a nowego hasła nie wiem czemu ale nie przysłać się nie chcę.
(pisze to dlatego żeby nie było potem pytań czemu zrobiłem nowe konto i dlaczego zaśmiecam forum)
Co do tej zmiany flagi bestii to tym sposobem się nie da trzeba to zrobić w dialogu czyli:

...
if (Bennet_RepairDay < Wld_GetDay())
{
MDL_SetVisualBody(hero, "hum_body_Naked0",1,1,"HUM_HEAD_BALD",118,0,-1); //oczywiście tu ma być inny wygląd
...
};
czy jakoś tak

EDIT: sposobu skszacik'a nie testowałem

[mod=Avallach]Konta połączyłem.[/mod]
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Temat do zamknięcia
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry