Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gizbor17

Strony: 1 [2] 3 4 ... 18
21
Teczki grafików / Gizbor
« dnia: 2020-11-10, 11:10 »
.

22
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-09-12, 19:03 »
Bardzo dobrze współpracuje się z @Darkmodders polecam

23
Forum / Postulaty
« dnia: 2020-03-05, 20:23 »
Postuluję o zmianę nicku na Gizbor17

24
Offtopic / The art of gothic 3!!!! 40 sztuk!!!!
« dnia: 2020-02-05, 20:23 »
Nie ma tych z Gothic I, Gothic II i Sequela które są ekskluzywne dla The Art of Gothic.
No nie ma, nie rozumiem czemu piszesz to kolejny raz. Przecież na początku napisałem że jest to uproszczona wersja, a mimo to jeśli chodzi o materiały koncepcyjne Gothic 3 jest ich niewiele mniej niż w rozszerzonej wersji i większości są powtarzane, nawet tyły okładek obu wersji mają podobne obrazki.

Wszystkie artworki z niego są dawno w internecie.


Nie prawda, w uproszczonej wersji też jest sporo artworków, które nie były nigdzie wcześniej oficjalnie publikowane i raczej nieoficjalnie też.



25
Offtopic / The art of gothic 3!!!! 40 sztuk!!!!
« dnia: 2020-02-05, 19:45 »
jeśli chodzi o uproszczony artbook to jest na chomikuj w pdf, swoją drogą kiedyś założyłem temat na themodders z linkiem do artbooka w pdf, ale ktoś usunął temat
Z Chomikuj najwyraźniej też ktoś usunął, a przynajmniej nie ma w wynikach wyszukiwania "art of gothic".
Nie wygląda mi na to żeby była obecnie inna opcja dokładnego obejrzenia go jak kupienie.

słabo szukasz https://chomikuj.pl/beziman/*e2*96*baDodatki/*e2*80*a2Gothic+3+Artbook+PL/Gothic+3+Artbook+PL,5723955639.pdf
dobrze się składa bo mam ten artbook na dropboxie więc możesz sobie podejrzeć bez pobierania
https://www.dropbox.com/s/godquvfj2z9epv6/Gothic%203%20Artbook%20PL.pdf?dl=0

26
Offtopic / The art of gothic 3!!!! 40 sztuk!!!!
« dnia: 2020-02-05, 17:37 »
Jeśli masz na myśli to co było z polską wersją Gothic 3, to jest to coś innego. Książka The Art of Gothic 
przecież nie napisałem że to jest to samo, tylko że to jest uproszczona wersja, która zawiera wcale nie tak mało bo 96 stron
Książka The Art of Gothic zawiera artworki nie tylko z Gothic 3, ale też Gothic I, II i z Sequela.
nie jestem pewien ale na tle materiałów z G3 to te z G1 i G2 są bardzo skromne
Tego w wersji PDF nie mogłem znaleźć, a szukałem długo. Jak masz to podeślij :P Mam oryginał książki, ale brakuje mi motywacji na zrobienie porządnych skanów.
jeśli chodzi o uproszczony artbook to jest na chomikuj w pdf, swoją drogą kiedyś założyłem temat na themodders z linkiem do artbooka w pdf, ale ktoś usunął temat

27
Offtopic / The art of gothic 3!!!! 40 sztuk!!!!
« dnia: 2020-02-05, 09:39 »
w internecie można łatwo znaleźć trochę uproszczoną i spolszczoną wersję tego artbooka w pdf, który można pobrać za grosze

28
Gry / Gothic Remake
« dnia: 2019-12-17, 17:48 »
bezmózgich tępaków z fanatycznej sekty Gothic'a, a z tego co się dowiedziałem to na całe szczęście nie będą mieli tutaj nic do powiedzenia :).
@Fayors weź wypierdalaj z tym gównem geniuszu 

co do remaku
 skoro coś było dobre kiedyś może być dobre i dziś i mówię o większości rzeczy z Gothica 1, przecież można odświeżyć grę zachowując to, co ją mocno charakteryzowało lub ROZBUDOWAĆ, a nie TOTALNIE ZMIENIAĆ i chodzi mi tu o gameplay, historię, styl graficzny, charakter postaci, rozwój postaci, system walki, system obozów i swobodę w eksploracji. To co zostało zaprezentowane w demie nie wskazuje na to aby twórcom zależało na tym aby oddać ducha Gothica.

29
Archiwum / [G1] Dolina Zombie REMAKE
« dnia: 2019-10-21, 17:53 »
czuć klimat

30
Pytania i problemy / Rendery
« dnia: 2019-05-06, 14:39 »
Cześć. Zaryzykuję i zapytam.
Chciałbym się nauczyć tworzyć rendery Gothicowe, popularne na wielu forach RP z Gothica. Polecacie mi blendera czy 3dmaxa?
@MiLord. Polecam darmowego Blendera.
Cytuj
Mnie natomiast interesuje wiedza jak wstawić kilku NPC: dobrać twarze, odpowiednio ich ubrać, ustawić i dodać do tego jakieś tło. Są do tego jakieś samouczki?
Wypakowujesz sobie modele i tekstury z Gothica za pomocą G2MDK a potem importujesz do blendera za pomocą specjalnej wtyczki http://krximpexp.sourceforge.net/
Cytuj
P.S Czy jeśli chciałbym importować modele postaci np. z morrowinda to potrzebuję do tego jakiejś specjalnej wtyczki pod morka?
nie

31
MDS i animacje / Degenerate Polygon
« dnia: 2019-05-05, 19:49 »
Sprawdzę, a jest na to jakiś szybki sposób? Bo osobiście zawsze sprawdzam tak że ruszam każdą kością, w każdym kierunku, obraca, przesuwam. Po prostu nie znam żadnego innego sposobu.
przesuwaj wszystkie kości na raz

32
MDS i animacje / Niepoprawnie mapowanie modeli
« dnia: 2019-04-26, 11:20 »
Oba modele mają takie same nazwy materiałów, a powinny mieć inne.

33
Pytania i problemy / Problem z Blenderem
« dnia: 2019-04-26, 11:16 »
Może to ci pomorze
https://www.youtube.com/watch?v=wcaREwqDhR0

34
MDS i animacje / Degenerate Polygon
« dnia: 2019-04-26, 11:15 »
Sprawdź czy wszystkie polygony są podczepione pod kości. @RKM

35
Pytania i problemy / Rendering
« dnia: 2019-02-25, 20:57 »
Musisz zmienić mapowanie na odpowiednie bo jak widać jest złe, w Textures>Mapping

36
MDS i animacje / Nie widać hełmu w grze/Blender
« dnia: 2019-02-23, 11:49 »
kilkam ctr + p i daje with automatic weight.
A miałeś zaznaczony przy tym model? Powinieneś ogarnąć jeszcze inne sposoby podczepiania kości
https://www.youtube.com/watch?v=BsNphYHM3WU

37
MDS i animacje / Nie widać hełmu w grze/Blender
« dnia: 2019-02-22, 22:00 »
Dziób nadal nie jest podłączony do kości. Wgl nie potrzebna jest ta nowa kość. Wystarczy jak cały hełm razem z dziobem podłączysz do kości głowy.

38
MDS i animacje / Nie widać hełmu w grze/Blender
« dnia: 2019-02-21, 23:12 »
do jakiej kości podłączyłeś ten hełm i w jaki sposób to zrobiłeś?

39
MDS i animacje / Nie widać hełmu w grze/Blender
« dnia: 2019-02-21, 10:55 »
Hełm nie jest podpięty pod kości, podepnij go i będzie działał. A jeśli nie widać modelu pomimo podczepienia go pod kości, jego części lub prześwituje w jakichś miejscach w grze to musisz  go wczytać do blendera jeszcze raz i wyeksportować ponownie. Swoją drogą niedawno na forum był zakładany podobny temat https://themodders.org/index.php?topic=29692.msg1342871#msg1342871

40
Wydaje mi się, że wystarczy dodać przedrostek zm_ do nazwy nowego obiektu, żeby weksportował się razem z resztą do asc i był widoczny w grze. Jak to nie pomorze to stwórz mu materiał i podczep pod kości.
Poradniki:
https://www.youtube.com/watch?v=hSw-wYm9yXg

https://www.youtube.com/watch?v=nG7hgNXt5R8

https://www.youtube.com/watch?v=BsNphYHM3WU

Strony: 1 [2] 3 4 ... 18
Do góry