Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - buBBazaur

Strony: [1]
1
Pytania i problemy / Podmianka oryginalnych dialogów.
« dnia: 2020-12-01, 11:30 »
Jak skompilować Skrypty? Czy stworzył nowy ou.bin?
Zapakowany w vdf lub mod?

Skrypty kompilowałem Spacerem, stworzyłem nowy OU.bin i cls. I oczywiście spakowałem go w VDFS w kompletnie nowego moda.

Użyj Redefixa.

Z ciekawości sprawdziłem Redefixa, nadal cały dialog wygląda tak samo jak przy generowaniu dialogów spacerem.



Post połączony: 2020-12-01, 11:34
Cytuj
Potem standardowe procedury kompilacji eksportu dialogów i spięcie ich przez VDFS.
Nie jest dobrym robić paczki przy każdej zmianie. Odpalaj gothicstarter_mod z opcją reparse scripts. Ewentualnie zmieniaj opcję vdfs first od tego czy chcesz, lub nie, żeby jakieś .mod miały pierwszeństwo nad zdekompilowanymi assetami.

Próbowałem odpalać grę z reparse scripts ale nadal to samo.

Cytuj
Czy da się w ogóle faktycznie zmienić 100% klasycznych dialogów z gry na niestandardowe.
Da się. Po drodze popełniłeś jakiś błąd.

Może faktycznie gdzies popelniłem błąd przy tworzeniu dialogów chociaż edytuje pliki notepadem++, nie widzę żadnych krzaków w kodzie i nie wyrzuca mi gry przy odpalaniu i rozmowie z NPC. No nic chyba muszę szukać dalej.

Post połączony: 2020-12-01, 12:36
Okej udało mi się ogarnąć. Faktycznie wystarczyło w Gothic2starter_mod wybrać aby fizyczny VDFS miał pierwszeństwo i dialogi od razu się odpaliły. Dzięki za pomoc i można zamknąć temat.

2
Pytania i problemy / Podmianka oryginalnych dialogów.
« dnia: 2020-11-30, 02:56 »
Hej.

Mam pewne pytanie dotyczące moddingu G2. Otóż zgodnie z różnymi poradnikami mniej więcej ogarnąłem położenie poszczególnych plików i zabrałem się za podmiankę. Moją wizją jest podmienienie oryginalnych dialogów na zupełnie inne ale pojawił się mały problem. Zacząłem standardowo od pierwszej rozmowy z Xardasem czyli plik DIA_NONE_100_Xardas.d i zmieniłem w nim każdy z początkowych dialogów rozdziału pierwszego. Potem standardowe procedury kompilacji eksportu dialogów i spięcie ich przez VDFS. Problem pojawia się w trakcie rozmowy z Xardasem, część dialogów faktycznie jest zmieniona ale część mimo zmian w pliku nadal pozostaje oryginalna. Czy powyższe dialogi znajdują się w jeszcze jakimś pliku? Czy da się w ogóle faktycznie zmienić 100% klasycznych dialogów z gry na niestandardowe. Z góry dzięki za wszelkie informacje.

Pozdrawiam,
buBBazaur

3
Filmy / Kanał YouTube, obecnie Złote Wrota.
« dnia: 2020-05-31, 21:28 »
Witam!

Chciałbym serdecznie zaprosić każdego kto interesuje się gothiciem bądź ogólnie grami na mój kanał YouTube, na który dopiero niedawno zacząłem uploadować filmy. Dziś wjechał pierwszy odcinek z modyfikacji Złote Wrota do Gothic 2 Noc Kruka. Nie boje się krytyki, dlatego proszę o szczerość. Postaram się sprostać waszym wyzwaniom i z chęcią spróbuje się dostosować do wszelkich zaleceń. Oto link do kanału: https://www.youtube.com/channel/UCOhx1Dx674JbX4vK-QHGn7g

Z góry dziękuje wszystkim, którzy znajdą czas i ochotę aby zajrzeć na mój kanał.

Miłego!

Strony: [1]
Do góry