Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Leinnan

Strony: 1 [2] 3 4 ... 209
21
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2020-06-25, 15:03 »
Niech ktoś tu wrzuci północnokoreańskiego lektora xD

Może nie dokładnie to co chciałeś ale IMHO blisko: https://streamable.com/3dt717

22
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2020-06-24, 22:14 »
Poziom tego mnie przerasta: https://streamable.com/t5gc36

23
Prace 2D / Digital art
« dnia: 2020-06-08, 21:24 »
Czego w dzisiejszych czasach używa się do digital artu? Krita czy coś innego?

24
Twórczość / Unnamed project
« dnia: 2020-06-07, 22:02 »
Coś w tym stylu xDD

BTW Zintegrowałem ImGUI- w planach jest edytor więc dobrze byłoby mieć jak go obsłużyć :P

25
Twórczość / Unnamed project
« dnia: 2020-06-04, 22:26 »
Trochę zabawy shaderami aby upodobnić grę do gier na PSXa

26
Twórczość / CaRPG
« dnia: 2020-06-01, 17:07 »
Na swój sposób ma to sens- nie jest w stanie stworzyć dobrych assetów graficznych więc skupia się na kodzie.

BTW dla ciekawskich jest discord: https://discord.gg/pKKBUg8

27
Twórczość / CaRPG
« dnia: 2020-06-01, 11:01 »
Fun fact- CaRPG nadal powstaje, silnik został przepisany na DX11 i nadal ma taką grafikę jaką ma, skopiowana wiadomość z jego strony:

CaRpg 0.15
Nowa wersja  ;D Z powodu directx 11 zajęło to więcej czasu niż przewidywałem ale w końcu jest.

Podziękowania dla BottledByte za implementacje zapamiętywania receptur i dla Zielu za testy multiplayer :)
Obrazki


Zmiany
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.1 lub starszej
+ przejście z directx 9 na directx 11
+ nauka nowych receptur alchemicznych [BottledByte & Tomashu]
+ nowe składniki alchemiczne: magiczne ziele, smalec, vitalit, krew trola; nowe receptury: naturalnego leczenia, regeneracji, antymagii, antidotum; książka historyczna
+ nowy wróg - szlam
+ strach na wróble na polach, wiatrak
+ przeniesienie zadania "znajdź artefakt" do skryptów
+ nazwa miesiąca zamiast liczby, inna początkowa data
+ inne dialogi u wędrownego kupca, trenera
+ aktualizacja bibliotek: Curl 7.69.1, FMod 1.10.20, JSON for Modern C++ 3.7.3
- losowo generowane podziemia były głównie jednego typu
- losowy crash przy wchodzeniu do miasta po tym jak ai poprosił o pancerz [SwagOfficerSuccubus]
- crash po wczytaniu zapisu w MP gdy klient rzuca czar [Ampped]
- nie można używać komendy 'speed' w jednoosobowej grze
- kółko myszki czasami nie ma wpływu na kamerę
- crash podczas uruchamiania [AnimeIsWrong]
- błędy skryptu podczas rozmowy z alchemikiem, wszyscy mają lepsze ceny
- u kupca nie generowało niektórych przedmiotów
- crash gdy okno jest zminimalizowane w trybie pełnoekranowym podczas wczytywania [BottledByte, Lemiczek, Mokai]
- ai w złej kolejności prosi o przedmioty
- błąd kamery gdy rozmawia się z jedną osobą po drugiej
- crash po wczytaniu gry multiplayer gdy drzwi są otwierane/zamykane
- brak wieści o oczyszczeniu lokalizacji
- usprawnione wybieranie celu do leczenia przez kapłana
- wyciek pamięci po ponownym wygenerowaniu wrogów w lesie
- atuty mobilność/finezja wymagały kondycji a nie zręczności
- brak widocznych założonych pierścieni/amuletów u klienta podczas wymiany przedmiotów i grabienia zwłok
- losowe preferencje umiejętności bohatera po zdobyciu poziomu
- u klienta ożywieni nieumarli nie mają pusty pasek życia
- odlegli wrogowie nie reagują na trafienie z łuku
- ai niekupowało niektórych amuletów i pierścieni [Zielu]
- złe wartości ataku/obrony u klienta podczas wymiany przedmiotów z bohaterem

28
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2020-05-18, 10:47 »
https://www.youtube.com/watch?v=maryIs576uM


<3

29
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2020-05-04, 15:02 »
Ten rok jest pojebany, najpierw napięcia na bliskim wschodzie, pożary w Australii, Koronawirus, pożar lasów w Czarnobylu, rzekoma śmieć Kim Dzong Una a teraz CD-Action umiera  ;(
Czy tylko mnie bawi zestawianie tych wydarzeń obok siebie?

30
Offtopic / Jebać pis
« dnia: 2020-04-07, 08:15 »



A tak serio to jebać państwo PiS

31
Mount&Blade / [WB]Sclavinia
« dnia: 2020-04-04, 18:36 »
Tak dla ciekawskich, lista różnych nagrań z czasów tworzenia projektu:

https://www.youtube.com/watch?v=6yRw1CNpblI

https://www.youtube.com/watch?v=4qhqR8awakc

https://www.youtube.com/watch?v=pNVf2vtPy1I

https://www.youtube.com/watch?v=VdnKEBoFJcc

https://www.youtube.com/watch?v=-FYxDD6nIxY


https://www.youtube.com/watch?v=zPvn_CXkOs4


https://www.youtube.com/watch?v=T0ROFjCI9cI

32
Offtopic / Studia
« dnia: 2020-04-02, 21:05 »

33
Gry / Mount&Blade 2: Bannerlord
« dnia: 2020-03-31, 11:32 »
Premierowy trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=PxjDGRV2GKU


Launch day stream:
https://www.youtube.com/watch?v=6HsrI92KsMQ




Premiera wczoraj! Ja już kupiłem i pobieram, w zeszłym tygodniu grałem w open betę multi i w sumie mogę to streścić jako dwa razy lepszy Warband z akcją kilkaset lat wcześniej. Jak chciałeś czegoś innego nie warto, ja jestem kompletnie zadowolony jak na razie.

Śmiesznie z perspektywy czasu wygląda mój post z 2013 roku:
Premiery spodziewałbym się w ciągu roku, to zbyt mała firma by pozwolić sobie na zbytnie przeciąganie produkcji.

34
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2020-03-05, 22:06 »
Dużo od czasu ostatniego update'u się nie zmieniło, mimo to chciałem pokazać progress:


Z wyciekiem wygląda na to, że dzieje się gdy robię update tekstu, a z racji, że tworzę go co klatkę, a nie tylko gdy się zmienia tak bardzo narastanie pamięci jest widoczne. Gdy zmęczę się bardziej inżynierką siądę do tego chociaż i bez tego powoli lista ToDo puchnie :D

36
Offtopic / Merry Christmas!
« dnia: 2019-12-22, 18:16 »

37
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2019-11-26, 21:07 »
Z tego co widzę są spore zmiany w samym quicksilverze, gdy wyjdzie kolejna wersja(albo zdecyduję się przejść na wersję w trakcie developmentu i będzie wystarczająco stabilna) sprawdzę czy problem dalej występuje. Ale z tego co widzę u mnie też zużycie rośnie, po prostu nie zwróciłem na to uwagi, może też mieć na to wpływ, że ja siedzę na 64 bitach i mnie problem w takim stopniu nie dotyczył. Sprawdzałem build PCtowy- tam zużycie krąży wokół 70MB i nie rośnie. W każdym razie napisałem do twórcy biblioteki, zobaczę co odpiszę.

38
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2019-11-26, 16:15 »
Jaka wersja? U mnie na 70.0 działa, chociaż jak teraz patrzę niektóre z bibliotek z których korzysta framework którego używam są w przestarzałych, nie tak stabilnych wersjach więc tu może być przyczyna. Może spróbuję go sforkować i zrobić update bibliotek.

39
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2019-11-26, 15:18 »
UI będę przebudowywał.
Co do wycieków pamięci jeśli są to na 90 % po stronie biblioteki, ale aż ciężko mi uwierzyć. Ładuje asynchronicznie, jesteś pewien, że po powiedzmy dwóch grach użycie nie staje w miejscu?

Swoją drogą od czasu ostatniego posta trochę zmieniłem:
- przejście z ggez/good-web-game na quicksilver
- obsługa zapisu stanu gry na web/desktop
- wczytywanie decku z jsona
- kilka animacji
- ekran startowy
- wyświetlanie ostatnio użytej karty
- częściowa zmiana wyglądu gry, nadal nie finalna

Screen:

40
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2019-11-19, 00:39 »

Od paru tygodni pracuję nad grą inspirowaną mocno Arcomage: https://www.youtube.com/watch?v=tl146pfgl5Y
Na ten moment mam ogarniętą bazową rozgrywkę, wyświetlanie aktualnego informacji o graczach z bazowym feedbackiem o efektach kart, mocno losowe AI, karty z wieloma efektami i parę innych rzeczy wkoło tego. Projekt powstaje w języku Rust, z wykorzystaniem odpowiednich bibliotek pozwala mi to na łatwe wypuszczanie tej samej apki bez żadnych zmian i na desktopy i na web(WASM) co jest dla mnie dużym plusem, przy okazji też poznawanie języka mającego potencjał wygryźć C i C++ w pewnym stopniu też jest czymś co zachęca do dalszej pracy nad projektem i nauki.

Gra online: http://leinnan.ayz.pl/ukw/slavic_castles/index.html
Itch.io: https://leinnan.itch.io/slavic-castles
Repo: https://github.com/Leinnan/slavic_castles
Screen:

Strony: 1 [2] 3 4 ... 209
Do góry