Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Caesum

Strony: 1 2 [3] 4
41
Gry / Alice: Madness Returns
« dnia: 2011-04-04, 18:24 »
Tytuł mówi sam za siebie, Alice znowu wraca do swojego pokrzywionego świata by ratować go przed złem, który de facto jest stworzony przez nią samą.

"Alicja, po dziesięciu latach walki ze schizofrenią katatoniczną wywołaną tragiczną śmiercią rodziców, otrzymuje szansę powrotu do normalnego życia. Wyjazd do Londynu nie przynosi jednak oczekiwanej ulgi, ponieważ brak racjonalnego wyjaśnienia tragicznego odejścia rodziców Alicji nie pozwala jej spać spokojnie. Wydaje się, że najlepszym sposobem na rozwiązanie tej sprawy jest skorzystanie z usług psychiatry, potrafiącego wprowadzić człowiek w stan hipnozy. Wizyta u jednego z nich kończy się jednak powrotem do Krainy Czarów, która pod nieobecność Alicji uległa znacznej degradacji."
Źródło: gry-online.pl


Teaser trailer 1
Teaser trailer 2
Teaser trailer 3
Gameplay demo part 1
Gameplay demo part 2

gry-online / screeny

Ogólnie z tego co zrozumiałem z gameplayu i trailerów, to całość polega na napierdalaniu w hordy przeciwników, tak jak to było w pierwszej części, tym razem jednak wykorzystując nie tylko oryginalne bronie(jak np. strzelający czajnik), ale również umiejętności głównej bohaterki, jak np. przemianę w motylki czy powiększanie się lub zmniejszanie z pomocą ciastek(A więc nawet Alice ma problemy z utrzymaniem dobrej figury!). Ponadto trzeba zbierać "okruchy pamięci", silnie strzeżone przez przeciwników.

Nie wiem jak wy, ale ja czekam niecierpliwie na tą grę. Chociaż jedynka nie była cudowna, to miała świetny klimat i naprawdę dobrze się w nią grało. Druga część, jak na razie, zapowiada się nawet lepiej. :D

42
Gry / Tomb Raider (2013)
« dnia: 2011-02-22, 23:50 »
"Po rozbiciu statku, Lara odzyskuje przytomność w traumatyczny sposób. W nicość, która ją pochłonęła, początkowo dociera odgłos czegoś ciężkiego, ciągniętego po mokrej, kamiennej powierzchni. Słychać słabe jęki i kapiącą wodę. Ciemność ustępuje mglistemu obrazowi słabo oświetlonego pomieszczenia. W chwili, gdy Lara odzyskuje przytomność, świat nagle obraca się do góry nogami z dźwiękiem protestu napiętej liny. Bohaterka z trudem łapie powietrze, jej podbródek trzęsie się, za chwilę ogarnia ją panika. Jest uwięziona w płóciennym worku jedynie z głową na wierzchu, zawieszona na dużej wysokości nad dnem jaskini. Jest w pewnym sensie naga. Nie ma narzędzi ani broni, których mogłaby użyć. Obok niej zwisa inny więzień, który jest już martwy. Motywowana strachem, Lara zaczyna walczyć, z pomocą gracza, zdolna do zrobienia więcej niż tylko bujanie się w przód i tył. "Nie mogę umrzeć w taki sposób" protestuje, będąc na krawędzi histerii."

Pełny tekst: http://laracroft.pl/tr9.htm
Więcej info i screeny: http://laracroft.pl/tr9/index.html

Co wy o tym myślicie? Ja jestem wielkim fanem klasycznej serii, więc taka zmiana to dla mnie duży szok. Z drugiej strony miałem już dość ciągłego jęczenia Lary do jej mamusi(pzdr4trylogia), więc coś nowego byłoby mile widziane. Do tego nowy styl rozgrywki ma być bardziej hardcorowy, a tego mi bardzo brakowało w ostatnich trzech częściach Tomb Raidera.
No i poza tym, skoro początek jest już wypełniony jej wrzaskami i jękami, to ja nie mogę się doczekać dalszej części. Już w TR1 nonstop nabijałem na kolce Larę, więc jeżeli będę mógł ją zabić na więcej sposobów i to pewnie znacznie bardziej okrutnie, to będę zachwycony. <3

43
Pytania i problemy / [3ds max] używanie kanału alfa
« dnia: 2010-12-28, 19:51 »
Ktoś mi może napisać, jak wymusić na 3ds maxie używanie kanału alfa w plikach .tga bądź .dds? Max najwyraźniej go widzi, gdyż w viewporcie zielone tło zmienia na białe, ale ja chcę, żeby tego tła w ogóle nie było widaćć!

44
Przed chwilą zainstalowałem Obliviona. Nie wrzucając żadnych dodatków uruchomiłem Oblivion Launcher, by Oblivion wykrył moją kartę, po czym ustawiłem jakość grafiki w opcjach. Następnie uruchomiłem grę, lecz ta wyrzuca mnie do windowsa zaraz po pojawieniu się okienka(to, które pojawia się zanim gra się załaduje). Ok, uruchomiłem jeszcze raz oblivion launchera, po czym dowiedziałem się, że "Oblivion wykryje twoją kartę graficzną i odpowiednio dostosuje opcje graficzne". No dobrze, skoro chce. Ustawiam znowu jakość grafiki i ponownie włączam grę. Nadal to samo. Ponadto po włączeniu oblivion launchera ZNOWU pokazuje się ta wiadomość.
Odkryłem, że gra rusza, gdy wywalę plik Oblivion.ini, jednak grafika jest wyjątkowo brzydka, ponadto i tak nie da się zmienić żadnych opcji, gdyż po ponownym uruchomieniu gry z powrotem zmieniają się na domyślne(co ciekawe, zauważyłem, że w domyślnych opcjach włączony jest zarówno hdr jak i bloom).

Mam Windows 7 Ultimate 32-bit, jestem administratorem. Używam również opcji "Uruchom ten program jako administrator" oraz zgodność z windows xp. Nic nie pomaga. ;x
Dodam jeszcze, że miałem wczoraj już taki problem, jednak rozwiązałem go poprzez nadanie praw niektórym folderom(folder moje dokumenty miał uprawnienia z poprzedniej instalacji). Niestety po reinstalacji Obka problem znowu się pojawił. .-.

Udało mi się zmienić ustawienia za pomocą Oblivion Launchera zawartego na płycie z grą, jednak dalej nie mogę zmienić żadnych ustawień w samej grze.

EDIT: Najwyraźniej jest to problem z uprawnieniami, ponieważ Oblivion nie potrafi również edytować zapisów gry. Jest na to jakaś rada?

45
Pytania i problemy / Divinity 2 demo - grafika
« dnia: 2010-11-06, 20:58 »
Ktoś mi może powiedzieć czemu jak włączę HDR to na ekranie jest tylko jakieś błękitne tło, a jak wyłączę to robi się coś takiego:
http://ifotos.pl/img/Divinity2_axaheq.jpg
Wie ktoś co to ma być?

46
Spacer / [G2]Śnieg
« dnia: 2010-09-23, 19:40 »
Może mi ktoś wyjaśnić jak działa śnieg w G2? Bo w Górniczej Dolinie chciałbym zrobić, żeby po wyjściu z jaskini prowadzącej z Nowego Obozu do Wolnej Kopalni nie padał śnieg, tylko zwykły deszcz. : d

47
Łatki / GeForce Forceware 260.52 Win 7/Vista 32/64-bit
« dnia: 2010-09-09, 19:02 »
Dla tych, którzy mają problemy z klasycznym Gothiciem na Viście i 7 jest już lekarstwo. Te sterowniki powinny załatwić problemy ze znikającymi teksturami i innymi cudami świata(ofc nie miejcie nadziei, że w mieście portowym Khorinis nagle podskoczy fps).

64-bit
32-bit

W moim przypadku stery działają zajebiście. Testowałem na G2.

EDIT: Nvidia wyrzuciła tematy ze swojego forum, jednak są jeszcze działające linki.
64bit:
http://www.megaupload.com/?d=WP5P9AHX
http://www.mediafire.com/?3p8dbgfk3d481vt
32bit:
http://www.megaupload.com/?d=K11QIH9F

48
Spacer / Światło + portale
« dnia: 2010-08-07, 12:15 »
No dobrze. No to mam takie dwa problemy, które naprawdę utrudniają mi komfortową pracę w spacerze do G1(w sumie w G2 jest to samo).
1. Światła w edytorze są zbyt "łagodne" w porównaniu do tych w grze. Przez to nie mam pełnego obrazu jak lokacja wygląda z poszczególnymi punktami światła. Jest jakiś sposób, aby Gothic pokazywał światła w edytorze tak samo jak w grze?
2. Jak się wjedzie kamerą do środka budynku z portalem(tekstura nałożona na wszystkie dziury prowadzące na zewnątrz), to często znikają obiekty. W samej grze wszystko jest ok, taki problem jest tylko w Spacerze. Da się coś z tym zrobić?

A no i mógłby ktoś podać ten cały kod co się wstukuje do Gothic Startera, żeby mieć limit fps'ów? =d

49
Pytania i problemy / [G2]Lochy Starego Obozu
« dnia: 2010-04-20, 18:48 »
Mam problem z meshem.
Jak wiecie, pracuję nad modyfikacją dodającą ukryte lokacje do Górniczej Doliny. No i powiem wam szczerze, że jestem cholerną cipą jeśli chodzi o portale w Gothicu. :lol: '
O ile surface.3ds mam i nie psuje się, to są duże problemy z Oldcamp.3ds, a raczej z portalami.
Nie wiem czemu, ale po dodaniu usuniętych przez pb lokacji, nagle wszystkie wnętrza znikają. Co gorsza, nie mam pojęcia czemu, gdyż wydaje się, że nie ma żadnych luk czy dziur w meshu.

Daję tu mój mesh, może coś na to poradzicie:
http://www.mediafire.com/?ygoknznikyn

Może wiecie co z tym zrobić? :c

50
MDS i animacje / Animacje walki
« dnia: 2010-04-01, 13:45 »
Mógłby mi ktoś napisać jakie są nazwy animacji walki jako "mistrz" w G1? Przeszukałem w asc_humans wszystkie pliki zawierające "HUM_1H", ale wszystkie wyglądają, jakby były dla zielonego.

51
Pytania i problemy / [3dsmax9]Trzy razy jeden teren
« dnia: 2010-03-30, 20:15 »
Ostatnio zauważyłem, że mesh mojego świata jest trzy razy skopiowany. Problem jest taki, że kompletnie nie wiem jak usunąć te kopie. Wszystkie są w jednym obiekcie, więc nie mogę po prostu wywalić całości.
Tak więc moje pytanie brzmi:
Da się jakoś usunąć kilka polygonów, które są takie same i w takim samym miejscu, tak, żeby został tylko jeden?

52
Pytania i problemy / Mod Zmieniający muzykę w G3
« dnia: 2009-11-21, 20:11 »
Czy jest jakiś mod, który podmienia wszystkie używane muzyczki w Myrtanie? Te w Nordmarze i Varancie mi nie przeszkadzają, jednak te w Myrtanie są zbyt epickie. Irytują mnie.
W Mod Starterze jest mod "Music", jednak nie podmienia on wszystkich.
Z kolei mody "Music Mod" i "New Music Mod" podmieniają muzyczki zarówno w Myrtanie, jak i Varancie.

53
Spacer / szwendające się potwory
« dnia: 2009-11-07, 15:52 »
Zapewne każdy z was chciał, żeby wasze światy były pełne najróżniejszej zwierzyny, pasącej się z miejsca do miejsca, jednak za każdym razem, gdy je dodajecie, stoją w miejscu i za nic w świecie nie chcą się ruszyć, chyba, że ujrzą jedzenie.

W tym tutorialu opiszę wam, jak zrobić, by potwory się szwendały po okolicy.

1. Z dolnego paska wybierzcie ikonkę stopy.
2. W "objectpages" wybierzcie opcję "waypoint".
3. Kliknijcie prawym przyciskiem na świat ukazany w spacerze, a z listy wybierzcie "Insert[special]".
4. Wpiszcie nazwę z przedrostkiem SPAWN_ROAM_, np. "SPAWN_ROAM_DRAGONSNAPPER_RUIN"
5. W "objectpages" wybierzcie opcję "freepoint".
6. Powtórzcie punkt 3 i 4, jednak tym razem nazwa ma się zaczynać od FP_ROAM_, np. "FP_ROAM_DRAGONSNAPPER_RUIN". Zróbcie tak parę razy w kilku miejscach.
Spacer nie pozwoli na posiadanie takich samych nazw waypointów, więc zmieniajcie je na np. "FP_ROAM_DRAGONSNAPPER_RUIN_1", "FP_ROAM_DRAGONSNAPPER_RUIN_2" i tak dalej.
7. Zapiszcie zmiany w pliku .zen

Samo wstawienie wayp i freep nic nie da, trzeba jeszcze dodać w pliku startup.d odpowiedni skrypt.
Żeby to zrobić, otwórzcie plik _Work\Data\Scripts\content\Story\Startup.d i dodajcie taki skrypt:

Wld_InsertNpc      (X,"Y");

Przy czym X to nazwa potwora, a Y to jego waypoint, np.

Wld_InsertNpc      (DRAGONSNAPPER,"SPAWN_ROAM_DRAGONSNAPPER_RUIN");

Pamiętajcie, by nazwę potwora i jego waypoint pisać dużymi literami, inaczej nie pojawią się!

Potem już tylko rekompilacja skryptów i spakowanie moda, jednak to już inna sprawa :)

54
Spacer / [G2NK] Potwory chodzące wokół pointu
« dnia: 2009-10-16, 21:25 »
Hej.
Chciałbym dodać do świata parę potworów. No to stawiam freepoint, nazywam go, a potem w startup dodaję skrypt.
Problem jest taki, iż w grze potwór jest, jednak w ogóle nie rusza się z miejsca, sterczy w jednym miejscu na okrągło, w ogóle się nie "przechadza".
Może mi ktoś wyjaśnić co zrobić, aby potwór nie siedział w jednym miejscu?

55
Jak zrobić, by jakiś polygon ZAWSZE był obrócony do kamery i żeby to działało w spacerze? :c
Coś takiego było min. w Tomb Raider 1/2 zamiast obiektów, a w G3 jako liście drzew.
Pracuję na 3ds max 9

56
Spacer / [G1]Biały obraz w Spacerze
« dnia: 2009-09-24, 15:39 »
Witajcie. Mam taki problem ;x

Kiedy włączam Spacera do Gothica, wszystko wygląda ok(poza tym, że muszę ciągle maksymalizować go).
Jednak po otworzeniu świata, zamiast terenu pokazuje się... Nic.
Po prostu biały ekran, bez niczego.
Myślałem,  że to problem Spacera 1.0, więc zainstalowałem wersję 1.5
Jedyne, co się zmieniło, to to, że po załadowaniu świata muszę znowu maksymalizować Spacera, a i tak często w ogóle nie da się tego zrobić.

Dodam jeszcze, że takiego problemu w Spacerze do G2NK nie mam. Ba, ten działa mi wyśmienicie.

Mam Windows Vista Home Basic 64-bit.

Czy ktoś wie co z tym zrobić?

57
Spacer / Kopiowanie określonych vobów
« dnia: 2009-09-20, 00:09 »
Hej, jeszcze raz zakładam ten temat, gdyż jest to naprawdę ważne. :)

W Zamku Górniczej Doliny z G1 są Lochy, zaś w nich jest pełno vobów obiektów, świateł itp. itd.
Chciałbym je skopiować do zamku w G2, jednak jak?
Nie mogę wrzucić całego zena, gdyż są tam jeszcze voby spoza lochów(zewnętrzny pierścień chociażby).

Tak samo w przypadku Kanionu Trolli, w obozie(bodaj) bandytów. Jest tam dużo rzeczy, które chciałbym skopiować.

Jak więc zrobić, by te obiekty zostały przekopiowane(z G1) na swoje miejsca(do G2)?
Czy muszę każdy vob stawiać od nowa, czy jest jakiś sposób?

W modach Unnamed i Returning jakoś twórcom się to udało, wie ktoś może, jak to zrobili?

58
Spacer / [G2NK]Mgła
« dnia: 2009-09-18, 23:41 »
Może ktoś mi wyjaśnić jak dodać mgłę do jakiegoś obszaru? Chodzi mi o kilka, tzn:
1. Zielona mgiełka, przez którą nie widać nieba(jak na bagnie w Jarkendarze);
2. Mgiełka "pełznąca" po ziemi(jak przy cmentarzach);
3. Świetliki(takie jakby zielone światełka latające sobie, takie też chyba były);

Za pomoc z góry dziękuję ;)

59
Spacer / Odwrócone tekstury
« dnia: 2009-07-26, 10:52 »
Witojcie, przeglądałem forum ale nic nie znalazłem na ten temat, pwnie dlatego bo może mieć inną nazwę, a ja nie mam pojęcia jaką :c

Zauważyłem "mały" problem z teksturami w moim 3ds'ie.
Otóż kiedy tworzę świat, w 3ds maxie wygląda ok, renderuje się ok, po prostu wszystko jest dobrze.
Po wyeksportowaniu mesha i wrzuceniu do Spacera, okazuje się jednak, że chociaż meshe są dobrze ustawione, to są "odwrócone", po prostu tekstura pokazuje się z drugiej strony.
Co ciekawe, kiedy włączam 3ds'a, to okazuje się, że FAKTYCZNIE niektóre obiekty są odwrócone.
Zauważyłem też, że najczęściej dzieje się tak z kopiowanymi obiektami.
Próbowałem attach, żeby wszystko było "jednością", jednak to i tak nic nie daje. :c

Tutaj render i scr ze Spacera:

Render
Spacer

Btw używam do tego 3ds maxa 9(trial) i Exportera by Kerrax

60
Spacer / Z G1 do G2 - Niektóre Voby
« dnia: 2009-06-14, 12:47 »
Chciałbym przenieść tylko niektóre obiekty z G1 do G2, dokładniej te z lochów starego obozu.
Jednak mam problem.

Czy żeby mieć je, muszę od nowa je wstawiać tam, czy jest jakiś inny sposób? Myślałem nad tym, żeby cały zen przenieść, ale musiałbym wtedy usuwać wszystkie obiekty będące poza obszarem lochów.

Z drugiej strony myślę nad użyciem vobtree, jednak zupełnie nie wiem jak się za to zabrać.

Mógłby ktoś mnie oświecić?

Strony: 1 2 [3] 4
Do góry