Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kaczka

Strony: 1 ... 126 127 [128]
2541
Skrypty / Start Screen
« dnia: 2010-09-12, 19:19 »
Wiesz.. co do tego StartScreena to nigdy nic podobnego nie robiłem ;p  Nie dziw się więc, że zadaje tak jak dla was tak banalne pytanie. :)

2542
Dyskusje / Gothic - sens moddinu gry w roku 2011
« dnia: 2010-09-12, 18:24 »
zysk, nie do Ciebie kierowany jest ten temat.

Imo jak zakładasz temat na forum publicznym to kierujesz go również do "publiczności" na owym forum...


Imo jeżeli ludzie grają w Gothic już od tych 10 lat i mają 10 lat grać w to samo to pewne rzeczy się po pewnym czasie nudzą... Wiadomo, każdy pewnie chciałby dodać coś od siebie jak już wyżej ktoś o tym napisał, ale nie każdy umie. Dlatego powstają fora typu TheModders, gdzie każdy ma możliwość zapytać o wszystko co go gryzie.

Nie chce mi się już szukać kolejnego cytatu, ale padł też tekst, że ktoś tam dał złe duale... Takie chore myślenie -"Co za idiota -.- Po co on daje coś co nie działa" doprowadza mnie do szału... To nie działa na zasadzie "Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy".

Ludzie sami pomyślcie. Czy nie byłoby dla was większą frajdą stworzyć coś samemu, np. te nieszczęsne duale i potem cieszyć się długo, albo i dłużej (xD), że zrobiliście je sami, niżeli mielibyście wszystko dostać na tacy (to określenie zaczyna mnie wnerwiać ^^  ) i chwalić się, przypisywać SOBIE wszystkie zasługi i spocząć na czyiś laurach? Mnie osobiście by to raczej zdołowało  :facepalm:


EDIT:

Ja mam zawsze to jebane szczęście, że nigdy nie patrze na to ile stron jest w temacie xD Sory... :D

2543
Skrypty / Start Screen
« dnia: 2010-09-12, 18:10 »
Witam. Mam taki oto jeden problem i pytanko ;)

Problem dotyczy StartScreena w Gothic II. Jak to dziadostwo zmienić na swój własny, jeżeli GoMan odmawia współpracy bo z plików typu textures.vdf zrobiły się pliki textures.vdf.disabled (Kasacja końcówki disabled nic nie daje bo wyskakuje jakiś tam błąd, kiedyś to działało, teraz nie).

Zmiana plików tga z folderów

\_Work\Data\Textures\Desktop\nomip (StartScreen.tga.bak (Zmieniałem tez tak, żeby bak nie było)

oraz

\_Work\Data\Textures\Desktop\nomip_16bit (StartScreen.tga)

również nie daje żadnych efektów... i teraz mam pytanie czy takowe zmiany są widoczne dopiero po Stworzeniu już gotowej paczki z modem, czy coś da się jednak zrobić, żebym widział to normalnie podczas modowania?

Proszę o szybką odpowiedź bo to mnie zaczyna drażnić a próbowałem chyba wszystkiego.  :ayfkm:

EDIT:

Tak się wypociłem tym swoim problemem, że zapomniałem o pytaniu :D

Czy w jakiś sposób w skryptach da się przesunąć pasek ładowania gry ? :)  Bo jeżeli nie to niepotrzebnie będę przekombinowywał.  :wink:

2544
Oferty pracy i pomocy / Potrzeba Sprawnej Ekipy
« dnia: 2010-09-11, 12:58 »
Witam. Szukam ludzi do grupy modderskiej na razie tylko do tego moda, ale jeżeli coś by się zaczęło dziać to może pomyślę nad dalszą współpracą. Ma to być produkcja pełnometrażowa, ale wiem, że teraz nikt mnie nie zna i nie wiecie czy po 2 dniach się nie wycofam... otóż mówię wam, że nie, ale jeżeli sami nie sprawdzicie to się nie przekonacie.

Mod nosi nazwę Dziedzictwo (Tworzony w Gothic II NK)

Nazwa teamu? Nie ma nazwy, przynajmniej na razie ;) Trzeba obmyślić coś naprawdę dobrego i wpadającego w ucho ;)

Co umiem ja:

Skrypter:
-Umiejętność tworzenia itemów , NPC , Dialogów zwykłych i zaawansowanych

Grafik 2D:
-Umiejętność posługiwania się programami 2d
-Podmienianie i tworzenie textur
-Dokładność

Grafik 3D:
-Uczę się obsługiwać Wings3D

Spacerzysta:
-Umiejętność kompilowania/naprawiania skryptów
-Zmienianie świata .zen
-Dodawanie waypointów, vobów itp.

Scenarzysta:
-Mam naprawdę bujną wyobraźnie i wiele rzeczy może was zdziwić w tej modyfikacji =]



Szukam:

Skrypterów (Trochę umiem, ale bez przesady... poza tym zawsze lepiej robić w parę osób niż samemu)
Grafików 2D i 3D
Level Designerów (Tu przydała by się umiejętność stworzenia nowego zena + wielka wyobraźnia)
Animatorów



Od chętnych wymagam:
-Rzetelności
-Zaangażowania w swoją pracę
-Umiejętności dogadywania się w grupie
-Miły charakter
-Duża dostępność czasowa
-Musi to być również osoba poważna (żadnych wygłupów kiedy nie trzeba, wiadomo czasem pożartować można, ale bez przesady (x )


Troszkę z fabuły:

W modyfikacji Dziedzictwo wcielamy się w postać młodego rybaka, syna kobiety dobrze nam znanej z pierwszej części Gothic... Valeyi. O swoim ojcu chłopak nie wie nic, poza tym, że zginął w walce z orkami... tak bynajmniej mu mówiono.
Podczas trudnych czasów na wyspie, Górnicza dolina jest stopniowo przejmowana przez orków, jednak wciąż są tam Uciekinierzy, którzy za wszelką cenę chcą odzyskać swoje ziemię. Jednak nie tylko w górniczej dolinie jest gorąco. Po całej wyspie rozsiani są orkowie, łącznie z Khorinis, gdzie sprawują oni władzę. Orkowie nie będą mieli jednak prostego życia, ponieważ legendarny oręż naładowany wielką mocą wciąż czeka na Dziedzica swojego poprzednika...



Na koniec powiem tylko, że ten mały wstęp napisałem tak a nie inaczej, żeby nie zdradzić wam fabuły ;) Kto będzie chciał zagrać to zagra i się przekona czy się opłacało ...

Pierwsze screeny już niedługo.

Zgłoszenia proszę kierować na:

Prywatne Wiadomości
GG://6669899
E-Mail (kaczka-k@tlen.pl)

2545
Ukończone modyfikacje / Na ratunek Khorinis - Demo
« dnia: 2010-06-13, 18:06 »
Nie będe się cackać, tylko od razu powiem co jest nie tak  :lol:  

1) W czerwonej latarni i przed bramą targowiskową (tą na farme akila) są goście, którzy nie mają INFO EXIT i tylko za pomocą f8 da się zakończyć rozmowe :)  Czyli do poprawy.

2) Coragon jak nam daje questa z tym swoim pierścieniem to kawałek dialogu mu się skopał i zamiast coragona mówi go bezimienny.

3) Jak chce gadac z alrikiem i strażnikiem przy wejściu do Górnego Miasta to mi jęczą, żebym się normalnie ubrał. W zbroji paladyna? WTF - chyba gildi im nie zmieniłeś :) , albo przez to, że ja sobie zmieniłem na paladyn xD

4) Wiele dialogów i nazw przedmiotów jest po niemiecku.

5) Po uspokojeniu gravella andre może nam dawać cały czas nagrode xP

6) Constantino nam po tych 2 dniach mikstur nie daje :)

Na razie tego styka. Popraw to to i tak będzie dużo mniej roboty potem ;)  Ogólnie sam modzik mi się podoba pod względem fabuły, teksty co poniektóre nawet śmieszne :)  Fajnie wyszło :D  Czekam na pełną wersje i mam pytanie czy będziesz robił do moda dubbing czy same napisy ;)

2546
Narzędzia / Polskie menu i GothicGame.mod
« dnia: 2010-04-19, 15:20 »
Wszystko pięknie, elegancko pracuje.

Nie mi -.-

2547
Narzędzia / Polskie menu i GothicGame.mod
« dnia: 2010-04-18, 21:05 »
Jakoś te linki troszke nie działają  :facepalm:

2548
Gotowe aplikacje / Modder
« dnia: 2010-04-02, 15:38 »
48 % .  :lol:   Dopiero zaczynam  :lol:

Strony: 1 ... 126 127 [128]
Do góry