Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Pawciow

Strony: 1 [2]
21
Spacer / Błąd spacera
« dnia: 2010-01-08, 03:28 »
Wyskakuje komunikat podczas uruchamiania spacera(jak i samej gry), a mianowicie:

D:zCArchiverGeneric:cannot read Archive, objects'keyword expected

później klikam ok, spacer ładuje 2 okienka, zmula, wyskakuje access violation i po ptokach

czytałem na tym forum http://forum.worldofplayers.de/forum/archi...p/t-204252.html , że to może być uszkodzony Newworld.zen i trzeba reinstalalować gothica? bo nie mogę odpalić  gry, moda, którego poprawiam i moda Straż miejska(one korzystają z Newworld.zen-sprawdzałem pliki ini), natomiast mod Velaya działa, bo:
World=NewWorld\Velaya\Velaya.zen ;
 jeśli to prawda to, który plik z gothica podmienić? Worlds.vdf? na szczęście skopiowałem 2 dni temu cały folder z Gothiciem 2 Noc Kruka na inną partycję;

nie wiem, co czynić, różne już miałem błędy, ale takiego jeszcze nie

z góry dziękuję za pomoc

22
Ukończone modyfikacje / [G2NK] ManaReload PL
« dnia: 2010-01-06, 04:32 »
Dzięki cierpliwości paru forumowiczów, i tłumaczeniu zółtodziobowi moddingu(mnieXD), w końcu spolszczyłem(sądzę, że kompletnie) mod ManaReload autorstwa RealityCheck.Działa on na platformie Gothic II z dodatkiem Noc Kruka w wersji 2.6.Dodano 1 npca w bibliotece klasztornej, który naucza regeneracji many.Zatem można pograć w Gothica 2 NK prawie jak magiem z Gothica 3 :lol2: (bardziej szczegółowe informacje są w pliku readme.txt w archiwum) już na spolszczonej wersji.Dodałem dubbing dla Bezia w rozmowie z nowym npc(żeby nie było tak drętwo, że same napisy) i pozostawiłem w wersji niemieckiej dubbing nowego npc.

[indent]Twórca: Nikolai RealityCheck Hlubek
Platforma: Gothic II NK
Premiera niemiecka: 14.09.2004
Premiera polska: 06.01.2010
Lokalizację wykonał: Pawciow
[/indent]
Opis(streszczenie pliku Readme.txt):
Mana Reload
[indent]W tej modyfikacji oryginalnej gry Gothic II - Noc Kruka energia życia i energia many odnawiają się nieprzerwanie. Oprócz tego dodano innego NPC, u którego można nauczyć się, jak zwiększać tempo regeneracji many. Jak szybko regeneruje się energia many, jest podane w karcie postaci jako nowy punkt.
[/indent]
Ważne:
Aby regeneracja się rozpoczęła, bohater musi zostać raz zraniony.
  • dokładniejsze info w owym pliku po ściągnięciu (archiwum manareload_pl.rar)
Cechy modyfikacji:
  • dodanie regeneracji życia dla bohatera,
  • dodanie regeneracji many dla bohatera,
  • dodanie nauczyciela regeneracji many w klasztorze Magów Ognia-biblioteka (wyższe poziomy regeneracji many dostępne dopiero po wstąpieniu do klasztoru),
  • dodano dubbing dla nauczyciela regeneracji many,
  • długość gry taka jak w Gothicu 2 z dodatkiem Noc kruka.

Cechy lokalizacji:
  • spolszczone napisy,
  • dodano dubbing dla Bezimiennego (po polsku-syntezator mowy) w rozmowie z nowym npc,
  • dubbing dla nauczyciela regeneracji many pozostawiony po niemiecku.

Uwagi:
  • spolszczenie nie wymaga wersji niemieckiej,
  • archiwum manareload_pl.rar zawiera: wygodny instalator moda + plik readme.

Download wersja niemiecka:
Manareload na WorldofGothic


Download wersja polska:


W razie problemów lub jakichkolwiek błędów pisać PW, w temacie lub na http://www.modypl.hpu.pl.

23
func void dia_jarek_arbeit_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Jarek_Arbeit_15_00"); //Jakie jest Twoje zadanie tu w klasztorze?
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_00"); //Studiuję święte pisma Innosa.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_01"); //-->>Nadal pomagam sługom Innosa, rozwinąć lepszą koncentrację.<<-- ta linijka
AI_Output(other,self,"DIA_Jarek_Arbeit_10_02"); //Do czego potrzebuję lepszej koncentracji?
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_03"); //Z przysięgą ognia i pierwszą runą spoczywa jeszcze daleka droga przed początkującym magiem.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_04"); //Kto wykorzystuje swoje runy prosto bez planu, nie musi dziwić się, kiedy ma po dwóch kulach ognistych bóle głowy i dopiero po spokojnej nocy może znowu czarować.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_05"); //Zachowuje się wprawdzie ze wzrastającym doświadczeniem, jednak wybadam możliwości uniknięcia nadmiernego wysiłku już przy czarowaniu.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_06"); //Osiągnie się to, przez lepszą koncentrację na stosowanej runie.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_07"); //Kiedy sobie zażyczysz, mogę pokazać Ci kilka podstaw.

nie wiem czemu nie kompiluje mi jej w ou.bin ;/ otworzyłem plik gothic.dat moda w gothic.src i plik dialogu i za każdym razem nie ma tej linijki dialogowej w skompilowanym pliku...jaki może być powód? ; dźwięk dubbingu do linijki się włącza a nie pojawia się tekst pisany mówiony przez npca

24
Skrypty / problem ze spolszczeniem moda
« dnia: 2009-12-28, 16:01 »
otóż mam problemy ze spolszczeniem tego małego moda manareload ; problem tkwi w tym, że podczas uruchamiania gry mod zmienia wszystkie teksty w grze na niemieckie..da się coś z tym zrobić, aby nic nie zmieniał? w manareload dochodzi tylko parę dialogów i nauczenia się regeneracji many/życia( w klasztorze u 2 magów); jak je spolszczyć, aby nie trzeba było tłumaczyć wszystkich tekstów w grze?

Strony: 1 [2]
Do góry