Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Kogaan

Strony: 1 [2] 3
21
Spacer / Gothic 2 oświetlenie fortecy
« dnia: 2016-11-20, 11:56 »
Witam mam pytanie jak oświetlić pomieszczenie tak żeby było w nocy jasno jak w zamku w górniczej dolinie skopiowałem wszystkie light'y z zamku do górskiej fortecy ale nadal jest w nocy ciemno skompilowałem też oświetlenie ale nadal nic.

22
Spacer / Gothic muzyka
« dnia: 2016-09-30, 18:57 »
Witam chciałem się spytać jak w spacerze się wpisuję muzykę do danego otoczenia np. KHORINIS_KHO a w plik music muzyki nazywają się np. _NewWorld.sty lub DI_DayStd.sgt lub Khorinis.sty i w jakim pliku się to redaguje że te muzyki składają się na to co się wpisuje w spacera.

23
To tak jak w temacie potrzebuję grafika 3d który by mi przygotował (za darmo  :lol: ) model starego obozu bez zewnętrznego kręgu i naprawionym zamkiem. Model jest mi potrzebny do moda który by się dział przed powstaniem bariery screenów nie pokażę bo jeszcze nie ma co pokazywać  :P . Jeśli pominąłem jakiś punkt z regulaminu to proszę podać który to natychmiast dopiszę.

24
Skrypty / Gothic 2 nowa umiejętność
« dnia: 2016-09-18, 18:54 »
Witam w gothic 2 chciałem dodać nową umiejętność więc za regeneracje która nie została dodana podmieniłem w pliku text.d
Spoiler
   "",                     //NPC_TALENT_REGENERATION   = 9;
                                                                                                  na    
"Dwa miecze",                     //NPC_TALENT_TWO_SWORD   = 9;
i
Spoiler
   "-|-",                           //NPC_TALENT_REGENERATION   = 9;
                                                                                                  na   
"Zielony|Wojownik|Mistrz",                           //NPC_TALENT_TWO_SWORD   = 9;
w pliku Constants.d
Spoiler
const int NPC_TALENT_REGENERATION         = 9;   //??? was ist davon drin?
                                                                                                  na
const int NPC_TALENT_TWO_SWORD         = 9;   //??? was ist davon drin?
a w pliku B_SetFightSkills dodałem linijkę
Spoiler
B_RaiseFightTalent (slf, NPC_TALENT_TWO_SWORD,           percent);
ale gdy wchodzę do gry to nie ma tej umiejętności w statystykach.

25
Witam może i ja głupi jestem  :trollface: , ale mam dwa pytania z innej beczki pierwsze dotyczy skryptów a dokładnie to tego gdzie to jest ustalone że szaman orków czaruje, bo jak porównałem plik szamana a wojownika to nie zauważyłem różnic między nimi wskazujących na to że szaman pierw wali czarami a wojownik leci z mieczem. A drugie pytanie jest dotyczące mds i animacje a dokładnie to rozchodzi się o to że do modelu jaszczuroczłeka dodałem ten materiał co szaman orków ma na kroczu ale chciałem zmienić teksturę tego materiału, więc gdy zapisałem model to edytowałem plik notatnikiem i zmieniłem nazwę tekstury na własną ale gdy włączyłem grę to tekstura tego materiału nie była nawet tego co miał szaman tylko tego co miał wojownik.

26
Pytania i problemy / [Blender] Grupy obiektów
« dnia: 2016-09-06, 19:33 »
Witam mam taki problem że chciałem połączyć model jaszczuroczłeka z naramiennikami orka wojownika. A gdy połączyłem już z kośćmi ładnie działa ze szkieletem ale jest problem z zapisaniem tego gdyż zauważyłem że gdy próbuję zapisać to zauważyłem że naramienniki orka są w grupie empty a model jaszczuroczłeka z kośćmi w grupie A. Więc gdy wybiorę grupę empty to zapisuje się bez naramienników a gdy wybiorę A to zapisują się tylko naramienniki wię chciałem spytać jak przenieść naramienniki do grupy A.

27
Skrypty / wasteland mod zasoby dla modderów
« dnia: 2016-05-28, 20:04 »
Witam mam takie pytano bo wpakowałem do gothic zasoby dla modderów z wasteland mod, ale jak już w grze jestem to jak klikam b to jest sama ramka żadnych napisów, a jak wchodzę do gd to wyskakuje błąd, ale jak kliknie się ok to można normalnie chodzić po gd. Tak w modowaniu to mi nie przeszkadza, tylko chciałem się spytać czy jak już spakuje moda to będzie normalnie, czy tak jak teraz.

Post połączony: 2016-05-29, 16:49
https://www.dropbox.com/s/20a2xzgvk9wj3hh/Zrzut%20ekranu%202016-05-29%2016.41.37.png?dl=0 tu zamieszczam screen'a błędu.

28
MDS i animacje / Kostur
« dnia: 2016-02-16, 20:31 »
Witam mam takie pytanie czy żebym dodał w programie 3d do modelu postaci jakiś np. kij i nazwał go zs_statfs zapisał to co bym musiał dalej zrobić żeby postać po nałożeniu kostura miała go w ręce? Nie chodzi mi o animacje na razie nie  :trollface: .

29
Spacer / Gothic 2 spacer nie działa
« dnia: 2016-02-14, 15:52 »
Witam mam taki problem a mianowicie jeszcze nie dawno spacer normalnie się uruchamiał ale od wczoraj gdy go próbuje uruchomić to kółko koło kursora się przez chwile kręci ale jak przestanie to nic się dalej nie dzieje.

30
MDS i animacje / Wyspa
« dnia: 2016-02-10, 20:59 »
Witam chciałem się spytać czy była by gdzieś do pobrania wyspa gdzieś o wielkości wyspy khorinis tylko żeby nie byłona niej nic tylko ląd i do okoła niego woda czyli bez gór miast itp. Czy by tżeba było robić samemu?

31
MDS i animacje / Tron
« dnia: 2016-02-10, 18:40 »
Witam wyciągnełem z gothic 3 tron i chciałem zrobić żeby postać mogła na nim siadać więc programem gothic sourcer wypakowałem animacje siadanie na tronie otwieram tą animacje w blenderze i widze ludzik jest tron jest ale kości nie widzę i chciałem się spytać czy to normalne że ich tam nie ma.

32
MDS i animacje / Gmax zapis
« dnia: 2016-02-09, 11:34 »
Witam mam takie pytanie jak wyexportować model z gmax w formacie .3ds? Bo jak kliknę export to mam tylko do wyboru .p3d

33
MDS i animacje / Przedmioty z gothic 3
« dnia: 2016-02-08, 16:34 »
Witam mam taki problem że jak przeniosę modle z g3 do g2 to model jest taki wybrakowany nie umiem tego tak dokładnie wytłumaczyć więc zamieszczam model i tekturę modelu. https://www.dropbox.com/s/ke8xhqw5dpdjj1x/shield_paladin.3DS?dl=0    https://www.dropbox.com/s/3p0a88byif35ayx/shield_paladin.tga?dl=0

34
MDS i animacje / Potwór
« dnia: 2016-02-01, 21:33 »
Witam mam takie pytanie czy by dało rade przenieść jakiegoś potworka z arcania wraz z animacjami i czy gdybym go przeniósł do gothic 2 to by groziły jakieś konsekwencje prawne?

35
MDS i animacje / Skóra pancerza
« dnia: 2016-01-28, 23:13 »
Witam chciałem wykorzystać model jednego gościa z in extremo jako pancerz ale gdy postać go zakłada to zmienia się skóra na tego gościa z in extremo i chciałem się dowiedzieć jak zrobić żeby było z tą skórą jak przy innych pancerzach.

36
Skrypty / Gothic wyłączenie deszczu.
« dnia: 2016-01-06, 21:59 »
Witam mam pytanie jak mogę wyłączyć deszcz w zenie bo robię że gd to pustynia a to raczej rzadkość żeby na pustyni padał deszcz.

37
MDS i animacje / Zbroje z Gothic 3
« dnia: 2016-01-05, 22:58 »
Witam mam takie pytanko jak przenieść  zbroje z g3 do g2 widziałem filmiki na yt  i nie wiem czy robili zbbroje na nowo czy jakoś przenieśli.

38
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Amendment
« dnia: 2016-01-01, 18:11 »
Witam chciałbym przedstawić mój pierwszy mod do Gothic 2 Noc Kruka modyfikacja jest mała więc nie będe pokazywać screenów.
Lista zmian:
•   Najemnicy i magowie ognia noszą pancerze takie jak w Gothic
•   Bandyci noszą pancerze starego obozu
•   Bandyci którzy nosili skórzane pancerze teraz noszą lekkie spodnie kopacza z poprzedniej części
•   Kamienie teleportacyjne różnią się od innych run
•   Postacie znane z imienia noszą pancerze takie jak w Gothic
•   Zwierzęta mają textury z Gothic
•   Pancerz paladyna zostaje zamieniony na podobny jak ten z Gothic 3 (textura autorstwa Maliksoft)
•   Duże magiczne ostrze na smoki ma zmieniony model
•   Kilka innych pierdółek o których zapomniałem



Download: https://www.dropbox.com/s/s8d4di5c0rtchpj/Gothic%20Amendment%201.1.zip?dl=0

39
Spacer / Gothic 2 tworzenie mapy
« dnia: 2015-12-30, 23:19 »
Wotam mam takie pytanko jeśli bym chciał zrobić mapę nowego świata to bym musiał się bawić w robienie jej w gimpie czy może jest program do tego?

40
Skrypty / gothic 2 zmiana czaru u maga
« dnia: 2015-12-22, 14:48 »
Witam mam pytanie jak zrobić żeby mag czarował innym czarem niż jest oryginalnie bo chcę żeby magowie mody walili czarami związanymi z wodą i energią.

Strony: 1 [2] 3
Do góry