Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sayne

Strony: [1]
1
Dzień Screena #3 / Rzeka
« dnia: 2010-08-27, 00:20 »
Świetne screeny, jak dla mnie najlepsze ze wszystkich przedstawionych. Ode mnie 6.

2
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-26, 23:57 »
Cytat: koziek link=topic=11238.msg109156#msg109156#msg109156#msg109156 date=1282859732
Swoje chwalić zawsze warto  :ok:
Jak jest co, to chwalimy.

3
Dzień Screena #3 / The Awakening
« dnia: 2010-08-26, 23:54 »
Screeny są miłe dla oka, a liczba wprowadzonych zmian robi wrażenie - 6 :)

4
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-26, 23:22 »
Cytat: kazzmir link=topic=11238.msg109124#msg109124#msg109124#msg109124 date=1282856407
więc startujcie w kategorii najbardziej zajebista fabuła, a ze screenami dajcie sobie spokój, szczególnie gdy wygrywacie kosztem innych nieskończenie lepszych, tylko dzięki kumplom.  :facepalm:
Nieskończenie lepszych w opinii tylko jednego człowieka. Sądzę jednak, że nasze screeny są dobre, a osoby, które grały w Wiedźmina mogą dodatkowo zobaczyć sporo nowości.

5
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-26, 23:02 »
Wiecie, ludzie jednak lubią być informowani co pewien czas o postępach, nawet jeśli nie jest to gra AAA, tylko zwykła przygoda do Wiedźmina. I nie mów mi, że napisane paru zdań na forum spowolni powstawanie moda :)
Koziek, rozumiem cię, ale jak się ludzi o czymś nie poinformuje to nie będą o tym wiedzieli. Nie mówię tu o pisaniu do każdego oddzielnie na meila/pw/gg, czy coś innego, ale o zwykłej informacji na forum, czy blogu. A jako, że nie jest to tylko konkurs, ale także(przynajmniej dla nas) ujawnienie nowych materiałów graficznych, to normalne jest, ze człowiek chce pokazać je wszystkim zainteresowanym, a nie tylko na jednym forum, dla małej grupki ludzi.

6
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-26, 22:48 »
Zastanawia mnie tylko, czemu wy nie napiszecie o MWŻJ na oficjalu(wiedźmina). W końcu w interesie twórców leży, aby fani wiedzieli jak najwięcej o ich produkcjach.

7
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-26, 22:09 »
Cytat: Noktis link=topic=11238.msg109071#msg109071#msg109071#msg109071 date=1282851600
Po prostu chciałem wiedzieć co tam na tych screenach jest czego nie am w wiedźminie.
Ale dobra nie ważne.
Proszę bardzo, nie ma problemu :)  Ktoś już wcześniej się o to pytał i zrobiłem listę, co jest nasze na tych screenach. Proszę, oto link do posta:
http://themodders.org/index.php?topic=11238.msg108483#msg108483

Swoją drogą można wrzucić to do pierwszego posta, żeby było dobrze widoczne.

Cytuj
słuszna uwaga, nie ma na nich niczego czego nie ma w samym wiedźminie, zgodnie z założeniem "dzień screena" oceniane powinny być screeny, jak one wyglądają, jak zostały dopracowane graficznie jako kompozycja, a nie to że ktoś zna fabułę i ją ocenia, a że zorganizowali więcej kumpli którzy zagłosowali subiektywnie/po znajomości na coś co wcale nie jest ani szczególnie atrakcyjne ani ciekawe.
Takie komentarze to zostaw lepiej dla siebie. Coś co dla ciebie nie jest ciekawe, może być ciekawe dla innych.
Poza tym, modowałeś Wiedźmina i powinieneś doskonale wiedzieć co w nim było, a czego nie. Dlaczego więc tak jawnie nas obrażasz? Nie wiem, nie rozumiem twojego problemu.

8
Dzień Screena #3 / Konsultacje Prawne
« dnia: 2010-08-26, 19:46 »
Cytat: V3Q link=topic=11251.msg109000#msg109000#msg109000#msg109000 date=1282844155
Cycków nie widać, oceny nie ma :(
Jak klikniesz w ten obrazek, który się nie wyświetla to widać ;)

9
Dzień Screena #3 / Miłość Wystarczy Że Jest
« dnia: 2010-08-26, 15:06 »
To tylko Dark ma dostęp do modułu? To jak wy go tworzycie i testujecie? :P

10
Dzień Screena #3 / Miłość Wystarczy Że Jest
« dnia: 2010-08-26, 00:30 »
Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=11263.msg108814#msg108814#msg108814#msg108814 date=1282774708
http://ifotos.pl/mini/goblin-pr_wwephn.jpg

mimik?
Nie sądzę ;) Spójrz nawet na nazwę pliku.

Tylko ja mam takie pytanko. Skoro to jest temat o przygodzie "Miłości wystarczy że jest", to czemu daliście modele, concepty i arty nie tylko z tej przygody, ale także z Requiem?

11
Dzień Screena #3 / Konsultacje Prawne
« dnia: 2010-08-25, 18:46 »
Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=11251.msg108582#msg108582#msg108582#msg108582 date=1282746265
a ifrity mają jakąś stronę, bo jak dzisiaj szukałem, to tylko wygasła była?
Wiesz, teoretycznie mamy swojego bloga, ale niedawno mieliśmy przenosiny i trochę się popsuł, a admin jeszcze go nie naprawił: http://actume.com/ifrit

Co do moda, to mam podobne odczucia jak Alaris. Architektura bardzo fajna, duży plus za nowa lokację, no i gdyby tylko była pokazana to oczywiście byłoby 6, a tak jest 5 ;)

12
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-25, 18:31 »
Cytuj
Cytuj
W momencie, gdy Crusadersi weszli na scenę Wiedźmina, Rozdroża były już dosyć w zaawansowanej fazie produkcji.
To bylo ponad poltora roku temu. Nie przypominam sobie, by cokolwiek bylo wtedy w dosyc zaawansowanej fazie produkcji.
Nie bardzo wiem czemu miałbyś wiedzieć kiedy, w jakiej fazie były Rozdroża. Gdy wy się pojawiliście były prawie gotowe, tak jak pisał Al, ale postanowiliśmy je trochę zmienić - mam tu na myśli zadania, a więc była to praca prawie całkowicie niezależna od lokacji. Wszystkie prace związane z lokacją zastały wykonane dużo wcześniej.

Cytuj
czyli wszystko wskazuje na to że nadal uchodzą
to nie zarzut względem was, tylko stwierdzenie, że pomimo upływu czasu wiedza na temat projektowania nowych lokacji wciąż jest albo bardzo trudna albo na tyle skomplikowana że nie ma sensu robić wszystkiego od zera?
Nie bardzo rozumiem po czy to wnioskujesz. Po tym, że nie chcieliśmy dać nowej lokacji od razu po tym jak wyszedł edytor i nikt nie miał żadnej wiedzy o exporcie?
Wydaje mi się, że obecnie z wiedzą u grafików na temat lokacji w świecie Wiedźmina jest całkiem ok. Chociaż tak naprawdę nie wiem, trzeba by jakiegoś zapytać. Jedyne problemy jakie istniały obejmowały chyba roślinność(dlatego też porzucenie OM) i wodę, z tego co pamiętam, ale mogę się mylić.

Cytuj
W takim razie poszukajcie kogoś kto jest rokujący. Nie każdy był od zawsze omnibusem i jeśli będziecie podchodzić do tej kwestii w taki oto sposób to faktycznie może być Wam trudno ze znalezieniem obojętnie kogo.
Nigdy nie przyjęliśmy osoby, która miałaby jakąkolwiek wiedzę na temat grafiki w Wiedźminie. Każdy nasz grafik uczył się tego u nas. I nie wiem, czemu twierdzisz, że zawsze szukaliśmy wymiataczy, bo nigdy tak nie było. Raz to były osoby początkujące, raz trochę bardziej obeznane w temacie, a profesjonaliści to jednak pracują za kasę, a nie przychodzą do nas.

Cytuj
Znam trochę technikalia wiedźmina, bo działałem na scenie podobnie jak parę innych osób z tego forum i zupełnie nie rozumiem co ma do tego wersja gry. To jest raczej kwestia Waszych umiejętności a nie numerka, czy ilości probsów w edytorze.
Oczywiście, wszystko to kwestia umiejętności. Ale najpierw musi być ktoś, kto jakieś umiejętności ma.
A numerek gry ma do tego bardzo dużo: nowa gra na własnym silniku, nastawienie na społeczność modderską, lepsze wsparcie od twórców, łatwiejsze w obsłudze narzędzia, większe zainteresowanie ludzi, a co za tym idzie większa szansa na znalezienie kogoś do zespołu oraz większa ilość ludzi, którzy zagrają w nasze produkcje. Bo nie bardzo widzę sens tworzyć 2 lata przygodę, w którą zagra kilka tysięcy(lub kilkaset) ludzi - to jest marnowanie czasu, a zainteresowanie starszymi grami jest o wiele mniejsze niż tymi, co dopiero zagościły na półkach sklepowych.

Cytuj
średniej klasy grafik prędzej czy później nauczyłby się tego, nieznalezienie w ciągu 2 lat nikogo takiego to klęska,
Średniej klasy grafików mieliśmy wielu. Ci co posiadali maxa, uczyli się exportu i każdy z nich na niego narzekał(nie wiem, może rzeczywiście jest taki beznadziejny?). Gdyby tylko jakiś z nich nie znudził się po pewnym czasie i został na dłużej to pewnie nauczyłby się wszystkiego. Coś chyba jednak było z tym exportem, bo właśnie wśród grafików 3d z maxem zawsze mieliśmy największe rotacje. Ale żeby mieć pewność, to trzeba by z nimi pogadać ;)

Cytuj
tym bardziej że mieliście w grupie kogoś kto potrafił to robić samodzielnie bez niczyjej pomocy, to bym nazwał ignorancją.
I mieliśmy mu zabronić pójść do normalnej pracy i zrezygnować z moddingu, ponieważ był dobry? To tylko modding, a życie toczy się dalej.


Chyba wszyscy zapomnieliśmy o czym jest ten temat. Co do głosu na przygodę to daję 6 - pracujemy nad nią bardzo długo, wielu ludzi wkłada w to naprawdę masę pracy, dajemy tutaj sporo nowej zawartości oraz świetną fabułę - myślę, że efekty są bardzo dobre i ta przygoda zasługuje na 6.

13
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-25, 00:22 »
Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=11238.msg108490#msg108490#msg108490#msg108490 date=1282684745
a grafików aż tak ciężko skołować nie jest. Jeśli ich brakuje na scenie modderskiej wieśka, można spróbować na forach modderskich innych gier ;)
Ciężko jest znaleźć dobrego grafika, a graficy na innych forach modderskich są już raczej zajęci ;)
No, ale to i tak nie ma znaczenia, bo nie będziemy zmieniać lokacji pod koniec produkcji ;)

14
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-24, 22:57 »
W momencie, gdy Crusadersi weszli na scenę Wiedźmina, Rozdroża były już dosyć w zaawansowanej fazie produkcji. Wydaje mi się, że najważniejszym czynnikiem był pierwszy wymieniony powód, w ogóle nie nastawialiśmy się na nową lokację. Staraliśmy się mierzyć siły na zamiary - lokacja jest raczej elementem, o którym powinno się postanowić na samym początku, a nie gdzieś w środku - a my jako skromny, początkujący zespół nie uważaliśmy się za wszechmogących i nie chcieliśmy porywać się na nic wielkiego(a nowa lokacja raczej się z tym wiąże).

15
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-24, 22:32 »
Przepraszam za double posta, ale chciałem, żeby wątek się uaktualnił po tej wypowiedzi.

Cytuj
Szkoda, że nie znam się na wiedźminie i trudno mi określić jaki tu jest wkład pracy, ale za całokształt 5.
Służę pomocą ;) Na screenach staraliśmy się pokazać nowe rzeczy. A więc, co tutaj jest nasze:
- Wiele retekstur, z których część jest skomplikowa, dokładna i właściwie wyglądają jak nowe modele. Na screenach widzimy retekstury następujących modeli (po kliknięciu zobaczycie oryginalny model z danego screena): praca nr 1, praca nr 1, screen nr 2, screen nr 5, screeny nr 7 i 15, screen nr 8.
- 1 nowy miecz(srebrny)
- Pochwy na miecze
- Walka na pięści z dwoma przeciwnikami na raz(w podstawce możliwa tylko z jednym)
- Model namiotu + wnętrze (screen nr 3)
- Udekorowanie lokacji, która była właściwie łysym polem - teraz jest lasem

To chyba tyle jeśli chodzi o zmiany widoczne na screenach. Wszystkiego oczywiście nie
pokazaliśmy i w przygodzie znajduje się jeszcze więcej nowości ;)

16
Dzień Screena #3 / Rozdroża
« dnia: 2010-08-24, 21:29 »
Cytuj
Szkoda tylko, że to kolejna modyfikacja w której nie uświadczymy nowej lokacji, a jedynie zedytowaną z podstawki.
W sumie to nawet nigdy nie myśleliśmy o nowej lokacji. Z paru powodów. Początkowo była to przygoda robiona na konkurs zorganizowany przez CDPR i lokacja była narzucona. Późniejsza zmiana wiązałaby się z robieniem wielu rzeczy od nowa, a tego raczej chcieliśmy uniknąć. Do tego doszły jeszcze różne problemy z exportem lokacji, brak odpowiedniej dokumentacji do udostępnionych narzędzi oraz wieczne problemy z grafikami 3d. Dlatego też jest lokacja z podstawowej gry, ale za to bardzo zmieniona :)

17
Filmy / Wiedźmin: Łowca i Spherical
« dnia: 2010-02-20, 23:31 »
Co do dubbingu, narrator rzeczywiście był nagrywany przez młodą osobę i może nie spełniać oczekiwań. Ale wydaje mi się, że głos strażnika jest już lepszy, a krasnoludy są bardzo dobre. Należy pamiętać, że w fanowskich produkcjach nie możemy sobie pozwolić na profesjonalny dubbing, a za darmo ciężko jest znaleźć kogoś dobrego. Ale nawet najgorsze ludzie głosy będą lepsze od syntezatora.

@shergar, to że dzieje się to w świecie Wiedźmina, nie znaczy, że jest to historia o wiedźminie, takie słowo nigdzie nie pada :D

Cytuj
- o co chodzi z tym dłużnikiem? Będzie kolejna część? Bo coś skrótu myślowego nie zatrybiłem.
Właściwie to miała być seria filmików z nieco zmienioną historią, ale zrezygnowałem z tego pomysłu. A tutaj koleś był mu coś winny i nie miał z czego oddać, wiec uciekał i ukrywał się. A gdy ten zabijał północnicę, dłużnik uciekł po raz kolejny.

Za resztę uwag, dzięki.

18
Filmy / Wiedźmin: Łowca i Spherical
« dnia: 2010-02-20, 22:28 »
Epicko? Nie, nie miało być epicko. Miało być jak najbardziej zwyczajnie, tyle że klimatycznie.

A że przerost formy nad treścią jest, to prawda, bo na tym dałoby się zbudować całą opowieść i wyjaśnić o co tu chodzi - co też kiedyś zacząłem robić, ale zrezygnowałem.
Jak opis mówi, jest to krótka historia. Tutaj fabuła jest szczątkowa. Nie ma co się doszukiwać ukrytych znaczeń, wszystko jest takie na jakie wygląda. Narrator wyjaśnia wszystko co trzeba wiedzieć i jeśli się uważnie ogląda, to powinno się zrozumieć co chodzi. No chyba, że tylko ja jestem w stanie ogarnąć moją wizję i nie umiem jej przekazać dla odbiorcy.

19
Filmy / Wiedźmin: Łowca i Spherical
« dnia: 2010-02-20, 20:57 »
Mówisz o filmiku, inicjatywie, czy obu tych rzeczach?

20
Filmy / Wiedźmin: Łowca i Spherical
« dnia: 2010-02-20, 15:15 »
Przedstawiam wam filmik zrobiony w D'jinnim, edytorze Wiedźmina, chyba pierwszy fanowski film wiedźmiński z dubbingiem. No więc, zapraszam do oglądania:

http://www.youtube.com/watch?v=ha9FVdQnsVE

Chciałbym przedstawić wam także pewien nowy projekt, Spherical. Jest to grupa skupiająca miłośników wszelkiej animacji, zwłaszcza tej związanej z grami. Nie jest to żadna zamknięta grupa, w której wszyscy zajmują się jednym projektem. To po prostu miejsce gdzie można dostać pomoc przy swoim własnych filmie, czy innej animacji. Ale nie będę się tu rozpisywał. Zapraszam na naszego bloga, tam jest wszystko nieco dokładniej opisane:

http://spherical.creativegroups.net/pl/

Strony: [1]
Do góry