eksport filmików z G1 i G2NK do .blend 1827 5

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.04.2012 roku

Wyświetleń 1827

Odpowiedzi 5

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Czy istnieje możliwość wyeksportowania filmików z G1 i G2NK do pliku .blend ?
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Jakie eksportowanie filmików ??? bo nie kumam, jeżeli chodzi ci o intra i wszystkie przerywniki to są w formacie bink i to są pliki wideo a nie żadne animację blederowe czy jakieś inne.Oni poprostu wyrenderowali sobie filmiki a potem zapisali jako wideo . Czy o inne filmiki Ci chodzi ?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
To już jest nagrany filmik, nie możesz go edytować zbytnio w Blenderze(idzie się bawić filmikami w Blenderze, nie wiem tylko czy gotowymi czy tylko tymi z Blendera)
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
bo logo 20th Century Fox jest w formacie .blend i da się edytować dzięki za odpowiedż jeszcze sam coś inne go spróbuje z nimi zrobić
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie próbuj bo się nie da, filmy renderowane po renderowaniu są już zwykłymi filmami. Równie dobrze mógłby być w formacie .avi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
ok
chciałem poprawić jakość spróbuje sony vegas tak wiem nie otwiera .bik przynajmniej nie ten mój ale sobie poradziłem

do zamknięcia, ponieważ nie ma rozwiązania pytania
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry