Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - kaczka

Strony: 1 2 [3]
41
Skrypty / MOBSI
« dnia: 2011-11-09, 19:44 »
Mam pewien monolog i wpisując

FUNC VOID NAZWA ()
{
var C_NPC her; her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);

if  (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_NAZWA;
Ai_ProcessInfos (her);
};
};

//*******************************************************
// NAZWA
//*******************************************************
INSTANCE PC_NAZWA_End (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = PC_NAZWA_End_Condition;
information = PC_NAZWA_End_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_NAZWA_End_Condition ()
{
if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_NAZWA)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_NAZWA_End_Info()
{
CreateInvItems (self, ItMi_Coś,1);
B_ENDPRODUCTIONDIALOG (); - tutaj tak nawiasem mówiąc wywala błąd nie wiem dlaczego ale mniejsza już z tym.
};

Wyskakuje mi błąd Unknown Identifier : MOBSI_NAZWA. Moje pytanie brzmi, gdzie (jaki plik) mam dodać tą linijkę (bo o to chodzi)?

42
Offtopic / TYLKO FPS!!!
« dnia: 2011-08-25, 09:40 »
Teraz producenci skupiają się głównie na wydawaniu FPSów i może CZASEM RPG jakiegoś czy czegoś podobnego a nikt nie pomyśli, żeby zrobić np MArio 3D ;d

43
Dziedzictwo / Propozycje
« dnia: 2011-08-18, 11:52 »
Jeżeli komuś ze społeczności TheModders oświeciło umysł i został zalany falą pomysłów, które można by wykorzystać w Dziedzictwie niech podzieli się nimi w tym temacie.

[mod=Wowoz]Przyczyszczone[/mod]

44
Skrypty / Łuk u bandytów
« dnia: 2011-07-28, 00:37 »
Gdzie w skryptach bandytów jest funkcja, która odpowiada za to, żeby bandyci strzelali z łuku/kuszy, jeżeli postać znajduje się od nich dalej niż x metrów? W sumie głównie chodzi mi o samą linijkę, która odpowiada za strzelanie w pierwszej kolejności a potem, jak postać podejdzie bliżej bicie po mordzie. (Orkowi szamani mają dokładnie to samo, tylko, że z czarami)

45
Skrypty / Problem z trialogiem
« dnia: 2011-07-21, 11:09 »
Kombinowałem ostatnio z tym trialogiem LeGowym i wyszło prawie wszystko. Opcje dialogowe działają, kamera się przemieszcza, wszystkie trzy osoby są i ustawiają się do gadania ;d  Tylko jak już wybieram opcje dialogową to wywala mi błąd (nie wiem czemu bo jeżeli wywala tu to powinno wszędzie) :

D: MDL: zModel(zCModelProto::Load3DSMAXAsc)
: ASC not found: HUM_BODY_NAKED0.ASC


Więc taka prośba do was czy możecie mi odszukać tego ASC? ;p

http://themodders.or...body-naked0asc/ - Avallach, jakbyś mógł mi tez podesłać link z tym asc... stary wygasł :ok:

EDIT:
Znalazłem już asc, tylko teraz jak ma się nazywać folder, do którego tego asc mam wrzucić? Po prostu do _Work\data\Anims\asc_bodies czy do jakiegoś  _Work\data\Anims\asc_bodies\nazwa_jakiegoś_folderu ?


EDIT2:
Już zrobione. :)  Trialog działa, jak należy. Dla tych, którym też potrzebny jest HUM_BODY_NAKED0.ASC zamieszczam link do pobrania.

http://www.sendspace.pl/file/4c3177b12daef676b24fa0c


// DO ZAMKNIĘCIA

46
Dziedzictwo / Podstawowe informacje o grupie
« dnia: 2011-07-17, 10:39 »


Oficjalna strona grupy: http://raven-studio.bplaced.net
Kanał YouTube: http://www.youtube.com/StudioRavenN

Grupa Raven powstała 12 września 2010 roku z  inicjatywy kaczki. Za cel postawiono stworzenie modyfikacji do drugiej  części Gothic, w której zostałyby dokończone wątki porzucone przez  autorów w podstawowej części gry takie jak; obóz orków za palisadą, czy  chociażby rozwinięcie wątku z wojną z zielonoskórymi. Modyfikacja,  której pierwotna nazwa brzmiała Klucz Do Zwycięstwa została oddana  całkowitej modernizacji. Z początku miała to być rozszerzona wersja  Gothic II Noc Kruka z nowymi przedmiotami, postaciami i lokacjami mająca  w późniejszym czasie przysłużyć się w produkcji filmu pełnometrażowego  Klucz Do Zwycięstwa. Nad zmianą nazwy ekipa teamu myślała długo  ponieważ wiele było propozycji nowych nazw, ale żadna w 100% nie  oddawałaby klimatu panującego w modzie. W końcu po długich  przemyśleniach nazwa moda została zmieniona na Dziedzictwo zmieniając  tym samym nico zarys fabuły moda. Aktualnie nad projektem pracuje dość  sporo doświadczonych osób a efekty prac można przez cały czas śledzić na  forum The Modders.

47
Skrypty / [Ikarus] Dziwny błąd
« dnia: 2011-07-05, 13:30 »
Niedawno zrobiłem sobie Ikarusa (Edek bardzo mi przy tym pomógł i niech Bóg mu to w dzieciach wynagrodzi). Wszystko ładnie fajnie, co tam chciałem to pozmieniałem ale napotkałem bardzo dziwny błąd, którego Mr.sumo również nie potrafi zneutralizować. Chciałem (wg. tych skryptów z WOG'a) zrobić tak, aby w grze cały czas był wyświetlany pasek many. Elegancko sa te skrypty itd... Gothic.src jest w porządku zrobiony, w startup skrypty są dobrze na moje oko a jednak wywala mi błąd Unknown Identifier : MEMORYPROTECTIONOVERRIDE (on line 25) ... zmieniałem nawet wersje Ikarusa z 1.1.2 na 1.1.1 i nie bardzo pomogło. oto skrypt ze startup.d

const int MANABAR_SHOW = /*0x0D8B14EB*/ 227218667;
const int MANABAR_HIDE = /*0x0000BCE9*/ 48361;
const int MANABAR_DEFAULT = /*0x0D8B1475*/ 227218549;

////  1 = Show
////  0 = Default
//// -1 = Hide

func void ShowManabar(var int cond) {
    var int tmp;
   
    MemoryProtectionOverride(/*0x006C33EC*/7091180, 4);               // To jest linia 25
   
    if (cond == 1) {
    tmp = MANABAR_SHOW;
  } else if (cond == 0) {
  tmp = MANABAR_DEFAULT;
    } else if (cond == -1) {
        tmp = /*000000BC*/ 188;
        MEM_WriteInt(/*0x006C33EC*/ 7091181, tmp);
    tmp = MANABAR_HIDE;
    };
           
    MEM_WriteInt(/*0x006C33EC*/ 7091180, tmp);
};


func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};

func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();

ShowManabar(1);

};
};

48
Skrypty / Okno ekwipunku handlarza
« dnia: 2011-07-03, 13:24 »
Taki mały problemik napotkałem przy robieniu nowego handlarza.. W jakim pliczku jest rozpisane co jaki handlarz ma? Bo raczej nie ma tego osobno u każdego w skrypcie postaci ;x Zwłaszcza, że tym handlarzem ma być ork, ale to pomijając mam prośbę do was, czy moglibyście wskazać mi ścieżkę do pliczku z jakimiś skryptami dla tych handlarzy, jeżeli coś takiego wgl istnieje :wink: :ok:

49
Pytania i problemy / Problem z modelem kuszy
« dnia: 2011-06-01, 16:02 »
Taki lekki zaskok spotkał mnie, kiedy próbowałem znaleźć model 3ds jakiejkolwiek broni dystansowej :blink:  Byłem prawie pewny, że są one robione tak jak reszta, ale mniejsza o to. Mam model kuszy w 3ds. Chciałbym, aby po założeniu go na plecy można było normalnie strzelać. Kiedy jest w formacie 3ds zwyczajnie nie da się go wyciągnąć. Wiem, że powinien być w formacie MMS, ale teraz takie pytanka:

  • Co to za format MMS?
  • Jak przekonwertować model 3ds na mms tak, żeby można go było używać w Gothic II?
  • Czy w ogóle trzeba przekonwertowywać ten model czy jest możliwość, żeby od razu po stworzeniu go w programie do tworzenia modeli 3D dało się go zapisać pod rozszerzeniem MMS?

50
Oferty pracy i pomocy / Rekrutacja Raven
« dnia: 2011-05-19, 08:54 »
W związku ze znacznym przyśpieszeniem prac Raven poszukuje kandydatów na określone stanowiska. Zainteresowanych prosimy o kontakt z kaczka (Poprzez prywatną wiadomość) lub napisanie posta w tym temacie, w którym określona będzie funkcja, która interesuje kandydata, prace pokazowe, oraz krótkie uzasadnienie swojego podania.


Grafik 2D:
  • Ogólne pojęcie w programie 2D;
  • Kreatywność i wyobraźnia;
  • Umiejętność tworzenia zarówno "małych" jak i "dużych" prac: ikony, menu itd.;
  • Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy;
Grafik 3D:
  • Dobra znajomość programu do grafiki 3D;
  • Umiejętność teksturowania;
  • Tworzenie modeli organicznych na potrzeby gry (lowpoly)
  • Umiejętność pracy w oparciu o referencje, concept arty bądź opisy
  • Znajomość technicznych realiów gry GothicII NK
  • Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy;
Skrypter:
  • Umiejętność pisania skryptów typu;
    • NPC,
    • dialogi,
    • questy,
    • monologi
    • Głębsze skrypty (np. menu, statystyki itd.)
  • Umiejętność tworzenia paczki z modem, plików ini , znajomość plików takich jak np. startup.d;
  • Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy;
Concept Artist:
  • Zdolności plastyczne;
  • Łatwość odwzorowywania charakteru postaci oraz architektury;
  • Precyzja i dbałość o szczegóły;
  • Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy;
Scenarzysta:
  • Umiejętność biegłego posługiwania się językiem polskim;
  • Kreatywność i wyobraźnia;
  • Poczucie estetyki;
  • Umiejętność wczucia się w charakter postaci;
  • Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy;
  • Dużo wolnego czasu;
    Zakres prac:
    • Tworzenie nowych wątków pobocznych;
    • Rozwijanie istniejących wątków;
    • Pisanie dialogów;
    • Tworzenie nowych postaci;
    • Tworzenie szczegółowych opisów lokacji;
    [/list]Jeżeli jesteś chętny, żeby pomóc nam przy projekcie Dziedzictwo, pisz do mnie na pw lub na gg.

    51
    Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
    « dnia: 2011-04-30, 16:33 »
     Dziedzictwo jest powstającą modyfikacją do Gothic II Noc Kruka ze zmienioną fabułą i nowymi lokacjami, ale też z tymi znanymi nam z orginalnego dodatku do Gothic II. Fabuły przedstawiał nie będę bo nie chcę zdradzać wszystkiego na początku i psuć niespodzianki, ale napiszę tylko, jak pewnie każdy się domyśla, że nie będzie nam dane wcielić się ponownie w bezimiennego bohatera, który pojawiając się w jednym miejscu wszystkim pomaga i wszędzie zawsze jest lubiany, chwalony etc. Nie będzie też 6 smoków, które trzeba zgładzić, ale na pewno podczas gry natkniecie się na niejedną niespodziankę.

    Dane nam będzie poznać zupełnie odmienione światy z dodatku do drugiej części gry z serii gothic, m.in wyspę Khorinis, czy Jarkendar, które w modyfikacji Dziedzictwo zmienią się nie do poznania. Podczas sześciu rozdziałów przyjdzie nam zmierzyć się z masą wrogów, zawrzeć nowe znajomości, przyjaźnie i... miłości. Oczywiście grupa Raven, jako sentymentalni fani Gothic II nie może pozwolić na to, żeby w modyfikacji zabrakło starych znajomych z Nocy Kruka, jak choćby Orik z zamku w Górniczej Dolinie, czy Saturas znany też z pierwszej części Sagi.

    Najbardziej jednak zmieni się Górnicza Dolina. Na lepsze czy gorsze? To już będziecie musieli ocenić sami. Wiele innowacji, które zamierzamy wprowadzić i wiele, które są już wprowadzone na pewno zaskoczą nie jednego z fanów Gothic. Możecie być pewni, że miejsca, które przez Piranha Bytes zostały porzucone celowo lub nie, w Dziedzictwie zostaną odświeżone i same się o sobie przypomną.
    Orkowie za palisadą w Górniczej Dolinie? Niby nic dziwnego bo takie  miało być założenie w Gothic II, jednak osoby bardziej ciekawskie wiedzą  zapewne, że za palisadą kryje się nic innego jak tylko gołe pola...  Tak, gołe pola i mała tabliczka na samym środku, na której pisze coś w  stylu -Orkowie za palisadą to była tylko ściema. Może w Gothic II i w  Nocy Kruka było to ściemą, ale w modyfikacji Dziedzictwo tworzoną  przez grupę Raven za palisadą kryje się prawdziwe miasto orków. Orkowie  żyją w bardzo podobny sposób do ludzi i też potrzebują miejsca do życia.

    Zmieni się także symbol Górniczej Doliny, czyli niegdyś zamek paladynów. Po ucieczce więźniów z Górniczej  Doliny zamek zajmują Paladyni których celem jest zgromadzenie rudy i  przewiezienie jej na kontynent. Zamek zostaje oblężony przez Orków, a  zewnętrzny pierścień zostaje zniszczony przez Smoki. - tak  właśnie jest w Nocy Kruka. W modyfikacji Dziedzictwo zamek paladynów jest bardzo podobny do Gothy z Gothic 3. Również powtarza się powód tego klimatu - zombie, szkieletów i innego bzdurnego życia po śmierci na zamku...  klątwa rzucona przez Orkowych Szamanów. Chcieli oni pozbyć się raz na  zawsze paladynów stacjonujących na zamku, jednak tak jak przy tworzeniu  przez ludzkich magów magicznej bariery, tak teraz też coś nie wyszło i  zamiast pozbyć się paladynów na dobre, rzucili na nich klątwę, pozwalając na to by zginęli i powstali z martwych. Oczywiście na zamku armią nieumarłych przewodzi nie kto inny jak Demon Ognia, z którym przyjdzie się nam zmierzyć.

    Modyfikacja dodawać będzie również sporo nowości, m.in:
    • Walkę Dwoma Mieczami (tzw. duale, których brakowało mi w Gothic II)
    • Walkę z Tarczą
    • Hełmy
    • Rozdzielone Części Pancerza (Np. Rękawice, Kołczany, Buty - zawsze mi brakowało kilku takich motywów rodem z Morrowinda)
    • Regenerację Życia
    • Górnictwo (Wydobycie złota, rudy, węgla itd)
    • Zaawansowane Kowalstwo (Udostępnionych będzie wiele nowych możliwości przy tworzeniu nie tylko broni białej)
    • Gotowanie
    • Nowe Itemy (Jedzonko, Bronie itd)
    • I wiele innych
    Na razie to wszystko z informacji. Wymienione powyżej umiejętności są w większości w planach, ale wiele z nich jest już gotowa. Nie są to jednak wszystkie nowości, ponieważ i tak zbyt dużo już napisałem w jednym poście i nie chcę męczyć bardziej waszych ocząt.

    Wreszcie kilka aktualnych (najnowszych) screenów z (na razie) samej Górniczej Doliny bo głównie nią się zajmowałem, jeżeli chodzi o Vobowanie. Nie jest ich dużo bo starałem się pracować a nie robić screeny, ale na dniach będzie tego co najmniej 2-3 razy tyle co teraz.

    http://img233.images...3558/100sfu.jpg
    http://img822.images...3395/101fou.jpg
    http://img846.images.../1596/201by.jpg
    http://img713.images...13/517/301f.jpg

     Ponieważ prace nadal trwają, w tym poście będą na okrągło dodawane nowe screeny. Zapraszam do dyskusji na temat naszej modyfikacji i proszę o jak największe gnojenie, kiedy tylko znajdziecie błędy i niedociągnięcia, oraz szczere komentarze. Dodam tylko, że nad modyfikacją pracuję od września 2010 i wszystko robię sam, choć szukam ludzi do pomocy.

    Pozdrawiam, kaczka.

    52
    Skrypty / Muzyka z zena
    « dnia: 2011-02-06, 15:33 »
    Mam takie pytanie czy da się wyłączyć muzykę z zena (Nie w opcjach :lol: ), albo jak ją podmienić i gdzie ona jest oO  Chodzi mi dokładnie o ten beznadziejny kawałek z GD. Mam o wiele lepszy xD Ale czy jest możliwość podmienienia tej muzyki ? (Tzn jest na pewno, ale jak to zrobić :D )

    53
    Skrypty / Dziwny błąd :D
    « dnia: 2010-12-27, 14:15 »
    Miałem kilka błędów przy reparsowaniu skryptów, wyjebaned... poprawiłem, ale teraz wyskakuje mi takie coś i próbowałem mnóstwa sposobów, żeby to naprawić, ale jakoś mi nie wychodzi ;d  Ktoś mi napisze co to za dziwny błąd? :lol:

    Spoiler

    54
    Pytania i problemy / Podmiana
    « dnia: 2010-10-09, 13:18 »
    Mam taki znowu problem dziwny ;d  Kiedy podmieniam textury typu np. STATUS_BACK-C na swoją zmienioną texturę o tej samej nazwie w grze wygląda to... albo może nie wygląda bo czasem nic nie widać, są albo same napisy, albo brzydka jakaś tam ramka :f Tak samo jest z tymi paskami hp. Podmieniłem Bar_Back, bar hp itd itp no i kurna paski zycia jakos tam wyglądają, ale ta ramka... tragedyja. i teraz wtf z tym? Dlaczego tak sie dzieje, czy musze podmienic te same textury gdzies jeszcze czy robie cos innego zle. Zaraz zapodam screeny  :wink:

    EDIT:

    W sumie połączyłem 2 w 1 ;d



    ...

    ...

    ...

     oO  So?

    55
    Skrypty / Ekwipunek
    « dnia: 2010-09-29, 21:55 »
    Mam do was jedno pytanko. Gdzie jest skrypt ekwipunku? :D  Muszę go ostro przerobić a nigdzie tego znaleźć nie mogę ;d  Dam tymbarka za dobrą odpowiedź  :cool:

    56
    Skrypty / Dziwny pomysł :D - Need help
    « dnia: 2010-09-27, 14:52 »
    Tak mnie ostatnio naszło na myślenie nad bajerami do moda i sobie tak ubzdurałem, że chciałbym zrobić takie coś dziwnego, ale nie wiem czy da się to zrobić.
    Otóż mam do was pytanie czy dałoby się zrobić coś takiego:

    Wchodzi sobie gościu do baru i może normalnie z barmanem gadać, zamawiać etc. (ogólnie ma wszystkie dialogi, które mogą być dostępne), ale po wypiciu np. 10 piw, gdy chce zagadać z barmanem są normalnie wszystkie opcje dialogowe, ale barman na każda odpowiada -Jesteś pijany, idź do domu - albo coś w tym stylu. Dałoby się tak zrobić? ;DD Bo to by nadało realizmu grze

    57
    Skrypty / Mały problem
    « dnia: 2010-09-19, 13:17 »
    Mam taki kłopot.
    Kiedy tworzę rutynę dla dwóch postaci nie wiem dlaczego, ale gdy wpisuję każdemu TA_Smalltalk to chyba powinni oboje gadać? Godziny się zgadzają... teraz takie pytanie, czy te postacie muszą być na jednym waypoincie czy zrobić 2 waypointy ;p  (oprocz tej rozmowy, wszystkie inne czynności wykonuja normalnie)

    Dam też rutyny obu postaci.

    Adin
    FUNC VOID Rtn_Start_102()
    {    
        TA_Sit_Bench        (07,05,20,35,"OW_OP_K_01");
        TA_Smalltalk        (20,35,00,25,"OW_OP_K_P_01");
        TA_Sit_Bench        (00,35,07,05,"OW_OP_K_01");
    };

    Dwa
    FUNC VOID Rtn_Start_103()
    {
    TA_Smith_Sharp (07,05,20,35,"OW_OP_K_O_01");
    TA_Smalltalk (20,35,00,25,"OW_OP_K_P_01");
        TA_Sleep (00,25,07,05,"OW_OP_K_S_01");
    };

    I need your help!  :|

    58
    Skrypty / Start Screen
    « dnia: 2010-09-12, 18:10 »
    Witam. Mam taki oto jeden problem i pytanko ;)

    Problem dotyczy StartScreena w Gothic II. Jak to dziadostwo zmienić na swój własny, jeżeli GoMan odmawia współpracy bo z plików typu textures.vdf zrobiły się pliki textures.vdf.disabled (Kasacja końcówki disabled nic nie daje bo wyskakuje jakiś tam błąd, kiedyś to działało, teraz nie).

    Zmiana plików tga z folderów

    \_Work\Data\Textures\Desktop\nomip (StartScreen.tga.bak (Zmieniałem tez tak, żeby bak nie było)

    oraz

    \_Work\Data\Textures\Desktop\nomip_16bit (StartScreen.tga)

    również nie daje żadnych efektów... i teraz mam pytanie czy takowe zmiany są widoczne dopiero po Stworzeniu już gotowej paczki z modem, czy coś da się jednak zrobić, żebym widział to normalnie podczas modowania?

    Proszę o szybką odpowiedź bo to mnie zaczyna drażnić a próbowałem chyba wszystkiego.  :ayfkm:

    EDIT:

    Tak się wypociłem tym swoim problemem, że zapomniałem o pytaniu :D

    Czy w jakiś sposób w skryptach da się przesunąć pasek ładowania gry ? :)  Bo jeżeli nie to niepotrzebnie będę przekombinowywał.  :wink:

    59
    Oferty pracy i pomocy / Potrzeba Sprawnej Ekipy
    « dnia: 2010-09-11, 12:58 »
    Witam. Szukam ludzi do grupy modderskiej na razie tylko do tego moda, ale jeżeli coś by się zaczęło dziać to może pomyślę nad dalszą współpracą. Ma to być produkcja pełnometrażowa, ale wiem, że teraz nikt mnie nie zna i nie wiecie czy po 2 dniach się nie wycofam... otóż mówię wam, że nie, ale jeżeli sami nie sprawdzicie to się nie przekonacie.

    Mod nosi nazwę Dziedzictwo (Tworzony w Gothic II NK)

    Nazwa teamu? Nie ma nazwy, przynajmniej na razie ;) Trzeba obmyślić coś naprawdę dobrego i wpadającego w ucho ;)

    Co umiem ja:

    Skrypter:
    -Umiejętność tworzenia itemów , NPC , Dialogów zwykłych i zaawansowanych

    Grafik 2D:
    -Umiejętność posługiwania się programami 2d
    -Podmienianie i tworzenie textur
    -Dokładność

    Grafik 3D:
    -Uczę się obsługiwać Wings3D

    Spacerzysta:
    -Umiejętność kompilowania/naprawiania skryptów
    -Zmienianie świata .zen
    -Dodawanie waypointów, vobów itp.

    Scenarzysta:
    -Mam naprawdę bujną wyobraźnie i wiele rzeczy może was zdziwić w tej modyfikacji =]



    Szukam:

    Skrypterów (Trochę umiem, ale bez przesady... poza tym zawsze lepiej robić w parę osób niż samemu)
    Grafików 2D i 3D
    Level Designerów (Tu przydała by się umiejętność stworzenia nowego zena + wielka wyobraźnia)
    Animatorów



    Od chętnych wymagam:
    -Rzetelności
    -Zaangażowania w swoją pracę
    -Umiejętności dogadywania się w grupie
    -Miły charakter
    -Duża dostępność czasowa
    -Musi to być również osoba poważna (żadnych wygłupów kiedy nie trzeba, wiadomo czasem pożartować można, ale bez przesady (x )


    Troszkę z fabuły:

    W modyfikacji Dziedzictwo wcielamy się w postać młodego rybaka, syna kobiety dobrze nam znanej z pierwszej części Gothic... Valeyi. O swoim ojcu chłopak nie wie nic, poza tym, że zginął w walce z orkami... tak bynajmniej mu mówiono.
    Podczas trudnych czasów na wyspie, Górnicza dolina jest stopniowo przejmowana przez orków, jednak wciąż są tam Uciekinierzy, którzy za wszelką cenę chcą odzyskać swoje ziemię. Jednak nie tylko w górniczej dolinie jest gorąco. Po całej wyspie rozsiani są orkowie, łącznie z Khorinis, gdzie sprawują oni władzę. Orkowie nie będą mieli jednak prostego życia, ponieważ legendarny oręż naładowany wielką mocą wciąż czeka na Dziedzica swojego poprzednika...



    Na koniec powiem tylko, że ten mały wstęp napisałem tak a nie inaczej, żeby nie zdradzić wam fabuły ;) Kto będzie chciał zagrać to zagra i się przekona czy się opłacało ...

    Pierwsze screeny już niedługo.

    Zgłoszenia proszę kierować na:

    Prywatne Wiadomości
    GG://6669899
    E-Mail (kaczka-k@tlen.pl)

    Strony: 1 2 [3]
    Do góry