Wykrywa błąd w }; 2615 3

O temacie

Autor Xarens

Zaczęty 13.08.2012 roku

Wyświetleń 2615

Odpowiedzi 3

Xarens

Xarens

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam, na wstępie napisze że jestem nowy w skrypciarstwie i dopiero się uczę. Postanowiłem zrobić dialog do pewnej nowej postaci przez program Easy Dialog Maker, jednak gdy kompiluje skrypt w spacerze wyskakuje błąd o nazwie "U:PAR: Expected ';' (line 69)".Oto skrypt:


Cytuj
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Ward_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = KDW_999_Ward;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Ward_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Ward_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Ward_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Ward_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Ward_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc         = KDW_999_Ward;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Ward_HELLO1_Condition;
   information   = DIA_Ward_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Kim jesteś ?";
};

FUNC INT DIA_Ward_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

func VOID DIA_Ward_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ward_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś ?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ward_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Ward.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ward_HELLO1_03_03"); //Szukam pewnego rzadkiego miecza o nazwie Wilczy kieł.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ward_HELLO1_03_04"); //Jeśli mi go przyniesiesz dostaniesz 150 złota.
    var int MIS_Miecz_Warda;
    MIS_Miecz_Warda = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic (TOPIC_Miecz_Warda,LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Miecz_Warda,LOG_RUNNING);
    B_LogEntry   (TOPIC_Miecz_Warda,"Ward zlecił mi znalezienie miecza o nazwie Wilczy Kieł.");
    if (Npc_HasItems (other, ItMw_ShortSword4) >=1)
    {
        B_GiveInvItems (other, self, ItMw_ShortSword4, 1);
        B_LogEntry (TOPIC_Miecz_Warda,"Znalazłem miecz dla Warda.");
        MIS_Miecz_Warda=LOG_SUCCESS;

        B_GivePlayerXP (250);
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ward_HELLO1_03_05"); //To jest to czego szukałem, oto twoja zapłata.
        B_GiveInvItems (self, other, ITMI_GOLD, 150);
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ward_HELLO1_03_06"); //A teraz już idź.
        AI_Output (other, self ,"DIA_Ward_HELLO1_15_07"); //Ale....
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ward_HELLO1_03_08"); //Wynoś się stąd, teraz muszę zbadać to cudeńko.
        AI_StopProcessInfos  (self);
};


PS.

Jest to robione pod Gothic 2 Noc Kruka.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Wykrywa błąd w };
#1 2012-08-13, 15:49(Ostatnia zmiana: 2012-08-13, 15:51)
nie zakisnąłeś if`a

if (Npc_HasItems (other, ItMw_ShortSword4) >=1)
{

Pewnie i tak nie wiesz o czym mówię Easy Dialog Maker`a powinni używać tylko ci którzy potrafią modować zeby sobie przyśpieszyć prace a nie tacy co zaczynają bo to sie mija z celem jak sam nie zaczniesz czegoś pisać to już możesz sobie odpuścić ;)

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
RafalBudzis ma rację, lepiej pooglądaj odcinki Tworzenie Modów od A do Z Czipa17 i dowiedz się o co w ogóle biega w skryptowaniu. A jeśli sam nie ogarniesz czasem może się zdarzyć, że Easy dialog maker coś ci źle wygeneruje to nie będziesz wiedział gdzie jest błąd.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Xarens

Xarens

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Dzięki, posłucham waszej rady. Chciałem sobie ułatwić prace bo zawsze jak pisałem skrypt to mnie krew zalewała.Jeszcze raz dzięki wielke, pozdrawiam.



PS.
Można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry