Nowa muzyka 5614 19

O temacie

Autor Patryś

Zaczęty 31.07.2011 roku

Wyświetleń 5614

Odpowiedzi 19

Patryś

Patryś

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam, otóż chciałbym wstawić nową muzykę do Gothic'a (z Dragon Age) ale nie wiem jak się do tego zabrać. Co podmienić. Więc, czy moglibyście wyjaśnić jak się do tego zabrać?
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
A masz zgodę od twórców gry Dragon Age na wykorzystywanie muzyki gdzie indziej?
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
musisz to zrobić w spacerze tutki są
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Nowa muzyka
#3 2011-07-31, 16:56(Ostatnia zmiana: 2011-07-31, 16:58)
Nie możesz wstawić muzyki z Dragon Age bez zgody twórców. Bo jak tego nie zrobisz pójdziesz do więzienia... :lol:
EDIT: RoMek był szybszy...

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Nowa muzyka
#4 2011-07-31, 16:56(Ostatnia zmiana: 2011-07-31, 16:58)
Najłatwiej będzie podmieniając pliki muszą być w formacie *.png *.pgn jakoś tak sprawdź dokładniej w plikach gothic.

I tak powiem że nie ładnie tak używac wyroby czyjeś pracy... oczywiście mówię o pochodzeniu muzyki.


musisz to zrobić w spacerze tutki są

Nie jest to najlepszy sposób.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Patryś

Patryś

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Nie mam zamiaru, nigdzie jej używać czy cuś. Po prostu, chcę zobaczyć jak się zmieni klimacik gothica.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Pierdol!cie z tą zgodą twórów. Jeśli nie jest na użytek komercyjny, a na swój własny prywatny, to może sobie wstawiać do Gothica.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Musisz prze kompilować na format gothica (.sty) programem direct music producer
 

FraseR
  • Gość
Cytat: sawik
Najłatwiej będzie podmieniając pliki muszą być w formacie *.png *.pgn jakoś tak sprawdź dokładniej w plikach gothic.

PNG to format graficzny...
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
Tutaj masz tutka:

http://themodders.org/index.php?/topic/526-jak-zmienic-muzyke-w-gothicu/

Napisz czy ci się udało bo mnie ciekawi ten temat :naughty:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Nowa muzyka
#10 2011-07-31, 22:18(Ostatnia zmiana: 2011-07-31, 22:19)
Ten tutek jest jakiś hujowy na wog jest dobry video tutek niemiecki ale nie trzeba nic rozumieć bo wszytko pokazane.
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
O ile dobrze pamiętam to można zrobić w Gomanie
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
PNG to format graficzny...
Wiem :facepalm:  
Pomyłka jakich wiele (w moim wypadku).


@edeksumo o tym tutku mogłeś chociaż link podać.

Link to niemieckiego tutoriala o którym mówił edeksumo
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o tego tutka co go podałem to właśnie sam nie mogłem dodać muzyki ale byłem ciekaw czy może patrysiowi się uda
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
Ja ściągnołem ten filmik z wog i obejrzałem oczywiście robiąc przy okazji tera mam te 3 pliki. Zgrałem je do folderu music/newworld i nie wiem co dalej wie ktoś jak to zrobić??
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Najprościej podmienić zamiast jakiegoś innego utworu, wtedy w ogóle zobaczysz, czy dobrze to zrobiłeś i czy pliki działają w grze.
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy

Lord sklilen

Nowa muzyka
#16 2011-08-01, 11:55(Ostatnia zmiana: 2011-08-01, 12:03)
Na razie to podmieniłem 2 z _gamestrt.sty i gamestart.sgt i nie wiem jaką nazwę przypisać plikowi dls aby podminić całkowicie muzykę w menu

No dobra wiem że strasznie dużo piszę na tym temacie i przepraszam ale zauważyłem że w menu odtwarzają mi się 2 muzyki ta moja i stara gothicowa wie ktoś jak usunąć tą starą bo strasznie zagłusza moja nową muzykę??
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Wydaje mi się, że do pliku .dls odnoszą się twoje pliki .sty oraz .sgt, więc nazwa powinna zostać, taka jaka była do tej pory, ale nie jestem pewien, czy dobrze pamiętam :)
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
Haha Udało mi się okazało się że muzyka w menu to nie tylko plik sgt ale też zwykly wav trzeba go było wsadzić jak odgłosy. thx wszystkim
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Możliwe, że jest tak w przypadku menu, ale gdybyś miał kiedyś ochotę podmienić muzykę w świecie, to przyda ci się wiedza z tego tutoriala ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry