Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - meserszmit007

Strony: 1 ... 13 14 [15]
281
Archiwum (Global Mod) / Bronie
« dnia: 2014-07-11, 17:20 »
A ceny za futra jakie oferuje są zmienione? Czy coś modyfikowaliście? Żeby poza dobrą bronią w miarę spoko się zarabiało ;)

282
Archiwum (Global Mod) / Bronie
« dnia: 2014-07-11, 17:03 »
Mam pytanie: zostając myśliwym najlepszy łuk w grze możemy zrobić własnoręcznie z nauk Bospera, czy można znaleźć lepszy lub taki sam ? Bo może Harad jest mniej klimatyczny, ale u niego  łatwo się zarabia.

283
Archiwum (Global Mod) / Wrażenia z rozgrywki
« dnia: 2014-07-11, 11:06 »
A z Betty nie dam rady ? Z tego co wiem to najlepsza broń pod zręczność, chyba że glob coś dodal.

284
Archiwum (Global Mod) / Wrażenia z rozgrywki
« dnia: 2014-07-11, 10:57 »
Witam. Jako że grałem wojem i zbugowała mi się gra jestem zmuszony grać od początku i mam pytanie: da radę przejść globala bez większych problemów rasowym łucznikiem (100% dex , 0 str)

285
Archiwum (Global Mod) / Gildia Kupców
« dnia: 2014-07-10, 16:17 »
Jest on niezbędny żeby dalej pchnąć fabułę? Nie wiem co jest nie tak, po prostu poszedłem na farmę sekoba i leży martwy.

286
Archiwum (Global Mod) / Gildia Kupców
« dnia: 2014-07-10, 16:00 »
Jak mam się "narazić na śmieszność" , skoro u mnie jest coś takiego. To prędzej twórcy moda mogą narazić się na śmieszność jeżeli postacie którym dali nieśmiertelność są martwe...

Post połączony: 2014-07-10, 16:02

287
Archiwum (Global Mod) / Gildia Kupców
« dnia: 2014-07-10, 15:55 »
Zrobić screena??

288
Archiwum (Global Mod) / Gildia Kupców
« dnia: 2014-07-10, 15:43 »
Witam mam mały problem: dostałem Q żeby pomóc Julianowi ( dać mu blanta) , ale on nie żyje... Czy to jest jakiś bug, czy "nie dotarłem na czas" ?

289
Siemano, mam pytanie: gdzie zwiał kowal Dobar?

290
Archiwum (Global Mod) / Magowie Wody
« dnia: 2014-07-09, 19:46 »
Byłbym wdzięczny za małą wskazówkę. Byłem min u Fiska i przynajmniej z pancerzy nie ma nic ciekawego (pod względem ochrony na ogien)

291
Archiwum (Global Mod) / Magowie Wody
« dnia: 2014-07-09, 19:40 »
W 2 akcie 70 ochrony (przed ogniem) ?? ;DD

292
Archiwum (Global Mod) / Magowie Wody
« dnia: 2014-07-08, 21:43 »
Za cholerę bym nie znalazł ;D Dzięki wielkie

Jeszcze żeby nie spamować kolejnym postem: we wcześniejszych postach wyczytałem że żeby dostać się do grobowca quarhodrona trzeba otworzyć skrzynie i mieć minimum 250 HP by przeżyć . Ja mam 330 i padam jak pies, mam 20 ochrony przed ogniem. Jakieś pomysły?

293
Archiwum (Global Mod) / Magowie Wody
« dnia: 2014-07-08, 21:36 »
Witam, mam pytanie. Zwiedziłem wszystkie domy budowniczych i w bibliotece (przy orkach) nie mogę znaleźć tabliczki. Otworzyłem tą zablokowaną komnatę, zabiłem ognistego demona i strażnika i nic nie ma. W sarkowagu sprawdzałem to są tylko prochy zombi. Jakieś porady?

294
Archiwum (Global Mod) / Starożytny Kult
« dnia: 2014-07-06, 16:55 »
Czyli muszę dostać się do obozu myśliwych, tak?

295
Archiwum (Global Mod) / Starożytny Kult
« dnia: 2014-07-06, 16:52 »
Może mi ktoś powiedzieć jak aktywować zadanie "zbrodnia i kara" , bo podobno potrzebne jest żeby rozwikłać zagadkę z kluczem dla Hagena.

296
Archiwum (Global Mod) / Starożytny Kult
« dnia: 2014-07-05, 22:42 »
Witam mam pytanko: otóż jestem w momencie gdzie muszę rozwikłać problem zaginionego klucza, ale nie wiem co robić. Przy przełęczy stacjonują bandyci, podobno trzeba założyć spodnie xardasa i zagadać z tym myśliwym przy farmie lombarta, ale poza opcją "gdzie jest wasz obóz" nic nie ma. Proszę o pomoc, z góry dzięki :) PS: podobno z tym jest związane zadanie "zbrodnia i kara" , ale nie wiem jak rozpocząć zadanie.

Strony: 1 ... 13 14 [15]
Do góry