[G2NK] Regeneracja, która zabiera HP 5929 19

O temacie

Autor Thinker

Zaczęty 14.12.2010 roku

Wyświetleń 5929

Odpowiedzi 19

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
Witam

W imieniu Gothic Wars Team pragnę odpowiedzi na pytanie - jak wygląda Regeneracja, która zamiast -regenerować- zabiera HP. Jednak sposób związany z Tick Tockiem chciałbym, aby był sposobem ostatecznym, ponieważ...

Pozdrawiam
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Chodzi o truciznę? Był gdzieś taki temat.
 

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
To ma być grzyb, który po zjedzeniu, co jakiś czas zabiera HP konsumującemu, więc chyba tak :]
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Cytat: maciejh link=topic=12340.msg123525#msg123525#msg123525#msg123525 date=1292350842
Chodzi o truciznę? Był gdzieś taki temat.

Tak mu chodzi o truciznę bo jestem z tego teamu i wiem... Ja także nie wiem jak to zrobić.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.


Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
To jeszcze nie to :]
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Cytat: Thinker link=topic=12340.msg123533#msg123533#msg123533#msg123533 date=1292351349
To właśnie to :]
Serdeczne dzięki :]

Tiaaaa...cia, cia, cia...To jest do G1! A my potrzebujemy do G2NK! Więc wznawiam pytanie!
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: misiekgrabo link=topic=12340.msg123551#msg123551#msg123551#msg123551 date=1292354530
Tiaaaa...cia, cia, cia...To jest do G1! A my potrzebujemy do G2NK! Więc wznawiam pytanie!
będzie działać !!!

do przedmiotu dodajecie
on_state[0] = Use_pentla_budzisa_xD;po kodzie przedmiotu dodajecie
FUNC VOID Use_pentla_budzisa_xD()
{
czas=0;
trucizna=1;
};
to uruchamiacie co 2 - 3 sek
FUNC VOID TICK_TOCK()
{
if(trucizna==1){
hero.attribute[ATR_HITPOINTS]=hero.attribute[ATR_HITPOINTS]-5;

czas=czas+1;
if(czas==20){
trucizna=0;
};
};
};
w
_Work\Data\Scripts\Content\Story\Story_Globals.d
dopisujecie
var int trucizna;
var int czas;

teraz juz sobie poradzicie :)

i już komuś z waszej grupy wspominałem ze nie wiem jak wam pomóc bo nie piszecie do którego Gothic`a :P zacznijcie pisać to ułatwi sprawę wszystkim :P

P.S.
Regeneracja - odtwarzanie, naprawianie, zabliźnianie ran
http://pl.wikipedia.org/wiki/Regeneracja_%28biologia%29
sorry nie mogłem się powstrzymać xD

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tia Tick Tocka to prawie kazdy umie zrobic :D
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Tia Tick Tocka to prawie kazdy umie zrobic :D
:facepalm:  
http://themodders.org/index.php?/topic/89-wywolywanie-skryptu-co-xx-czyli-wywolanie-skryptu-co-18-sekundy/

od czegoś są tutoriale :P
przepraszam następnym razem nie zapomnę  :ayfkm:

EDIT aha ok to sorry napisałem najprostsze rozwiązanie :P

nie wiem czy zadziała ale można spróbować tak
nie dawać Wld_SendTrigger("TICK_TOCK"); do startup.d

tylko dać to do
       FUNC VOID Use_pentla_budzisa_xD()
        {
                Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
                czas=0;
                trucizna=1;
        };
pierwsze powinno uruchomić a 2 wywołanie powinno zamknąć nigdy nie próbowałem ale :)
FUNC VOID TICK_TOCK()
        {
if(trucizna==1){
hero.attribute[ATR_HITPOINTS]=hero.attribute[ATR_HITPOINTS]-5;

czas=czas+1;
if(czas==20){
trucizna=0;
Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
};
};
};
NIE SPRAWDZAŁEM CZY DZIAŁA W RAZIE PROBLEMÓW PISZCZE

EDIT 2:
nie wiem trzeba by było sprawdzić

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tzn chodziło mi o to ze to rozwiazanie jest tak banalne ze chyba kazdy o nim wie... Zrobic to bez tick tocka to dopiero wyczyn bylby :X Da sie moze zrobic takiego tick tocka ktorego mozna wywolac jakos za pomoca skryptu tam po ilus powturzeniach go wylaczyc ?

@UP

Wld_SendUnTrigger
Nie przypadkiem to ?

Ktos by mogl sprawdzic ta opcje co wyzej :X
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
No to tak - Sposób RafalaBudzisza(ostatni) nie działa...zrobiłem tak:

Skrypt Grzybka:

Cytuj
INSTANCE ItPl_Mushroom_03_trujak(C_Item)
{   
   name             =   "Grzybek";

   mainflag          =   ITEM_KAT_FOOD;
   flags             =   ITEM_MULTI;   

   value             =   0;

   visual             =   "ItPl_Mushroom_03_zatrute.3DS";
   material          =   MAT_LEATHER;
   on_state[0]         =   Use_Mushroom_03_trujak;
   scemeName         =   "FOOD";

   description         =    name;
};

        FUNC VOID Use_Mushroom_03_trujak()
        {
      Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
                czas=0;
                trucizna=1;
        };

Skrypt w Constants.d:

Cytuj
var int czas;
var int trucizna;

Skrypt zrobiony nowy w folderze Story/Events/Tick_Tock:

Cytuj
FUNC VOID TICK_TOCK()
        {
if(trucizna==1)
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS]=hero.attribute[ATR_HITPOINTS]-2;

czas=czas+1;
if(czas==20)
{
trucizna=0;
Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
};
};
};

A tick tock jest zrobiony w części ZEN'owej za pomocą tutka...bo tutaj chyba podano część skryptową :P Powiedzcie jeszcze raz - co źle zrobiłem i w ogóle jak to zrobić...aha - mam jedną uwagę - w reparsowaniu skryptów NIE ma błędów. Mam jeszcze jedno do podpatrzenia: Gdzie jest skrypt 'duszenia się' pod wodą? Bo gdy nurkujemy i nam się powietrze skończy to...tracimy czasowo HP, więc tam może być skrypt...Proszę o szybką odpowiedź, to przyśpieszy czas tworzenia moda którego robimy...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
czy nowy plik z Tick Tock`iem dodałeś do Gothic.scr  ??

ja zawsze dopisuje pod skryptami broni xD bo w Gothic nie ma znaczenia gdzie się da

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Co do duszenia to ja obstawiam ze to engine jest :P Skoro nie dziala w ten sposob tick_tock to zrob standardowa metoda, ale bedzie mulic :( Poza tym dodaj tego tick_tocka dla pewnosci w startup.d ;p  Nie w Constants.d tylko Story_Globals.d :X Jestes pewny ze w spacerze tez jest wielkimi literami nazwa TICK_TOCK i ustawione wszystko jak w tutku ? Tzn sprawdz zwyklego TICK_TOCKA dzialajcego ciagle :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Jurigag link=topic=12340.msg123738#msg123738#msg123738#msg123738 date=1292442634
Jestes pewny ze w spacerze tez jest wielkimi literami nazwa TICK_TOCK
Gothic nie rozróżnia dużych liter od małych wiec nie ma znaczenia

Cytat: Jurigag link=topic=12340.msg123738#msg123738#msg123738#msg123738 date=1292442634
Nie w Constants.d tylko Story_Globals.d
nom moja wpadka sorry

Cytat: Jurigag link=topic=12340.msg123738#msg123738#msg123738#msg123738 date=1292442634
Poza tym dodaj tego tick_tocka dla pewnosci w startup.d ;p  
jak dasz w StartUp.d to usuń z tamtych bo jak moja metoda będzie działała to jak startup.d go włączy to zjedzenie go wyłączy

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Cytat: Jurigag link=topic=12340.msg123738#msg123738#msg123738#msg123738 date=1292442634
Co do duszenia to ja obstawiam ze to engine jest :P Skoro nie dziala w ten sposob tick_tock to zrob standardowa metoda, ale bedzie mulic :( Poza tym dodaj tego tick_tocka dla pewnosci w startup.d ;p  Nie w Constants.d tylko Story_Globals.d :X Jestes pewny ze w spacerze tez jest wielkimi literami nazwa TICK_TOCK i ustawione wszystko jak w tutku ? Tzn sprawdz zwyklego TICK_TOCKA dzialajcego ciagle :P

Zrobiłem wszystko co powiedziałeś...jednak dalej nie działa :/

EDIT: A może by tak podpatrzyć skrypty w Jaktylu? W Jaktylu była taka miksturka...grałem kiedyś w tego moda...ale teraz go nie mam i nie chcę mi się ściągać.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ale ze co nawet zwykly tick_tock nie dziala z tutka ? To albo to jakos zupelnie inaczej w NK jest albo nie wiem. Bo na 100% zrobienie tego co w tutku dziala w G1.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
W Gothic 1, jednak Gothic 2 Nocka Kruka troszeczkę się różni od G1, nie sądzisz? :D
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Thinker link=topic=12340.msg123784#msg123784#msg123784#msg123784 date=1292447156
W Gothic 1, jednak Gothic 2 Nocka Kruka troszeczkę się różni od G1, nie sądzisz? :D
Nom masz racje ma sporo nowych rzeczy dodanych do rzeczy z G1 wiec skrypty z G1 bedą chodziły raczej wszystkie (oprócz itemów) lecz skrypty z G2 mogą nie działać pod G1 :P


Cytuj
Ale ze co nawet zwykly tick_tock nie dziala z tutka ? To albo to jakos zupelnie inaczej w NK jest albo nie wiem. Bo na 100% zrobienie tego co w tutku dziala w G1.
ja mam 2 hipotezy
1) skrypt jest w pliku którego nie ma w Gothic.scr
2) dodając w Spacerze nadpisuje worldy na siebie co jest nie wykonalne w spacerze

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
No to ja mam podobne, ale inne pytanie: Jak zrobić żeby nas heros się palił gdy się zje jakiś obiekt?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry