Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KornikS

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
41
Pytania i problemy / .tga do .tex
« dnia: 2017-08-06, 22:41 »
Zrobiłem tak jak radzisz. W przypadku textury z gry jest ten sam błąd.

PS. Część textur edytowałem sam, reszta jest wyciągnięta z modyfikacji.

42
Pytania i problemy / .tga do .tex
« dnia: 2017-08-06, 22:28 »
Otwierając Gothic_Startem ukazują się identyczne błędy. Gothic.exe działa normalnie, ale textura nie kompiluje się.

43
Pytania i problemy / .tga do .tex
« dnia: 2017-08-06, 22:14 »
Niestety nie. Po tym co napisałeś spróbowałem zrobić to samo jednak z pojedynczymi texturami. Efekt ten sam.

44
Pytania i problemy / .tga do .tex
« dnia: 2017-08-06, 21:42 »
Wszystko z początku wydaje się być ok, jednak po pewnym czasie wyskakują takie (ok. 10) komunikaty. Textury natomiast nie konwertują się.

45
Pytania i problemy / .tga do .tex
« dnia: 2017-08-06, 17:51 »
Witam. Posiadam dość okrągłą liczbę textur w formacie .tga, chciałbym natomiast przekonwertować je do .tex. Wiem, że można zrobić to za pomocą GoMan'a, jednak jest ich naprawdę bardzo dużo. Chciałem się dowiedzieć czy jest jakiś sposób, dzięki któremu można uniknąć tyle klikania. Pozdrawiam.

46
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2017-07-28, 02:27 »
Pozdrawiam i dziękuję za streama.

47
Odpowiednia wersja Kerraxa? Pliki .asc pobierałeś czy wyciągałeś sam?

48
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-03, 18:16 »
Ciemne elementy masz z powodu smooth grup. Niektóre z polygonów mają nałożone soft edges i vertex normale próbują uzyskać jak najbardziej gładki efekt. Czarne elementy występują wtedy gdy masz za mało polygonów i kąty pomiędzy nimi są bardzo ostre. Skylight powinien nieco zamaskować ten efekt.

Dzięki za informacje.

49
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-07-03, 15:54 »

Nie jestem tylko pewien czy ciemne elementy są winą textury czy też złego oświetlenia (renderowałem na szybko).

51
To ja jeśli ma to jakieś znaczenie, proszę o potraktowanie mojego głosu jako "Tak". Nie mam nic do ziomka, a głos oddałem przez missclik'a.

52
http://themodders.org/index.php?topic=25942.0

Poradnik niby do 3DS Max'a, ale może coś pomoże (o ile już go nie widziałeś).

53
Archiwum / G2NK: Lobos Mod
« dnia: 2017-04-05, 17:43 »
Jakaś pomoc z np. zadaniami pobocznymi przyda się?

54
Teczki grafików / Gizbor
« dnia: 2017-02-14, 15:00 »
Ładnie :x

55
Z tego co pamiętam, to w tym momencie crashe powodowało naciśnięcie któregoś z klawiszy. Najprawdopodobniej spacji.

56
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2017-02-05, 20:14 »
Prezentuje się ciekawie. Za jakąś godzinkę wrzucę podgląd z Blendera.



57
Gry / Szachy - zapisy i dyskusje
« dnia: 2017-02-05, 09:56 »
Nie korzystam ze Steama

58
Gry / Szachy - zapisy i dyskusje
« dnia: 2017-02-04, 13:18 »
Gotowy.

59
Gry / Szachy - zapisy i dyskusje
« dnia: 2017-02-04, 12:44 »
Można zagrać, Żelazko.

60
Gry / Szachy - zapisy i dyskusje
« dnia: 2017-02-02, 19:18 »
Zagrać mogę zarówno na jednej stronce jak i tej drugiej. Zazwyczaj jestem dostępny od 16-17 do ok. 22-23. (W razie czego priv lub GG)

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
Do góry