Risen - gra tnie 4561 3

O temacie

Autor DarkeY

Zaczęty 15.10.2011 roku

Wyświetleń 4561

Odpowiedzi 3

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

DarkeY

Risen - gra tnie
2011-10-15, 11:22(Ostatnia zmiana: 2011-10-15, 14:19)
Więc tak
Mam takie parametry komputera:
Laptop DELL Inspiron 1525
Windows XP Professional z Dodatkiem Service Pack 3
Komputer:
Intel (R) Pentium (R) Dual CPU T2370 @ 1.73GHz 1.73GHz, 1,99GB RAM
________________________________________________________________________

Monitor Plug and Play na Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family --- rozdzielczość mam ustawioną 1280 x 800

_________________________________________________________________________________________________________________

Sterowniki do karty graficznej i DirectX 9.0c+ mam zainstalowane.

=-=-=-=-=-=
Rozmiar normalny 96 dpi ///
Rozmiar pamięci karty:384 MB
Częstotliwość odświeżania 60Hz
Monitor Plug and Play




__________________________________________________________________________________________________________


Risen tnie bardzo na najniższych detalach... można jakoś okroić ten plik ini żebym np. miał mniejszy zasięg widoku ?
Spoiler
[Mounts]
_InternCommon=data/common/images/_intern
_Intern=data/raw/images/_intern
Animation=data/raw/images/Animation
EditSupporter=data/raw/images/EditSupporter
Items=data/raw/images/Items
Level=data/raw/images/Level
Sky=data/raw/images/Sky
Special=data/raw/images/Special
Speedtree=data/raw/images/Speedtree
Startscreen=data/raw/images/Startscreen
TestLevel=data/raw/images/TestLevel_01
VFX=data/raw/images/Vfx
MasterHuman=data/raw/images/MasterHuman
Lightmaps=data/raw/images/lightmaps

[LOD-Quality.Low]
_InternCommon=Normal
RootDir=Normal
_Intern=Normal
Animation=Low
EditSupporter=Normal
Items=Low
Level=Low
Sky=High
Special=High
Speedtree=Normal
Startscreen=Normal
TestLevel=Low
VFX=Low
MasterHuman=Low

[LOD-Quality.Medium]
_InternCommon=Normal
RootDir=Normal
_Intern=High
Animation=Normal
EditSupporter=Normal
Items=Normal
Level=Normal
Sky=High
Special=High
Speedtree=Normal
Startscreen=High
TestLevel=Low
VFX=Normal
MasterHuman=Low

[LOD-Quality.High]
_InternCommon=Normal
RootDir=Normal
_Intern=High
Animation=High
EditSupporter=Normal
Items=High
Level=High
Sky=High
Special=High
Speedtree=High
Startscreen=High
TestLevel=Low
VFX=High
MasterHuman=Low

[Animation.Low]
Min=64
MipMapCount=3
NoMip=false

[Animation.Normal]
Min=256
MipMapCount=1
NoMip=False

[Animation.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[EditSupporter.Low]
Min=128
MipMapCount=3
NoMip=False

[EditSupporter.Normal]
Min=256
MipMapCount=2
NoMip=False

[EditSupporter.High]
Min=256
MipMapCount=0
NoMip=False

[Items.Low]
Min=128
MipMapCount=3
NoMip=False

[Items.Normal]
Min=512
MipMapCount=1
NoMip=False

[Items.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[Level.Low]
Min=128
MipMapCount=3
NoMip=False

[Level.Normal]
Min=256
MipMapCount=1
NoMip=False

[Level.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[Sky.Low]
Min=256
MipMapCount=3
NoMip=False

[Sky.Normal]
Min=512
MipMapCount=1
NoMip=False

[Sky.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[Startscreen.Low]
Min=512
NoMip=true
MipMapCount=0

[Startscreen.Normal]
Min=1024
NoMip=true
MipMapCount=0

[Startscreen.High]
Min=2048
NoMip=true
MipMapCount=0

[Testlevel.Low]
Min=256
MipMapCount=3
NoMip=False

[Testlevel.Normal]
Min=512
MipMapCount=1
NoMip=False

[Testlevel.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[MasterHuman.Low]
Min=256
MipMapCount=3
NoMip=False

[MasterHuman.Normal]
Min=512
MipMapCount=1
NoMip=False

[MasterHuman.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[Speedtree.Low]
Min=128
MipMapCount=3
NoMip=False

[Speedtree.Normal]
Min=256
MipMapCount=1
NoMip=False

[Speedtree.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[_Intern.Low]
Min=128
MipMapCount=0
NoMip=True

[_Intern.Normal]
Min=512
MipMapCount=0
NoMip=True

[_Intern.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=True

[VFX.Low]
Min=128
MipMapCount=3
NoMip=False

[VFX.Normal]
Min=256
MipMapCount=1
NoMip=False

[VFX.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[Special.Low]
Min=128
MipMapCount=2
NoMip=False

[Special.Normal]
Min=256
MipMapCount=1
NoMip=False

[Special.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[_InternCommon.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[_InternCommon.Normal]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[_InternCommon.Low]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[Lightmaps.High]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[Lightmaps.Normal]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False

[Lightmaps.Low]
Min=1024
MipMapCount=0
NoMip=False
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
No jak masz integrę to nic dziwnego że Risen ci tak chodzi.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No jak masz integrę to nic dziwnego że Risen ci tak chodzi.
Źle chodzi tez na kartach nvidia ale od tego jest hotfix do pobrania na stronie risena.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

DarkeY

Risen - gra tnie
#3 2011-10-15, 12:18(Ostatnia zmiana: 2011-10-15, 14:18)
Na nvidie jest hotfix, więc nie ma nadziei na poprawne działania gry na mojej karcie? ;[

A jeśli chciałbym wymienić kartę to do musi być specjalna do laptopa czy zmieści się ta z PC ? :D
Bo na allegro nie widzę jak na razie do "samych" laptopów.


:D
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry