Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 109
41
HookEngineF(oCGame__UpdateStatus, 8, Ninja_ColorFocusVobs_UpdateStatus);    Czym jest ta stała? Do jakiej metody ona się odwołuje? Bo to jest basement jakiego potrzebuje D:

42
Siemano. Sprawa ma się następująco - jak wiadomo jakiś czas temu opublikowałem patch dot. kolorowych skrzyneczek, szybkiego lootingu itd. (Mam jeszcze 2 do publikacji ;P), jednak teraz zabieram się za 3 - mianowicie zmiana koloru NPC, zależnie od nastawienia, gildii, i czegoś tam jeszcze.
Stąd mam pytanie - czy ktoś robił już coś takiego na Ikarusie i LeGo? Wiem, że istnieje pakiet focusNames, ale dla mnie on jest dość mało precyzyjny. Chodzi mi czy ktoś się bawił lepiej z focusNames... Byłbym wdzięczny jakby taka osoba podzieliła się radami oraz takimi rzeczami, jakie by chciała zobaczyć w patchu czyli np. kolory ustalane w configu.

Pozdro :ok:

43
Skrypty / [G2NK] Funkcje renderujące z LeGo
« dnia: 2020-03-07, 18:45 »
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1500134-Gothic-II-QuickBar
To mój stary, bardzo stary kod QuickSlota. Jeżeli dalej ci to nie pomoże, to wal śmiało - spróbujemy 2 metodą.

44
Skrypty / [G2NK] Funkcje renderujące z LeGo
« dnia: 2020-03-06, 11:43 »
Funkcja musi byc wywolana co klatkę.
Musisz mieć stworzony na ekranie obiekt zCView, oraz wskaźnik do przedmiotu.
Najprostszy przykład to taki(Nie wiem czy argumenty sa w odpowiedniej kolejności):
var int v;
var C_Item it;
if(Hlp_isValidHandle (v))
{
v= View_Create(0, 0, 2048, 2048);
View_Open(v);
};

it = Npc_GetReadiedWeapon(hero);

if(_@(it))
{
var oCNpc her; her = Hlp_GetNpc(hero);
oCItem_Render(_@(it), getPtr(v), her.inventoryWorld, floatnull);
};

Nie pamirtam, cby potzebnr było getPtr, oraz jak nazywała się zmienna z oCNpc, poszukaj jej nazwy w klasie.
Kod powinien działać.

45
Skrypty / Nowy wpis w dzienniku (nazwa zadania)
« dnia: 2020-03-05, 22:42 »
Nie. Zaraz byłby wysyp modów które nie oferowałyby tylko to co oparte na ów gotowcach. Poza tym zaraz byłaby tona tematów pt. "U: PAR Missing ; line 95". Jeżeli ktoś chce się nauczyć modować tą 20 letnią grę, to niech skrypty przeszukuje - tam są odpowiedzi na wszystko.

Od siebie dodam, że już nie raz starałem się wyjaśnić podstawy jak ktoś prosił, ale zaraz spełniło się "Daj palec, a weźmie całą rękę". Dlatego nie warto - nie kurwa warto :>

46
Skrypty / Nowy wpis w dzienniku (nazwa zadania)
« dnia: 2020-03-03, 22:08 »
Gotowce nie są dobrym rozwiązaniem :/

47
Czym jest Kirgo? Parser go nie znajduje przez co wyrzuca ów błąd.

48
Skrypty / Skrypt kucia
« dnia: 2020-01-10, 22:02 »
Monolog to dialog bohatera z samym sobą - czyli robimy dialog, w którym npc = PC_HERO.
Aby rozpocząć taki monolog, musimy dodać do kowadła funkcję onState (??? - nie pamiętam czy to dokładnie tak się nazywało) i w niej rozpocząć dialog, oraz zainicjować, że chcemy monolog dla kowadła. Jeżeli jesteś zainteresowany i ogarniasz dialogi to zapraszam na PW (discord najlepiej) to wtedy postaram ci się to jak najlepiej wyjaśnić. Tylko musisz znać te podstawy.

49
Gdzie jest MacDun jak go potrzebujemy :F

50
Skrypty / Wielodniowa rutyna
« dnia: 2019-12-04, 20:56 »
Jest to wykonalne jednak wymaga to trzech rzeczy:
- Umiejętności operacji na aivars
- Znajomość Ikarusa (szczątkowa [HookEngine i _^)
- Stworzony system dni tygodnia

Gdy mamy stworzony system tygodnia, to robimy hook na oCNpc::ProcessNpc (); I tam za pomocą aivara i systemu tygodnia ustalamy NPC nową rutynę.

Przykładowy kod który jest bez adresów:
func void hoCNpc__ProcessNpc()
{
          var C_Npc slf; slf = _^(ECX);
          var int day; day = Wld_GetWeekDay();
          if(slf.aivar[AIV_WeekDay] != day && slf.guild < GIL_SEPERATOR_HUM)
          {
                      //        I tutaj ustalanie rutyny!
                    //          Rzecz jasna, lepiej to jakoś znormalizować niż sprawdzać jaki jakim npc jest slf...
                    slf.aivar[AIV_WeekDay] = day;
          };
};

To jest solidna baza pod rutyny! Wystarczy teraz trochę do tego dodać.

51
Skrypty / Zmiana stylu chodzenia
« dnia: 2019-12-02, 11:43 »
Dopisuje się to do instancji NPC.

52
Pytania i problemy / Nowy rozdział - nowe eq i gildia
« dnia: 2019-11-18, 09:38 »

var c_npc grim; grim = Hlp_GetNpc(instancja grima);
CreateInvItem (grim, pancerz);
AI_EquipArmor (grim, pancerz);

Raczej powinno działać.

53
Pytania i problemy / [JAK?] Niekończąca się noc
« dnia: 2019-10-29, 12:13 »
Bez pakietów skryptowych nic nie zdziałasz. Wszystko jest w silniku i tylko pakiety skryptowe pozwolą na obejście tego.

54
Mroczne Tajemnice / Download
« dnia: 2019-10-21, 13:11 »
@Wowoz zapomniałeś dopisać, że pomoc w dokonaniu wyboru zapewni użytkownik tego forum o pseudonimie @Splash

55
Jak dla mnie te tekstury np. grobowca, to jakaś porażka - wygląda to jak pierwsza lepsza tekstura pobrana z sieci i wrzucona do gry.

56
Materiały / InfoBoxy
« dnia: 2019-10-14, 21:29 »
A tego murzyna z pierwszego screen'a jak mogę włączyć?

57
Nie powinno się rozbijać tego string'a na 5 intów. String ma sizeof 20, po jego rozbiciu mogłoby dojść do błędów w grze poprzez zapełnianie tych pól niewłaściwymi wartościami.
Aby dodać kolejny atrybut w Menu należy albo użyć Uniona | Ikarusa bądź zrobić to na zasadzie talentu (czego z góry nie polecam)

58
Offtopic / FTB - Co robię nie tak?`
« dnia: 2019-08-09, 15:56 »
A czym to najlepiej nawilżyć?

59
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] Velen 2.0 PL
« dnia: 2019-08-09, 12:32 »
Cytuj
Zenit
oraz
Cytuj
spolszczenie
te słowa nie idą w parze...

60
Offtopic / FTB - Co robię nie tak?`
« dnia: 2019-08-01, 23:38 »
Cholera... Jesteś naprawdę inteligentnym człowiekiem! @Splash może się schować ze swoim technikiem.
Ogółem - to skąd wezmę większy voltage? Mam iść do elektrowni po wiadro voltage czy jakoś inaczej to się robi?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 109
Do góry