41
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
42
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2021-03-27, 17:11 »
Potwierdzam to, co napisał kolega wyżej. Do kopalni dostaniesz się tylko będąc kopaczem; jeśli zostaniesz kretem, w Nowym Obozie dostaniesz inne zadania na poparcie Laresa, listę da się zdobyć tylko jako kopacz.
43
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2021-03-26, 18:18 »
Może spróbuj pogadać z Huno o fałszywej bryłce.
44
Banda Quentina / Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
« dnia: 2021-03-26, 10:06 »
W zamku, chyba gdzieś w szopie Skipa.
45
Mroczne Tajemnice / Pytania dotyczące zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-03-16, 12:16 »
Ale jesteś w Podziemnym Świecie? Wejście jest obok Ken'Udza. Tam naprawdę nie powinieneś mieć wielkich problemów się odnaleźć.
46
Mroczne Tajemnice / Pytania dotyczące zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-03-13, 14:02 »
1. Lee uczy walki bronią tylko jak jesteś najemnikiem, ale chyba i tak jego limit to bodaj 69, więc lepszy będzie Korth u przemytników czy Sheer'Ghar u Pradawnych.
2. Bimbrownik z Nowego Obozu to ten Jacko od misji Kaloma, wszyscy w obozie mają go gdzieś.
3. No, szaty maga wody nie dostaniesz, ale i tak jest słaba; kręgów nauczysz się spokojnie u Pradawnych, a u Xardasa jest możliwość nauczenia się 6 kręgu także jako strażnik kopalni. Runy oczywiście będą do kupienia.
4. Wilk zawsze daje zbroję z pancerzy pełzaczy niezależnie od gildii. Poza tym w MT jest jeszcze druga sztuka, do znalezienia w pewnej ciemnej norze pełnej szkieletów.
5. Jak dla mnie poziom trudny w MT to czysty, skondensowany bullshit, z którego nie da się czerpać przyjemności, ale kwestia gustu, jak sądzę
2. Bimbrownik z Nowego Obozu to ten Jacko od misji Kaloma, wszyscy w obozie mają go gdzieś.
3. No, szaty maga wody nie dostaniesz, ale i tak jest słaba; kręgów nauczysz się spokojnie u Pradawnych, a u Xardasa jest możliwość nauczenia się 6 kręgu także jako strażnik kopalni. Runy oczywiście będą do kupienia.
4. Wilk zawsze daje zbroję z pancerzy pełzaczy niezależnie od gildii. Poza tym w MT jest jeszcze druga sztuka, do znalezienia w pewnej ciemnej norze pełnej szkieletów.
5. Jak dla mnie poziom trudny w MT to czysty, skondensowany bullshit, z którego nie da się czerpać przyjemności, ale kwestia gustu, jak sądzę
47
Mroczne Tajemnice / Pytania dotyczące zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-03-13, 12:36 »
Submod Graveira jest tu: http://themodders.org/index.php?topic=21368.0 (aktualny link jest chyba na 9 czy 10 stronie tematu), ale trzeba by zacząć grę od nowa. Z nim mógłbyś ze strażników kopalni przejść do najemników w 4 rozdziale, choć ostatecznie nic to nie zmienia.
Zostawać wśród najemników ci się w ogóle nie opłaca. Przecież w Nowym Obozie masz wątek główny, więc jasne, że nie będą wobec ciebie wrodzy przez bycie strażnikiem kopalni. Strażnicy kopalni to nowe misje i lepsze zbroje - MT nie zbalansowało gildii, przez to niedołączanie do strażników kopalni to zwykłe ucięcie sobie contentu.
Zostawać wśród najemników ci się w ogóle nie opłaca. Przecież w Nowym Obozie masz wątek główny, więc jasne, że nie będą wobec ciebie wrodzy przez bycie strażnikiem kopalni. Strażnicy kopalni to nowe misje i lepsze zbroje - MT nie zbalansowało gildii, przez to niedołączanie do strażników kopalni to zwykłe ucięcie sobie contentu.
48
Mroczne Tajemnice / Pytania dotyczące zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-03-13, 02:20 »
A skąd ty przepraszam bardzo wziąłeś Wodny Krąg? Chyba, że chodzi ci o magów wody - w takim wypadku odpowiedź jest tylko jedna: jeśli nie grasz z submodem Graveira, musisz sobie odpuścić albo questy strażnika kopalni, albo bycie magiem wody. Tym niemniej nie masz po co robić tego drugiego, bo 5 kręgu magii uczą też Pradawni.
49
Returning 2.0 - Balans Alternatywny / [AB] Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2021-03-02, 18:43 »
@Hatton Chyba idzie o Textures Replacer ExCluD3Da. Są linki w głównym temacie.
50
Archiwum / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2021-02-24, 20:05 »
@Simon Said, jeśli planujesz jakąś zmianę w zakresie muzyki do głównego menu, obczaj może Denisa Kolesnikowa na YT. Jego remaster Title Theme z oryginalnego soundtracku jest skandalicznie nierozpowszechniony.
51
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Randomizer Deluxe PL
« dnia: 2021-02-19, 22:00 »
Taki mod aż się prosi o wersję Poorly Translated
52
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2021-02-19, 21:56 »Sefaris Team to team powołany przez pewnego Youtubera na K. (nie będę pisał pełnej nazwy bo wiem że nie jest on lubiany przez tutejszą społeczność tego forum.
W dniu dzisiejszym o godzinie 19 będzie możliwość obejrzenia transmisji wideo u Kajmy, na której będzie wstępnie ogrywał wersję beta, która nie jest jeszcze wersją ostateczną.Hmm... Nie, nie mam pojęcia, co to za YouTuber na K.
53
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-02-03, 12:28 »
[do usunięcia; pamięć mi szwankuje]
54
Returning 2.0 - Balans Alternatywny / [AB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-01-29, 13:10 »
Canthar jest bez znaczenia, ale musisz jeszcze zdobyć notkę z jaskini bandytów niedaleko farmy Akila i oddać ją Halvorowi.
Choć nadal wydaje mi się, że ostatecznie przynajmniej wydanie Rengaru i Nagura do Andre jest bardziej opłacalne.
Choć nadal wydaje mi się, że ostatecznie przynajmniej wydanie Rengaru i Nagura do Andre jest bardziej opłacalne.
55
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2021-01-26, 11:59 »
smox ledwie dwa miesiące temu zapowiedział otwarcie testów. DK i KM też niedawno opublikowały na swoich kanałach bardzo konkretne materiały o.O
Modem widmo to jest CSP, gdzie raz do roku wrzucają wielkie...
Modem widmo to jest CSP, gdzie raz do roku wrzucają wielkie...
56
Returning 2.0 - Balans Alternatywny / [AB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-01-24, 20:51 »
@gibonex16 Szukasz w wieży w Górniczej Dolinie, tak? Zwój od Pyrokara jest potrzebny tylko do zrobienia miecza.
57
Banda Quentina / Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
« dnia: 2021-01-17, 00:10 »
"Test zaufania" najpewniej powinien był przejść do niezaliczonych - nie wiem, może grasz na starszej wersji, gdzie to jeszcze nie zostało poprawione (zakładam, że do cieni dołączyłeś, robiąc questa z Flintem - jeśli nie, to grasz na BARDZO starej wersji, więc mogę nie mieć wiedzy, co należy zrobić). W każdym razie, masz w dzienniku zadanie "Wydzielina pełzaczy"?
58
Returning 2.0 - Balans Alternatywny / [AB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-01-16, 01:55 »
Masz wpis w dzienniku o tym, że znalazłeś martwego Alepha? Jak nie, to wróć do miejsca, gdzie był, i pochodź tam w tę i nazad, aż się wpis nie pokaże.
59
Banda Quentina / Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
« dnia: 2021-01-12, 11:25 »
Wygadałeś wszystkie opcje dialogowe z Cor Kalomem?
60
Banda Quentina / Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
« dnia: 2021-01-11, 19:57 »
Albo po prostu więcej questów dla elity, bez możliwości zostania magnatem, ewentualnie nagrodą mogłaby być sama zbroja, bez przyjęcia do gildii jak w MT, ten ich pomysł mi się akurat podobał (Gomez może wymyślić naprawdę byle jaki powód żeby nas nie dopuścić, typu magnatami są tylko jego kumple z czasów przed barierą; nikt nie mówił, że magnaci to gildia otwarta, poza tym przy tym, ile robiliśmy dla Bractwa, Gomez nie ma powodów, żeby nam ufać na tyle, by wpuszczać do swojego wewnętrznego kręgu).
I to samo dla elitarnego strażnika świątynnego, bo Out zwrócił uwagę na ważną kwestię: możliwość zostania Guru psuje balans gildii - zawsze był wybór SO (pełnokrwisty mag lub wojownik), NO (wojownik, ale w późnej fazie gry dołącza magię), Sekta (hybryda od samego początku mająca dostęp do magii, ale bez możliwości zdobycia najsilniejszych zaklęć). Przez to, że Sekta daje możliwość zostania Guru, droga maga Starego Obozu traci sens z perspektywy gameplayu, bo dostajemy drugą taką samą, tylko z jeszcze szybszym dostępem do czarów i silniejszymi pancerzami (podobnie zresztą ma się sprawa z możliwością zostania magiem wody w 2 rozdziale).
Jedyne rozwiązanie, jakie przychodzi mi do głowy, żeby zachować Guru i nie psuć tym maga ognia/wody, to zamknąć mu dostęp do czarów magii ognia i wody, w stylu Returna. Choć i to dalekie do ideału, bo Pięść wichru to jedno z najbardziej OP zaklęć w pierwszej części.
I to samo dla elitarnego strażnika świątynnego, bo Out zwrócił uwagę na ważną kwestię: możliwość zostania Guru psuje balans gildii - zawsze był wybór SO (pełnokrwisty mag lub wojownik), NO (wojownik, ale w późnej fazie gry dołącza magię), Sekta (hybryda od samego początku mająca dostęp do magii, ale bez możliwości zdobycia najsilniejszych zaklęć). Przez to, że Sekta daje możliwość zostania Guru, droga maga Starego Obozu traci sens z perspektywy gameplayu, bo dostajemy drugą taką samą, tylko z jeszcze szybszym dostępem do czarów i silniejszymi pancerzami (podobnie zresztą ma się sprawa z możliwością zostania magiem wody w 2 rozdziale).
Jedyne rozwiązanie, jakie przychodzi mi do głowy, żeby zachować Guru i nie psuć tym maga ognia/wody, to zamknąć mu dostęp do czarów magii ognia i wody, w stylu Returna. Choć i to dalekie do ideału, bo Pięść wichru to jedno z najbardziej OP zaklęć w pierwszej części.