Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Varcuz

Strony: [1]
1
Pytania i problemy / Teksturowanie assetów- pytanie
« dnia: Wczoraj o 16:53 »
Witam, hobbistycznie modeluję sobie w blenderze i natknąłem się na problem, którego nie potrafię sam rozgryźć. Chodzi mi o samą teorię właściwie, jak są tworzone takie modele? ( Patrz na zdjęcie niżej) z tego co widzę takie budynki są "składane" z wcześniej przygotowanych assetów. Moje pytanie
brzmi jak są robione takie assety, że wyglądają tak dobrze, aby coś takiego osiągnąć należy każdy taki asset ręcznie rzeźbić czy są na niego po prostu nałożone
wcześniej przygotowane tekstury, które następnie nakłada się na model i uwypuchla ważniejsze elementy?  Jeżeli ktoś wie, gdzie można znaleźć jakieś poradniki, żeby wykonywać takie elementy prosił bym o jakiś link.  Mile widziane także jakieś podpowiedzi :)
Spoiler


2
Programowanie / Pytanie o programowanie
« dnia: 2023-07-28, 18:48 »
Hej, mam pytanie. Mógłby ktoś polecić jakieś dobre książki bądź filmiki na YouTube czy też inne źródła, które pomogły by się nauczyć programowania? W końcu zaczynam studia, ale chciałbym nauczyć się rzeczy, których mogłoby nie być na studiach a które mógłby się przydać. Tak mniej więcej w skrócie jakbyście mogli podesłać coś do nauki co warto by było oglądnąć/przeczytać żeby coś podszkolić się też na własną rękę   Jestem początkujący, więc podstawy też mile widziane, a co do języka to najbardziej interesuje mnie Java i C++.  :D

3
Witam, mam pewien problem i nie potrafię go sam już chyba rozwiązać.
Dla przykładu stworzyłem nowy model ( patrz na obrazki ). Za każdym razem jak importuje jakieś modele z blendera do unreala światło się źle na nich rozchodzi widać takie czarne "wykwity". Moje pytanie teraz brzmi, czy źle zrobiłem UV modelu czy coś źle importuje do unreala? Jak ktoś miał już podobny problem i udało mu się go rozwiązać, prosił bym o pomoc =D

Daje linki do obrazków, ponieważ mi się coś nie pokazują.

https://ibb.co/P4mz2L5
https://ibb.co/yQ9xXx6
https://ibb.co/hWfyXmZ
https://ibb.co/0fLSYrB





4
Programowanie / Pascal-pytanie
« dnia: 2020-01-17, 20:43 »
Witam, mam pewne zadanie i nie mogę sb z nim poradzić. Mianowicie chodzi o to może dam treść zadania. tutaj link:  https://szkopul.edu.pl/problemset/problem/L5YOoRRP0zVbCKZ09CSRI6PA/site/?key=statement

utknąłem na punkcie, kiedy dla 2 wpisuje wszystkie liczby, ale pętla za pierwszym razem dodaje mi do tablicy te liczby które wpisałem, natomiast jeżeli będzie szła drugi raz to podmienia mi tamtą tablice i tym sposobem dla 2 dostaje tylko jedną odpowiedz(dla drugiej kolumny liczb, gdyż ta zamienia liczby z pierwszej na te z drugiej) i pytanie jak zrobić, żeby zapisywało gdzieś np do innej tablicy te cyfry z tablicy po pierwszym wykonaniu pętli a w kolejnym już nie, by były 2 odpowiedz?

załączam także kod
Spoiler
program trzyelementy;
var d,n : integer;
var i, j,g  : integer;
var liczby : Array[0..20000] of Integer;
var liczbyZ : Array[0..20000] of Integer;
var liczbyA : Array[0..20000] of Integer;
begin
readln(d);
for i:= 1 to d do
begin
read(n) ; // 3
       for j:=1 to n do
       begin
       read(liczby[j]);
       end;

end;
for i:= 1 to n do
begin
i:=i+1;
write(liczby);
i:=i+1;
end;
for i:= 1 to n do
begin
write(liczby);
i:=i+1;
 end ;

readln();
readln();

end.

5
Pytania i problemy / Skyrim + blender
« dnia: 2019-12-15, 21:05 »
Witam, mam problem z dodaniem jakiegokolwiek modelu do Skyrima. Jeżeli znalazł by się ktoś kto by to łopatologicznie wytłumaczył to był bym bardzo wdzięczny. Wiem, że jest wiele takich wątków już, ale od kilku godzin próbuję coś zdziałać i nic. Jakby ktoś napisał jak dodać cuba nowego oteksturowanego to i tak byłbym do przodu :)

6
Pytania i problemy / Pytanie o program
« dnia: 2018-11-07, 22:04 »
Witam, mam takie pytanie. Mianowicie miałem kiedyś taki program, który był odpowiednikiem tak jakby reparse scripte w spacerze. Można było nim szybko skompilować wyłącznie dialogi. Wybierało się tam z tego co pamiętam plik OU.bin i on automatycznie podmieniał wszystko i można było widzieć zmiany w dialogach bez tworzenia paczki (tak mi się wydaje ).
Jeżeli ktoś by znał nazwę tego programu to z góry dzięki :D

7
Pytania i problemy / G2NK rozdział po dialogu i nie tylko
« dnia: 2018-05-30, 18:30 »
Witam, mam takie pytanie:
1. Jak dodać rozdział w trakcie dialogu? Wpisuje coś takiego  w pliku dialogowym" B_Kapitelwechsel (1, AEDRIS_01_ZEN); "
 oraz  w startup ustawiam  " currentlevel = AEDRIS_01_ZEN ;" i wyskakuje błąd. Ktoś wie o co chodzi, i czy w ogóle dobrze to robię.
2. Czy jest możliwość pojawienia się nowych vobów ale dopiero w 2 rozdziale ?

8
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] Aedris: Prolog
« dnia: 2018-05-23, 18:26 »
                                   
                      Kraina Aedris, niegdyś spokojne i przytulne miejsce, gdzie każdy mogł odnaleźć  kąt dla siebie.
                      Lecz nadeszła chwila, gdy harmonia ta została zaburzona. A legenda o pradawnym ludzie, który powróci
                      i upomni się o swoje staje się coraz bliższa prawdy...
                             

  Dzień rozpoczynający się jak każdy inny, lecz inny niż każdy. To właśnie te 2 dni odmienią życie całej krainy, oraz Edwarda...
  Wejdź w postać człowieka, który z dnia na dzień traci cały dobytek swojego życia, za sprawą Wielkiej Wojny.
  Walcz, uciekaj i staraj się przetrwać.
                 Opis przepowiedni:

                 W krainie Aedris istnieje 9 królestw, żyjących w pokoju i dostatku.  Lecz zgodnie z przepowiedniami ludzi
                 pochodzących z Karetes, każdy pokój i dostatek jest kruchy i łatwo go zaburzyć. Tak też tysiące lat temu ziemie
                 te miały zamieszkiwać prastare ludy, które w dziwnych okolicznościach zostały wymordowane, lub zniknęły z
                 powierzchni ziemi. Karetańczycy uważają, że nadejdzie czas, gdy powrócą i będą chcieli odzyskać to co utracili a
                 co teraz jest nasze, i to w najmniej oczekiwanym przez ludzkość momencie.
       
               Kraina Aedris pogrążała się z czasem w coraz większym chaosie, zwykli prości ludzi zaczeli wierzyć w
               przepowiednie o nadejściu pradawnych, lecz żaden wysoko urodzony człowiek nie wierzył w to i uważał że to
               zwykłe brednie. Do czasu, kiedy jeden człowiek imieniem Aramir nie odkrył tego co tak na prawdę się dzieję w
               krainie.
               Za jego sprawą ludzkość dostała szansę na przetrwanie. Wszystkie krainy zaczęły przygotowywać się do Wielkiej
               Wojny, która mogła nadejść każdego dnia o każdej porze.




  Modyfikacja będzie oferować:
- Około 30 min gry
- Nowy świat
- Nowa historia
- Nowe zadania

Przewidywany czas zakończenia modyfikacji 2 tygodnie.

  Screeny stare:
Spoiler
 
 
 
 
 
 

Screeny nowe:
Spoiler







Z Directx 11:
Spoiler





Kilka nowych screenów :
Spoiler






9
Pytania i problemy / Zmiana głównej postaci po dialogu?
« dnia: 2018-03-11, 22:05 »
Witam, jest możliwość zmiany głównej postaci po dialogu na jakąś inną, która będzie się znajdywała w całkowicie innej lokacji? 

10
Pytania i problemy / Skyrim startposition
« dnia: 2017-09-19, 16:03 »
Hej,
Czy wie ktoś z Was jak dodać nową pozycję startu ( Skyrim CK )? Jeżeli tak prosiłbym o podpowiedź :)

11
Pytania i problemy / Risen modding- pytanie
« dnia: 2017-02-06, 14:20 »
Witam wszystkich,
Mam pewne pytanie odnośnie Risen'a. W jaki sposób mogę utworzyć pusty świat, chodzi mi o coś takiego jak jest na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=Yi0bMyKBrgc. Z góry dziękuję za pomoc.

12
Witam wszystkich,
Mam pewne pytanie, mianowicie: Jakim programem, można wypakować tekstury i modele z Assassin's creed, ponieważ wiem, że jest to możliwe, a 3dripper nie uruchomi gry, oto dowód, że jest to możlie. Proszę o pomoc.

http://tf3dm.com/3d-model/edward-kenway-23504.html

13
Witam, mam pewien problem z "The witcher 3d model converter", mianowicie gdy daję Select a 3d model i wybieram model. który chcę, w okienku piszę done... a nie pokazuję żadnego modelu, proszę o pomoc.

14
Materiały / modele budynków(3)
« dnia: 2015-11-28, 15:07 »
Witam,
Jeżeli ktoś by chciał to mogę oddać modele 3d poniższych budynków, wraz z teksturami.

Link:   http://chomikuj.pl/Varcuz/budynki  aby wypakować należy użyć programu freearc plik zajmuję 12 mb więc wystarczy się zalogować za darmo i można pobrać.
Na razie nie dodałem, ponieważ mam strasznie słaby transfer uploadu.

budynek nr1
Spoiler




budynek nr2
Spoiler



budynek nr3
Spoiler


15
Witam wszystkich, czy jest w skyrimie (Creation kit) możliwość zmienienia miejsca rozpoczęcia gry?
Jeżeli tak to, gdyby ktoś ewentualnie napisał jak to zrobić lub podał link do tutka to byłbym bardzo wdzięczny.

Z góry dzięki

16
                                                           Gothic II NK - Legenda: Początek
Fabuła uwaga cała zawartość głównej fabuły. (krótki opis : mod opowiadał będzie o tym co działo się z bezimiennym przed wrzuceniem go do koloni karnej)
Spoiler

Gothic: Początek

Prolog
Na niewielkiej, lecz złożami cennej rudy okrytej wyspie zwanej Erebor, żył człowiek, imię jego brzmiało Advell, utrzymywał się z łowienia ryb, wiódł on spokojny żywot, nie mógł, także narzekać na niedostatek.Tak też, jak zwykł to robić, a dzień zapowiadał się bardzo pięknie, Advell  zmierzając ku plaży widział jak rozpętał się straszliwy sztorm, nie był to zwyczajny sztorm, pioruny wiły się po niebie niczym rzeka po bezdrożnej dolinie, Adwell nie widząc innej możliwości ukrył się w pobliskiej jaskini...Parę godzin później, gdy burza ustała, a ptaki znów zaczeły
świergotać, Adwell wyruszył czym prędzej na brzek, był to powiem idealny moment na schwytanie dużej liczby ryb, lecz na plaży nie było
ani jednej ryby, znalazła się tam jedynie butelka po rumie, lecz nie była to pusta butelka, w jej wnętrzu znajdował się list, Advell postanowił go przeczytać, jednak gdy go wyjął z butli ujrzał na nim pieczęć królewską jednak, mimo kary jaka groziła za
czytanie listów królewskich Advell postanowił zajrzeć a zawarte w nim było:

List Królewski:

Piszę do Ciebie Królu Miłościwie nam panujący, z
powodu prawdopodobnie dla Króla już znanego, otóż
armie bartińskie przekroczyły granice naszego królestwa
co oznacza wojnę, lecz podczas bitwy zostały użyte czary
sprawiły one, iż wielu rycerzy naszych jak i bartińskich
poległo, zaprzestano, więc walki, lecz nocą dusze poległych
rycerzy ożyły szukając zemsty, zaatakowały nasz obóz
jak i obóz naszego wroga. Tak też panie proszę o
wsparcie, jeżeli go nie otrzymamy, długo nie utrzymamy
miasta.Nie jest to jednak jedyna zła wiadomość, otóż panie
w jednej z jaskiń odkryliśmy niewielki kufer, po jego otworzeniu
w jaskini rozległ się straszliwy hałas, a w środku znaleźliśmy
księgę, z której wynikało iż przebudziliśmy wielkiego potwora
niszczącego światy, zwany potwór ten jest śniący,tak więc
nie wiemy cóż mamy począć, więc czekamy
na Twoje rozkazy oraz wsparcie Panie.

                                           Lo-d H--en

Advell przeczytawszy list zrozumiał, iż świat jest w niebezpieczęstwie, postanowił on udać się do gubernatora Versis, aby poinformować go o niebezpieczęstwie w jakim znajduje się królestwo, jak i cały świat, jednak Advell dawno nie podróżował do miasta, i nie wiedział
co może go czekać po drodze do miasta, tak więc wziął z swej chaty stary zerdzewiały miecz, który otrzymał od swego ojca i wyruszył
w stronę miasta...

Rozdział I : Początek

Gdy wreście Advellowi udało się dotrzeć do bram miasta, ujrzał on wiele zmian od ostatniej wizyty, jedną z nich było utworzenie się gildi myśliwych, jak dowiedział się podczas rozmowy z jednym z nich, gubernator oszalał, kilka dni temu dowiedział się, że kopalnia
rudy została wyczerpana, kazał ją w złości zawalić, wraz, że znajdującymi się tam kopaczami, wtedy duża ilość osób wyprowadziła
się z miasta, a żyli oni z łowiectwa, tak więc utworzyli oni gildie myśliwych a na przywódcę mianowali najzdolniejszego z nich. Advell pragnąc przedostać się do miasta został zatrzymany, strażnicy bramy poinformowali go, że aby wejść do miasta, trzeba udowodnić,
że jest się tego godnym, tak też od słów do słów Advell dowiedział się, że aby wejść do miasta musi on przynieść im pół tuzina rumu, lub mieć specialny glejt, który można ożyskać od pasterza, wydawało by się, że to nic trudnego, lecz pasterz zaządał pozbycia się kilku wilków męczących jego owce...Po krótkiej, lecz bardzo ciężkiej i krwawej walce Advellowi udało się zabić bestie, teraz nic nie stało
na przeszkodzie, by w spokoju przedostać się do miasta, w ułamku sekundy po przekroczeniu miasta został zatrzymany przez jakiegoś rycerza, który wypytywał go o cel wizyty w mieście, Advell dowiedział się, iż dotarcie do gubernatora wcale nie jest takie łatwe, jak
by mogło się wydawać, mimo listu, którego posiadał Advell, gdyż pieczęć oraz podpis były zamazane, i straż nie wpuści człowieka do gubernatora z takim listem, nawet zaadresowanym do króla...Advell zapytał, więc jak można dotrzeć do gubernatora, otrzymał tylko
jedną odpowiedź: ,, Udowodni, że nie jesteś zdrajcą, przysłuż się mieszkańcom, mówiąc krótko zyskaj dobrą opinie a gubernator sam cię
wezwie" Tak też Advell rozmawiając z wszystkimi ludzmi po kolei natknął się na kilka osób potrzebujących pomocy, mimo iż nie był on najlepszym
wojownikiem, sprostał zadaniom mu powierzonym, w trakcie jednego z nich dotarł do obozu myśliwych, gdzie dowiedział się, że jeżeli
chce trochę dłużej pożyć powinien dołączyć do jednego z ważniejszych miejsc miał on do wyboru: Versis lub obóz myśliwych , po dłuższym
namyśle przyszło mu do głowy jedno ważne pytanie: "Czy jak dołączę do myśliwych to będę mógł porozmawiać z gubernatorem?" Tak też
od jednej z ważniejszych osób w obozie dowiedział się, że jeśli ten wykaże się odwagą i honorem, będzie mógł dołączyć do obozu, a
następnie otrzyma specialny glej od przywódcy myśliwych.
Tak więc Advell przysługując się ludziom z całej wyspy nadeszła pora na ważną decyzje, "gdzie powinien dołączyć?" po dłuższym namyślę
wybrał on ( Obóz myśliwych, Versis) obóz myśliwych.

Rozdział II Zagrożenie

Tak też, po długim okresie wzmagań Advell otrzymał glejt od przywódców bandytów, i czym prędzej dotarł do gubernatora...po długiej
rozmowie z gubernatorem oraz magami dowiedział się więcej o tak zwanym Śniącym, musiał on zdobyć cztery królewskie amulety, które
zgodnie z legendą rozmieszczone zostały na wyspie Tetris, wyspę tą miał zamieszkiwać Śniący, po długim okresie przygotowań Advell
wraz z wszystkimi najlepszymi rycerzami Versis wyruszył po amulety...

Epilog

Po dotarciu na Tetris ludzie rozbili obóz, jak, iż magowie stwierdzili, że w żyłach Advella płynie prastara krew tylko on, może odnaleźć amulety i pokonać Śniącego, tak też Advell wyruszając wgłąb wyspy, starał się odszukać amulety, w tym czasie gubernator
poinformował króla o niebezpieczęstwie i o swojej obecności na Teris...Po kilku dniach wzmagając się z przerażającymi bestiami Advellowi udało się odnaleźć wszystkie cztery amulety, teraz magowie muszą połączyć magiczną moc amuletów i stworzyć jeden
potężny...Po udanym zabiegu ludzie zauważyli, iż tylko na szyi Advella amulet promieniuje dziwną energią, tak też jedynie Advell miał możliwość przegnania Śniącego...Po dotarciu po jaskinie pamiętającą jeszcze początki świata, Advell przygotował się i wyruszył
pokonać Śniącego, lecz podczas, gdy Advell zmagał się z potworem Król dotarł na Tetris i w złości, iż tyle zwlekano z przekazaniem
listu, pozbawił wszystkich rycerzy życia tylko kilku udało się zbiec, lecz zostali oni złapani i wtrąceni do koloni karnej przed wtrąceniem jednak do koloni karnej zostali pozbawieni oni pamięci.
Przelanie krwi spowodowało, iż Śniący nie został zniszczony, jedynie przegnany, po bohaterskim starciu Advell opuszcza jaskinie, lecz
król nie przywitał go jak bohatera, kazał magom oczyścić jego pamięć, an następnie wrzucić do koloni karnej...Jak król powiedział tak się stało po kilku tygodniach Advell bez pamięci o jego bohaterskim czynie został wrzucony do Koloni karnej...



Mod zaoferuje
- Nowy świat
-2 gildie grywalne myśliwi oraz Inkwizytorzy.
-Nowe Tekstury
-Nową ciekawą fabułę
-Całkiem nowe NPC
-Nowe Zbroje( Obecnie w planie )
-Ciekawe rozbudowane zadania
-Nowe itemy
 


Stary świat
Spoiler


















Nowy Świat
Spoiler



































Strony: [1]
Do góry