Też coś dorzucę od siebie:
1. Przede wszystkim zlikwidować bugi z podstawki takie jak bug ze stalą i ostrzami, śmierć nawet "nieśmiertelnych" postaci po upadku z wysokości i zawieszanie się gry w Wieży Mgieł...
2. Przydaliby się jacyś ludzie z ogromną ilością Hp bardzo trudni do pokonania, z dobrym orężem i umiejętnościami...
Odporni na kuszę i magię(nawet na lodową falę, czy bryłe lodu) - "Przeklęty Muszkieter"
3. Minigierki urozmaicające grę jak "Ostrzenie broni" w MT - na przykład Poker z Czwórką znajomych(Gorn, Diego, Milten i Lester)
4. Obóz Orków, którzy wyrzekli się Beliara i przeszli na stronę Innosa(pomagają Rickowi), podobnie jak Xardas z Innosa na stronę Beliara.
5. Obóz Łowców - dumni i potężni Orkowie wraz z kilkoma szamanami polujący na ludzi chcąc wytępić tą słabą rasę... Coś jak w filmie "Predator" zbierający trofea z ludzi i silnych zwierząt - czaszki, itp. Siejący postrach wśród ludzi.
6. Quest z użyciem czaru "Kontrola", np. żeby dowiedzieć się czegoś ważnego od Thorusa, trzeba wejść w Diega i odpowiednio, umiejętnie zagadać. Wtedy Thorus opowie nam jakąś tajemnice o strażniku "Rozpruwacz", albo wejść w Orika i zapytać Lee o najemniku "Kosiarz" - z niektórymi imiennymi postaciami nie ma żadnych questów w podstawce.
7. "Jaskinia Ciemności", która pochłania światło(panuje ciemność nawet z pochodnią czy czarami światła). Jedynie runa światła włożona w "Miecz Iluminacji/Blasku/Światła" może dać jakieś efekty błysków, np. podczas walki ze stworem cokolwiek byłoby widać(miecz słaby, a potwory silne i niepowtarzalne występujące tylko tam, np. nietoperze)
8. Dodać naprawdę przekozackie miecze z gry Lineage 2, np. Dragon Slayer, Heavens Divider, Icarus Heavy Arms, Infiniy Cleaver, lub podobne...
9. Z wyniku nadmiaru rudy w grze - wzrost kosztów produkcji najważniejszych przedmiotów w grze, lub obniżenie cen sprzedaży - jak G2NK(1/6 wartości).
10. "Stada Bestii Żywiołów" możliwe do zabicia tylko przeciwnymi czarami, np. "Bestie Ognia" podatne
tylko na magię wody, itp.
11. Możliwość oswojenia jakiegoś jednego zwierzaka, który by nam towarzyszył i pomagał w walce, zdobywał levele, ale tylko przez jakiś czas.
12. Orkowe inskrypcje porozrzucane po kolonii, które po złożeniu w całość z małą pomocą jakiegoś maga pozwalają stworzyć zwój dzięki któremu można pokonać orka szamana/szefa "Obozu Łowców".
13. Quest na respekt(np. przez kilka rozdziałów) - można go ukończyć poprzez wykonywanie większości questów, ale
odrzuceniu niekórych, ale za to kluczowych dla zadania(kompromitujących więźnia) questów - to więzienie wkońcu, więc trza być twardym od początku, nawet jeśli dostaniemy po mordzie. Będzie trzeba pomyśleć, a nie ślepo wykonywać all questy dla expa...
14. W kolonii na wzgórzach nie ma nic tylko góry i ogromne w miarę płaskie przełęcze między szczytami, które aż proszą się o jakieś obozy, lub chociażby drzewa, parę zwierzaków, lub niespodzianek jak rzadkie pierścienie, lub cokolwiek cennego do odnalezienia...
15. Walka na pięści na początku gry (przypomniał mi się motyw w filmie "Champion"
...)
16. Wprowadzenie slangu więziennego - swoista grypsera Kolonii Karnej(zastąpienie chociaż z 10-ciu słów na nowe).
17. Niesłusznie posądzony o flirtowanie z dziewczyną np.Gomeza obity trafiasz do celi. Po przebudzeniu masz bardzo mało czasu, żeby kilofem przebić się przez ściane zanim przyjdą strażnicy na egzekucję.
18. Wprowadzenie jakichkolwiek
WODNYCH potworów, np. przy brzegach morza, bo ich nie ma.
19. Więcej seksu i przemocy.
20. Jakiekolwiek zwierze, które atakuje z daleka, np. coś ala Jeżozwierz co strzela kolcami, bo tylko ludzie atakują z dystansu
21. Możliwość odnalezienia legendarnego nasienia wymarłej rośliny. Po kilku dniach od zasadzenia, pielęgnacji, podlewania, można zdobyć owoc tejże rośliny niezbędny do jakiegoś wywaru, lub questu...
22. Aha i jeszcze można by ogłosić konkurs, np. kto pierwszy dojdzie do jakiegoś etapu, znajdzie jakiś przedmiot, lub odkryje jakąś tajemnice dostanie w nagrodę pudełkową wersje, lub cokolwiek innego, tak jak konkurs był w MT
I. Jestem
ZA odcinaniem rąk, lub głów - chociaż tylko niektórych postaci(może to być jakaś cut-scena, animacja whatever
)
II. Jestem
ZA efektem wizualnym po paleniu ziela - chociażby jak w NK.
III.
Nie jestem za ograniczonym ekwipunkiem - gothic zawsze był grą z nieograniczonym plecakiem i niech tak pozostanie...
No to to by było na tyle, jak coś mi wpadnie do głowy to jeszcze napisze.