521
Skrypty / problem ze spolszczeniem moda
« dnia: 2010-01-01, 15:20 »
jednak chcę być pewny pliki wrzucamy do folderu ..._work\ itd. głównego folderu gothica czyli Gothic II\_WORK\ itd. czy gdzie?bo nie chce się pomylić(ja dopiero zaczynam przygodę z modowaniem- wolałem zacząć od tłumaczeń); 2gie pytanie: tzn. jak zreparsować najpierw skrypty i potem dialogi(oddzielnie)? ja robiłem tak: z gothic.dat(wybrałem z pliku .mod) w gothicsourcerze te pliki wyciągnąłem powrzucałem i za te niemieckie pliki wstawiłem te przetłumaczone i polskie skrypty, później komplilować próbowałem wybierając gothic.src(i w spacerze i w gothicsourcerze) i błędy powychodziły ; i jakim programem jak reparsować; gpthicstarterem z opcja reparse? spacerem? gothicsourcem?
reparsowałem w spacerze(później chyba wziąłem w takim okienku aktualizuj i zapisz wziąłem), zrobiłem paczkę odpalam moda, i jest tak: wszystko ładnie spolszczone oprócz: dialogów(czyli lernepunkte, te opcje dialogowe itp.) z characterhelperem, gdy coś otrzymuję od npca(jakiś przedmiot np. to jest po niemiecku ten komunikat), nowa postać która uczy regeneracji many i życia-Jarek-jest w bibliotece klasztornej i opcje naucz mnie tego lub tamtego są spolszczone(nie pojawia się "chmurka", gdy go o coś zapytam, ani głos też nie, a pliki .wav wrzuciłem do moda)
może coś źle w tym pliku(tłumaczenie muszę poprawić jednak ):
reparsowałem w spacerze(później chyba wziąłem w takim okienku aktualizuj i zapisz wziąłem), zrobiłem paczkę odpalam moda, i jest tak: wszystko ładnie spolszczone oprócz: dialogów(czyli lernepunkte, te opcje dialogowe itp.) z characterhelperem, gdy coś otrzymuję od npca(jakiś przedmiot np. to jest po niemiecku ten komunikat), nowa postać która uczy regeneracji many i życia-Jarek-jest w bibliotece klasztornej i opcje naucz mnie tego lub tamtego są spolszczone(nie pojawia się "chmurka", gdy go o coś zapytam, ani głos też nie, a pliki .wav wrzuciłem do moda)
może coś źle w tym pliku(tłumaczenie muszę poprawić jednak ):
Kod: [Zaznacz]
instance DIA_JAREK_EXIT(C_Info)
{
npc = kdf_512_jarek;
nr = 999;
condition = dia_jarek_exit_condition;
information = dia_jarek_exit_info;
permanent = TRUE;
description = Dialog_Ende;
};
func int dia_jarek_exit_condition()
{
return TRUE;
};
func void dia_jarek_exit_info()
{
AI_StopProcessInfos(self);
};
instance DIA_JAREK_HELLO(C_Info)
{
npc = kdf_512_jarek;
nr = 1;
condition = dia_jarek_hello_condition;
information = dia_jarek_hello_info;
permanent = TRUE;
important = TRUE;
};
func int dia_jarek_hello_condition()
{
if(Npc_IsInState(self,ZS_Talk))
{
return TRUE;
};
};
func void dia_jarek_hello_info()
{
if(hero.guild == GIL_NOV)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Hello_10_00"); //
}
else if(hero.guild == GIL_KDF)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Hello_10_01"); //
}
else if(hero.guild == GIL_PAL)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Hello_10_02"); //
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Hello_10_03"); //
}
else
{
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Hello_10_04"); //
};
};
instance DIA_JAREK_ARBEIT(C_Info)
{
npc = kdf_512_jarek;
nr = 2;
condition = dia_jarek_arbeit_condition;
information = dia_jarek_arbeit_info;
important = FALSE;
permanent = FALSE;
description = "Jakie jest Twoje zadanie tu w klasztorze?";
};
func int dia_jarek_arbeit_condition()
{
if((other.guild == GIL_KDF) || (other.guild == GIL_NOV))
{
return TRUE;
};
};
func void dia_jarek_arbeit_info()
{
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_00"); //
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_01"); //
AI_Output(other,self,"DIA_Jarek_Arbeit_10_02"); //
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_03"); //
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_04"); //
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_05"); //
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_06"); //
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_07"); //
Log_CreateTopic(Topic_KlosterTeacher,LOG_NOTE);
B_LogEntry(Topic_KlosterTeacher,"Mistrz Jarek może pokazać mi, jak się lepiej koncentrować przy czarowaniu.");
};
instance DIA_JAREK_TEACHER(C_Info)
{
npc = kdf_512_jarek;
nr = 3;
condition = dia_jarek_teacher_condition;
information = dia_jarek_teacher_info;
important = FALSE;
permanent = TRUE;
description = "Możesz mi coś przynieść. ";
};
func int dia_jarek_teacher_condition()
{
if((other.guild == GIL_KDF) && (other.attribute[ATR_REGENERATEMANA] != REGENERATE_TIME_GRAD_1))
{
return TRUE;
};
};
func void dia_jarek_teacher_info()
{
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Teacher_10_00"); //
Info_ClearChoices(dia_jarek_teacher);
Info_AddChoice(dia_jarek_teacher,Dialog_Back,dia_jarek_teacher_back);
Info_AddChoice(dia_jarek_teacher,B_BuildLearnString("Lepsza regeneracja many",B_GetLearnCostTalent(other,NPC_TALENT_REGENERATE,1)),dia_jarek_teacher_reg
enerate_1);
if(other.attribute[ATR_REGENERATEMANA] != REGENERATE_TIME_GRAD_0)
{
Info_AddChoice(dia_jarek_teacher,B_BuildLearnString("Regeneracja many",B_GetLearnCostTalent(other,NPC_TALENT_REGENERATE,0)),dia_jarek_teacher_reg
enerate_0);
};
};
func void dia_jarek_teacher_regenerate_0()
{
b_teachplayertalentregenerate(self,other,0);
Info_ClearChoices(dia_jarek_teacher);
};
func void dia_jarek_teacher_regenerate_1()
{
b_teachplayertalentregenerate(self,other,1);
Info_ClearChoices(dia_jarek_teacher);
};
func void dia_jarek_teacher_back()
{
Info_ClearChoices(dia_jarek_teacher);
};