Tiaaaa...cia, cia, cia...To jest do G1! A my potrzebujemy do G2NK! Więc wznawiam pytanie!
będzie działać !!!
do przedmiotu dodajecie
on_state[0] = Use_pentla_budzisa_xD;
po kodzie przedmiotu dodajecie
FUNC VOID Use_pentla_budzisa_xD()
{
czas=0;
trucizna=1;
};
to uruchamiacie co 2 - 3 sek
FUNC VOID TICK_TOCK()
{
if(trucizna==1){
hero.attribute[ATR_HITPOINTS]=hero.attribute[ATR_HITPOINTS]-5;
czas=czas+1;
if(czas==20){
trucizna=0;
};
};
};
w
_Work\Data\Scripts\Content\Story\Story_Globals.d
dopisujecie
var int trucizna;
var int czas;
teraz juz sobie poradzicie
i już komuś z waszej grupy wspominałem ze nie wiem jak wam pomóc bo nie piszecie do którego Gothic`a

zacznijcie pisać to ułatwi sprawę wszystkim

P.S.
Regeneracja - odtwarzanie, naprawianie, zabliźnianie ran
http://pl.wikipedia.org/wiki/Regeneracja_%28biologia%29sorry nie mogłem się powstrzymać xD