Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Leinnan

Strony: 1 2 [3] 4 5 6
41
Mount&Blade / [WB][S] A Game of Thrones
« dnia: 2013-07-04, 00:03 »
Gra  o Tron - Mod na podstawie sagi Pieśni Lodu i Ognia - Świata stworzonego  przez znanego amerykańskiego pisarza fantasy Georg'a Martin'a R. R.  
Mod  dzieje się w świecie podobnym do średniowiecznej europy, lecz w  zupełnie innej krainie z innymi prawami natury. W świecie rycerzy, dam,  turniejów, magi, bankietów oraz bitew o władze, sławę i honor... Oops  chyba zacząłem mówić o serii Mount & Blade :P. Lecz wróćmy na  równiny Westeros. Zobaczymy, że świat nie jest taki fantastyczny. Jest  pełny nędznych i tchórzliwych rycerzy pamiętających o honorze tylko  przed kobietami. Pięknych kobiet trujących swoich mężów gdy dopuścili  się zdrady. Turniejów które mają zwycięzcy przed swoim rozpoczęciem.  Otrutych ostrz i morderstw. Bitew wygranych przez zdradę tych, którzy  poprzysięgli przyjaźni i wierności. Są w nim gwałty oraz eksterminacje  dzieci i kobiet. Ten świat nie wydaje się fantastyczny po tym wszystkim?  Nie zgadzasz się? To znaczy, że powinieneś przeczytać serię książek na  których ten mod jest bazowany. W tym modzie wydarzenia nie będą się  toczyć tak jak w książce ponieważ gry komputerowe które na razie nie są  wstanie modelować w pełni funkcjonalnej sztucznej inteligencji, tak więc  wiele rzeczy zostanie uproszczone i zmienione w celu dopasowania do  realnych możliwości w grze.

Zacznijmy od najważniejszych punktów które przytrzymają nas przy rzeczywistości

1. Mod jest na podstawie książki
2. Westeros nie jest całą ziemią.
3.  Martin jest autorem książki, a nie jednym z twórców moda i generatorem  naszych pomysłów. Więc cokolwiek on myśli lub mówi poza powieścią jest  drugorzędne, gdyż jest to sprzeczne z tym co robimy. Interesuje nas  tylko to co znajduje się w książce.
4. Zespół robi  mod (postacie, miejsca, zbroje) takie jak widzimy to w książce. Jeśli  widzisz to inaczej zalecamy ci ponowne czytanie książek, aż zobaczysz to  na nasz sposób, inaczej mod nie będzie wyglądał tak jak to sobie  wcześniej wyobrażałeś.
5. Mod jest rozwijany z uwzględnieniem pierwszych 2 książek. To co dzieje się później, jest poza naszym problemem.
6. Historia moda zaczyna się po śmierci
Spoiler
Renly'ego Baratheona
2 godziny później będąc precyzyjnym.
7.  Wszystko co stanie się po punkcie wspomnianym powyżej jest to nasz  wybór, aczkolwiek staramy się aby wszystko potoczyło się jak w książce.
8. Wszystko co stało się później powinno w teorii odbyć się w modzie.
9.  Mamy dużo własnych pomysłów, a pomysłów innych ludzi potrzebujemy tylko  w postaci gotowych produktów (modele, skrypty, sceny itd.)
10.  Zespół tworzy tą grę, ponieważ kocha modowanie i realizacje własnych  pomysłów, a nie z powodu altruistycznego wniesienia radości do innych  graczy.
11. Reasumując. Zespół składa się z wysoce inteligentnych trolli, którzy są niezainteresowani opiniami ludzi.

MOD JESZCZE NIE WYSZEDŁ. Jak wyjdzie to dam wam znać.

Mod  będzie oryginalnie w języku angielskim i rosyjskim. Jeśli chcesz mieć  po polsku to zrób tłumaczenie, lub kogoś przebłagaj aby zrobił to za  ciebie.

Herby
Spoiler
- Rodu Starków
Spoiler
- Rodu Lannisterów i Baratheonów (Joffreya)
Spoiler
- Rodu Tullych
Spoiler
- Rodu Greyjoyów
Spoiler
- Rodu Martellów
Spoiler
- Rodu Tyrellów
Spoiler
- Rodu Baratheonów z Dragonstone
Spoiler
- Rodu Arrynów
Spoiler
- Dziwne Herby których nie poznaje (pewnie dzikich)
Spoiler


Lordowie wraz z lennami (niestety po angielsku)
Spoiler
House Stark of Winterfell
King Robb Stark  - Winterfell
Ser Wylis ManderlyWhite  - Harbor
Lord Roose Bolton - The Dreadfort
Lady Maege Mormont  - Bear Island
Castellan Carol Snow  - Barrowton
Lord Cley Cerwyn -  Castle Cerwin
Ser Robin Flint  - Widow's Watch
Castellan Bryan Coldhill  - Hornwood
Lord Rickard Karstark -  Karhold
Ser Donnel Locke  - Oldcastle
Lord Howland Reed -  Greywater Watch
Lord Rodrik Ryswell -  Castle Rills
Lord Jon Umber  - Last Hearth
Lord Galbart Glover  - Deepwood Motte
Ser Helman Tallhart  - Torhhen's Square
Lord Meriadoc Flint  - Flint's Finger
Warden Nomar Sharplcaw  - Moat Cailin


House Greyjoy of Pyke
King Balon Greyjoy - Pyke (Pyke)
Lord Rodrik Harlaw - Ten Towers[/b] (Harlaw)
Lord Gorold Goodbrother - Hammerhorn (Great Wyk)
Lord Baelor Blacktyde - Blacktyde (Blacktyde)
Lord Sawane Botley - Lordsport (Pyke)
Lord Wilhelm Sparr - Castle Sparr (Great Wyk)
Lord Ragnar Stonehouse - Stonehouse Keep (Old Wyk)
Lord Dunstan Drumm - Drumm Castle (Old Wyk)
Lord Triston Farwynd - Sealskin Point (Great Wyk)
Captain Sigfry Stonetree - Stonetree Fort (Harlaw)
Lord Ejnar Sunderly - Sunderly Hall (Saltcliff)
Lord Waldon Wynch - Iron Holt (Pyke)
Lord Donnor Saltcliffe - Saltcliffe Castle (Saltcliff)
Lord Meldred Merlyn - Pebbleton (Great Wyk)
Lord Gram Orkwood - Orkmont Castle (Orkmont)
Captain Jon Myre - Myre Keep (Harlaw)
Lord Robar Tawney - Tawney Hall (Orkmont)
Lord Captain Victarion Greyjoy - No fiefs
Captain Theon Greyjoy - No fiefs
Captain Asha Greyjoy - No fiefs


House Lannister of Casterly Rock
Lord Tywin Lannister - Casterly Rock
King Joffrey Baratheon - King's Landing
Lord Leo Lefford - Golden Tooth
Ser Kevan Lannister - Lannisport
Lord Roland Crakehall - Crakehall
Ser Harys Swyft - Cornfield
Lord Frederic Serrett - Silverhall
Lord Lewys Lydden - Deep Den
Lord Tytos Brax - Hornvale
Ser Melwyn Sarsfield - Sarsfield
Lord Damon Marbrand - Ashemark
Lord Gawen Westerling - The Crag
Lord Quenten Banefort - Banefort
Lord Gyles Rosby - Rosby
Lord Renfred Rykker - Duskendale
Lord Alfred Buckwell - The Antlers
Lord Sebaston Farman - Faircastle
Lord Terrence Kenning - Kayce
Lord Garrison Prester - Feastfires
Ser Gregor Clegane - Clegane Hall
Ser Amory Lorch - Harrenhall


House Arryn of Eyrie
Lord Yohn Royce - The Eyrie
Lord Lyonel Corbray - Heart's Home
Lord Triston Sunderland - Sisterton
Lord Gerold Grafton - Gulltown
Lord Nestor Royce - Runestone
Lord Royce Coldwater - Coldwater Burn
Lord Benedar Belmore - Strongsong
Lord Brad Elesham - The Paps
Lord Fred Hersy - Newkeep
Lord Uthor Tollett - Grey Glen
Ser Morton Waynwood - Ironoaks
Lord Horton Redfort - Redfort
Lord Gilwood Hunter - Longbow Hall
Lord Patrick Melcolm - Old Anchor
Lord Jon Lynderly - Sunkenwood
Lord Harold Pryor - Pebble
Ser Edmund Waxley - Wickenden
Ser Symond Templeton - Ninestars
Ser Damon Shett - Gull Tower
Knight of the Gate Donnel Waynwood  - Bloody Gate


House Martell of Sunspear
Prince Oberyn Martell - Sunspear
Lord Dagos Manwoodу - Kingsgrave
Ser Ryon Allyrion - Godsgrace
Lord Anders Yronwood - Yronwood
Ser Cletus Yronwood - Boneway Keep
Ser Dezial Dalt - Lemonwood
Lord Tremond Gargalen - Saltshore
Castellan Torio Sand - Ghost Hill
Lord Trebor Jordayne - The Tor
Ser Perros Blackmont - Blackmont
Lord Harmen Uller - Hellholt
Lord Quentyn Qorgyle - Sandstone
Castellan Kerem Clearsky - Starfall
Lord Franklyn Fowler - Skyreach
Ser Gerris  Drinkwater - Vulture's Roost
Lord Sadik Wyl - Wyl
Lord Daeron Vaith - Vaith
Ser Gerold Dayne - High Hermitage
Ser Symon  Santagar - Spottswood


House Baratheon of Dragonstone
King Stannis Baratheon - Dragonstone
Ser Gilbert Farring - Storm's End
Lord Casper Wylde - Rain House  
Lord Selwyn Tarth - Evenfall Hall
Lord Davos Seaworth - Castle Wrath
Lord Ardrian Celtigar - Claw Castle
Lord Monford Velaryon - Driftmark
Lord Martin Staunton - Rook's Rest
Lord Duram Bar Emmon - Sharp Point
Ser Justin Massey - Stonedance
Lord Tobian Errol - Haystack Hall    
Lord Ralph Buckler - Bronzegate        
Lord Harwood Fell - Felwood            
Ser Ronnet Connington - Griffin's Roots
Lord Lester Morrigen - Crow's Nest  
Lord Gulian Swann - Stonehelm    
Ser Axel Mertyns - Mistwood
Ser Eldon Estermont - Greenstone    
Castellan Rickard Storm - Blackhaven
Lord Bryce Caron - Nightsong
Lord Alester Florent - No fiefs


House Tully of Riverrun
Lord Edmure Tully - Riverrun
Lord Jason Mallister - Seaguard
Lord Malcolm Roote - Lord Harroway's Town
Ser Quincy Cox - Saltpans
Ser Stevron Frey - The Twins
Lord Jonos Bracken - Stone Hedge
Castellan Ben Rivers - Darry
Lord Tytos Blackwood - Raventree Hall
Lord William Mooton - Maidenpool
Ser Marq Piper - Pinkmaiden castle
Ser Robin Ryger - Willow Wood
Lord Theomar Smallwood - Acorn Hall
Ser Ronald Vance the Bad - Atranta
Lord Karyl Vance - Wayfarer's Rest
Ser Raymond Nayland - Hag's Mire
Ser Ryman Frey - No fiefs
Black Walder Frey - No fiefs


House Tyrell of Highgarden
Lord Mace Tyrell  - Highgarden
Lord Paxter Redwyne -  Arbor
Lord Orton Merryweather -  Longtable
Lord Leyton Hightower -  Oldtown
Lord Elwood Meadows  - Grassy Vale
Lord Mathis Rowan -  Goldengrove
Lord Tomas Footly  - Tumbleton  
Lord Branston Cuy -  Sunhouse  
Ser Kevin Oakheart -  Old Oak    
Lord Randyll Tarly  - Horn Hill      
Lord Tommen Costayne  - Three Towers
Lord Martyn Mullendore -  Uplands
Castellan Jory Flowers -  Blackcrown  
Lord Leo Blackbar -  Bandallon    
Ser Garlan Tyrell  - Brightwater Keep
Lord Lorent Caswell  - Bitterbridge  
Ser Tanton Fossoway -  Cider Hall    
Lord Osbert Serry  - Southshield      
Lord Moribald Chester -  Greenshield  
Lord Guthor Grimm  - Greyshield  
Lord Humfrey Hewett  - Oakenshield
Ser Vortimer Crane - Red Lake

Kompani
Spoiler
Hibald
Gendry Byk
Ser Сreighton Longbough
Ser Illifer The Penniless
Bronn
Shagga Syn Dolfa
Qyburn
Dick Crabb (Nimble Dick)
Xhondo
Anguy Łucznik
Elitarni kompani
Ser Wendel Manderly (Ród Starków)
Ser Archibald Yronwood (Ród Martellów)
Ser Garth Hightower called Greysteel (Ród Tyrellów)
Ser Brynden Tully called Blackfish (Ród Tully'ch)
Ser Lyle Crakehall called Strongboar (Ród Lannisterów)
Ser Mychel Redfort (Ród Arrynów)
Ser Dermot of the Rainwood (Ród Baratheonów)
Dagmer Cleftjaw (Ród Greyjoyów)

Pomniejsze Frakcje
Spoiler
- Nocna Straż
- Dzicy Ludzie
- Bractwo Bez Chorągwi
Bandyci :
- Dezerterzy
- Błędni Rycerze
- Dezerterzy z Nocnej Straży
- Piraci
- Górskie Klany
- Żelaźni Łupieżcy (w sensie, że żelaźni ludzie którzy łupią)
- Dothraccy Łupieżcy

 Sygnaturki:
Spoiler









Mapa Świata
Spoiler






Sceny i Architektura (Dużo!)
Spoiler


























































Co nowego w Modzie?
- Nowa mapa.
- Dużo nowych frakcji.
- Nowe menu gry i tła .
- Nowe rozpoczęcie gry i możliwość wyboru fabuły.
- Mnóstwo nowych udogodnień w wioskach i miastach. Dodatkowe lokacje jak na przykład kopalnie.
- Parę nowych umiejętności.
- Kilka nowych właściwości politycznych które wpłyną na świat.
-  Morskie przygody i handel. Duże zyski dla piratów. Możliwość najmowania  piratów i handlowania z nimi. Możliwość wyboru taktyki by ulepszyć  swoje statki, drużynę i prędkość łodzi. Możliwość przenoszenia dużej  liczby towarów na statkach.
- Masa losowych wydarzeń.
- Dwa  scenariusze inwazji. Inwazja innych i
Spoiler
Poważny Spoiler dla  kogoś kto nie czytał Tańca ze Smokami, a zamierza (a warto) ! Robisz to  na własne życzenie.
Spoiler
Aegon'a Targaryen'a
- Nowa rasa - Inni.
- Nowy system osiągnięć.
- Kilka nowych sposobów rekrutacji jednostek:
Zwyczajny  sposób rekrutowania jednostek się zmienił. Są teraz 3 poziomy  jednostek. Chłopi, wojacy z zamku i wojacy z miasta. Żeby ulepszyć  jednostkę z chłopa na wojownika musisz zapłacić za jego szkolenie w  jakimś ośrodku szkoleniowym i spełnić niewiadome mi (narazie) wymagania.  To samo trzeba zrobić żeby dostać elitarną jednostkę, lecz wymagania  będą większe. Zatem będziesz mógł dowolnie ulepszać tylko jednosteki  chłopskie. Będzie możliwość ulepszenia chłopów np. Starków na wojowników  np. Tullych, ale to zależy od: sławy, osiągnięć, relacji z lordami,  wykonanych questów itp.. Będziesz mógł rekrutować najemników  tradycyjnie, w obozach najemników, lub całe kompanie za wielkie sumy  pieniędzy. Tutaj na przykład jednostki z rodu Lannisterów. Pierwszy rząd  to chłopi, drugi to wojownicy i trzeci to jednostki elitarne - Duży wybór uzbrojenia.
- Nowy system turniejów.
Jeden na jednego.  Będą 3 etapy z obstawianiem wyniku. Twoimi wrogami będą elitarne  jednostki z miasta. Będziesz mógł wybrać jedną z broni: miecz i tarcza l  dwuręczny miecz l topór i tarcza l dwuręczny topór. Gdyby udało ci się  wygrać wszystkie 3 pojedynki będziesz mógł wyzwać lorda znajdującego się  w mieście, lub strażnika miasta (takiego super koksa). Przegranie  ostatniego pojedynku nie będzie miało wpływu na poprzednie 3, ale  stracisz relacje z lordem, lub z miastem (w wypadku gdybyś walczył ze  strażnikiem). Wygrana w ostatnim pojedynku da ci pieniądze i zwiększenie  relacji z pokonanym.
Walka wręcz. Jedna bitwa z wielką ilością graczy i stawek.
Pojedynek na kopie  Nie będzie żadnego obstawiania. 4 rundy z lordami znajdującymi się w  mieście lub rycerzami z frakcji do której należy miasto. Przeciwnik  będzie wybierany losowo. Stawką będzie koń i zbroja. Przeciwnik po  przegranym pojedynku zaproponuje ci odkupienie swojego ekwipunku. Jeśli  się zgodzisz polepszysz sobie z nim relacje, a jeśli przegrasz bardzo je  obniżysz. Jeśli ty przegrasz pojedynek też będziesz mieć możliwość  wykupienia swojej zbroi. Dźwiękiem rozpoczynającym jazdę będzie dźwięk  dmienia w róg :D .
Turniej łucznictwa i miotania Niestety na razie o tym nic nie wiadomo.

- Ponad 30 nowych misji.
- Ciekawsze i trudniejsze oblężenia.
Nie  będzie łatwo zdobyć zamek. Każdy będzie miał unikalny, nowy wygląd na  podstawie książki (Ciekawe jak będzie zbudowane Eyrie :D ). Będziesz  musiał mieć wysoki poziom inżynierii i przygotowane wcześniej materiały.  O wiele opłacalniejsze będzie wykonanie wcześniej wież oblężniczych i  drabin w swoim warsztacie lub obozie i przeniesienie ich pod zamek niż  wykonanie nowych przed oblężeniem. Jednak drużyna która ma machiny  oblężnicze straci prędkość i morale.

- Nowy system polowań z nowymi umiejętnościami i bonusami. Ponadto nowa jednostka - myśliwy.
- Całkowicie nowa ścieżka dźwiękowa i nowe odgłosy.
-  Dołączenie 3 nowych modów. Diplomacy v.4.3, Freelancer v.1.5, oraz  Pre-Battle Orders & Deployment v.0.96.3 (z naprawionymi formacjami).
- System bankowy z kredytami i lokatami.
-  Nowi słudzy jak: mistrz broni, maester, myśliwy, doktor, prostytutka i  wiele innych. Będziesz mógł doskonalić ich funkcje. Dadzą ci oni nowe  możliwości, a niektóre czyny bez nich nie będą możliwe.
- Wiele innych udoskonaleń, lecz nie wypiszemy ich wszystkich bo lista robi się długa.

Gdybyście chcieli więcej informacji o modzie zapraszam na stronę: http://forums.talewo...c,194575.0.html

Autorem tłumaczenia opisu moda jest kalev z forum Tawerny Four Ways.

42
Ukończone modyfikacje / [M&B]Kill the Infidel
« dnia: 2013-06-16, 10:38 »

Kill The Infidel to mod na wersję 1.010/1.011 którego akcja toczy się w Ziemi Świętej Anno Domini 1190. Jest to moja przeróbka moda autorstwa xargosa.



  •    Królestwo Jerozolimy
  •    Hrabstwo Trypolisu
  •    Hrabstwo Edessy
  •    Księstwo Antiochii
  •    Dominium Saladyna


  •    Zakon Assasynów (bandyci)
  •    Dezerterzy (bandyci)
  •    JIHAD- w sojuszu z Dominium Saladyna
  •    Seljuk Patrol- w sojuszu z Dominium Saladyna
  •    Mamluk Guards- w sojuszu z Dominium Saladyna
  •    Zakon Św.Tomasza z Akki- w sojuszu z Królestwem Jerozolimy
  •    Crusaders- duże oddziały w sojuszu z frakcją gracza
  •    Karawany- chronione przez silne jednostki rycerzy zakonnych
  •    Wiesniacy- chronieni przez silne jednostki rycerzy zakonnych
Cechy

  •    postaci historyczne w grze- władcy księstw z ziemi świętej oraz polscy władcy związani z wyprawami okresu 1190.
  •    historyczne nazwy miast
  •    przebudowana mapa Jerozolimy i Krak Des Chevaliers
  •    jednostki wszystkich możliwych zakonów rycerskich obecnych w Jerozolimie dostępne w grze
  •    nowe zbroje dedykowane dla każdej frakcji
  •    nowe bronie
  •    nowe oddziały dedykowane dla każdej frakcji
  •    nowi towarzysze (w większości postacie autentyczne) którzy mogą zostać znalezienie jako więźniowie grasujących po mapie band
  •    w turnieju można teraz wygrać do 32.000 szt. złota.
  •    handlarze w klepach mają zawsze min. ok. 50.000 szt. złota.
  •    system zarządzania zdobytymi lennami oraz pozyskiwania nowych wasali
  •    możliwość zmiany banera podczas gry
  •    możliwość rekrutowania żołnierzy u karczmarza
  •    możliwość pojedynków z każdą postacią


  •    battle sizer ustawiony na 200
  •    zacząć grę jako rycerz-szlachcic z banerem Joannitów (opcja PRO FIDE- zaczynamy z oddziałem)

(z M&B uruchomionego w trybie dx7)
Spoiler









43
Gry / Rome Total War
« dnia: 2013-06-08, 13:44 »
Szukam moda do jedynki Rome spełniającego te wymagania:
  • poprawiona grafika
  • te same realia
  • po polsku
Poczęstuję propsem tego kto mi poda pomocną dłoń.



44
Twórczość / SpaceFight
« dnia: 2013-05-29, 00:46 »

Prosta gra, 3 poziomy. Lecisz statkiem w kosmosie, niszczysz wszystko co napotkasz i próbujesz nie dać się zabić. Tylko tyle i aż tyle. Czekam na komentarze i propozycje rozwinięcia gry.
Kliknij na przycisk poniżej aby zagrać:


45
Gry / Might & Magic X
« dnia: 2013-04-24, 19:54 »

http://www.gry-onlin...022.asp?ID=8914
http://might-and-mag...acy/en-US/home/

Czeka ktoś?
Spoiler





Ja przyznaję że jestem dość zawiedziony, czuję że ekipa ją tworząca(na koncie dwa dodatki do HoMM VI) nie sprosta moim wygórowanym oczekiwaniom.

46
Mount&Blade / [WiP] Poradnik M&B w PDFie
« dnia: 2013-04-07, 15:26 »


Ściągajcie, oceniajcie, doradzajcie, a przede wszystkim piszcie czy jest sens coś takiego robić. Aby pobrać kliknijcie obraz u góry posta.

47
Offtopic / Próba prowokacji Pagana
« dnia: 2013-03-04, 22:55 »
[indent] http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/papiez-benedykt-xvi-skazany-na-25-lat-pozbawienia-wolnosci





1. Utrzymywanie i kierowanie ogólnoświatowym totalitarnym,  przymusowym reżimem, który uciska swoich członków za pomocą gróźb  budzących strach i szkodzących zdrowiu.

 2. Utrzymywanie siejącego śmierć zakazu używania prezerwatyw także wtedy, kiedy istnieje zagrożenie zakażeniem HIV/AIDS.

 3. Utworzenie i utrzymywanie ogólnoświatowego systemu tuszowania i  ułatwiania przestępstw seksualnych przez księży katolickich, co jest  pożywką dla coraz to nowych przestępstw.

 4. Odpowiedzialność za ludobójstwo indiańskich, niechrześcijańskich dzieci w Kanadzie.











Ciekawe czy to w ogóle dojdzie do skutku, na Zachodzie podobno o tym głośno.
 [/indent]

48
Webmastering / Forum - inspiracje
« dnia: 2013-02-03, 19:34 »
Prosiłbym o jakieś przykłady for dobrze wyglądających i jednocześnie funkcjonalnych. Mogą też być same projekty for.

49
Silniki graficzne / Barok Engine
« dnia: 2013-01-14, 01:03 »

Barok Engine jest silnikiem mogącym pomóc przy  tworzeniu gier, wizualizacji czy prezentacji, które wymagają wydajnego  systemu generowania obrazu trójwymiarowego.
Dzięki rozbudowanemu, łatwemu edytorowi będziesz mógł szybko stworzyć  swój własny trójwymiarowy świat! Wystarczy pobrać edytor i rozpocząć  zabawę w tworzenie map, które możesz oskryptować, a następnie  przygotować jako autonomiczna aplikacja.
Więcej informacji na stronie projektu.
Screen z edytora:
Spoiler



50
Dyskusje i problemy / Platformówka XNA
« dnia: 2012-12-28, 00:00 »
Biorę się powoli za tworzenie platformówki w XNA. Zrobiłem animacje ruchu w lewo i prawo i ataku także w obie strony, zapisane w png pojedyncze klatki.
Jak stworzyć aby podczas poruszania bohater był animowany?
Moja patologiczna metoda:
[to w Draw] Ruch(podobnie w lewo)
        if (Keyboard.GetState().IsKeyDown(Keys.Right))
        {
            PlayerRectangle.X += 3;
            kierunek = 1;
            progress += 1;
            if (progress > 24)
            {
                progress = 1;
            }

        }

[to w Draw] Zmiana klatek:
        if (kierunek == 1)
        {
            if (progress == 1)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0001");
            }
            if (progress == 2)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0002");

            }
            if (progress == 3)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0003");

            }
            if (progress == 4)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0004");

            }
            if (progress == 5)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0005");

            }
            if (progress == 6)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0006");

            }
            if (progress == 7)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0007");

            }
            if (progress == 8)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0008");

            }
            if (progress == 9)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0009");

            }
            if (progress == 10)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0010");

            }
            if (progress == 11)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0011");

            }
            if (progress == 12)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0012");

            }
            if (progress == 13)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0014");

            }
            if (progress == 14)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0014");

            }
            if (progress == 15)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0015");

            }
            if (progress == 16)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0016");

            }
            if (progress == 17)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0017");

            }
            if (progress == 18)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0018");

            }
            if (progress == 19)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0019");

            }
            if (progress == 20)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0020");

            }
            if (progress == 21)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0021");

            }
            if (progress == 22)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0022");

            }
            if (progress == 23)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0023");

            }
            if (progress == 24)
            {
                PlayerTexture = Content.Load<Texture2D>("0024");

            }
        }
Jedna z animacji w gifie:


I przy okazji, jak przesuwać kamerę?:D

51
Pytania i problemy / Call of Juarez- klucz seryjny
« dnia: 2012-12-26, 13:13 »
Ściągnąłem sobie kopie zapasową CoJa bo moja płytka z nim jest na tyle zarysowana że instalacja się blokuje w pewnym momencie. Był to jednak rar i nie wiem teraz jak zmienić klucz seryjny bo mi napierdala errorami o złym kluczu. Jakieś pomysły?

52
Sprzęt, oprogramowanie / Rozwalony komputer
« dnia: 2012-11-28, 13:14 »
W skrócie: po remoncie i przeniesieniu komputera do mojego pokoju przestał działać. Przy włączeniu nie pojawia się nic na ekranie tylko "pikawa" w komputerze piszczy długimi sygnałami bez przerwy. Co robić? :F

53
Sprzęt, oprogramowanie / Dysk twardy
« dnia: 2012-11-18, 20:58 »
Możecie mi polecić jakiś w miarę dobry dysk ATA lub SATA(te podstawowe SATA) w niskiej cenie? Nowy komputer jest póki co pieśnią przyszłości, a obecny dysk zaczyna już mulić(ale i tak dobrze że te 6.5 roku już trzyma :F )

54
Mount&Blade / Lista tutoriali
« dnia: 2012-11-05, 20:39 »

Modding M&B krok po kroku by Sulejman

    [*]0. Wstęp[*]1. Hello World[*]2.  OpenBRF[/list]





    Modding M&B- podstawy by Pagan

      [*]1. Jak zacząć?[*]2. Konfiguracja Module System[*]3. Przedmioty[*]4. Miasta[*]5. Nowa frakcja[*]6. Nowi NPC oraz drzewka rozwoju[*]Ad. 1 Spis operacji[*]Ad. 2 Darmowe Skrypty[*]Ad. 3 Iron Launcher[/list]





      Pozostałe

        [*]Item Editor- by Axel[*]Skrypty- wprowadzenie- by Manitas[*]Edit mode- by Manitas[*]Module System- by Manitas[*]Rigging- gmax- by Manitas[*]Broń z pochwą- by Bartus[/list]

        55
        Offtopic / Konferencja Blendera - Bydgoszcz 2012
        « dnia: 2012-11-01, 02:45 »
        http://szczuro.com/bydgoszcz2012/

        Będzie ktoś?


        Cytuj
        Wraz z Miejskim Centrum Kultury w Bydgoszczy zapraszam na konferencję  Blendera. Impreza będzie prowadzona w formie otwartych wykładów, na  których doświadczeni użytkownicy programu będą przekazywali swą wiedzę  innym. Tematyka wykładów jest dość zróżnicowana, każdy będzie więc mógł  znaleźć coś dla siebie.


        Cytuj
              3 listopad 2012

                  Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy
         ul. Marcinkowskiego 12-14
         Bydgoszcz


        56
        Materiały / Anglo-Saxons Pack
        « dnia: 2012-10-18, 23:31 »

        Paczka modeli inspirowana i związana z Anglosasami w VII-IX wieku.















        Pobierz już teraz: http://opengameart.o...saxons-osp-pack

        57
        Sprzęt, oprogramowanie / Jaki Windows?
        « dnia: 2012-10-03, 20:51 »
        Zastanawiam się który Windows wybrać, bo XPekowi znowu zbiera się na fochy i muli. Pod uwagę biorę Windows 7 i 8.



        Mój komputer:
        • Procesor 1.6 Ghz
        • 1 GB Ram
        • GeForce 7600 GS
        Przy okazji, chcę się upewnić: Czy przy instalowaniu nowego Windowsa wyczyszczeniu tylko partycja systemowa czy wszystkie? Z tego co pamiętam tylko systemowa(C w moim przypadku) ale chcę się upewnić:lol:



        58
        Gry / Gry na Jave
        « dnia: 2012-09-29, 13:09 »
        Jakie gry polecacie na telefon(nie smartfon czy tablet, TELEFON) napisane w javie, aby to obsłużył SE Zylo?:lol:

        59
        Twórczość / AngloSaxons OSP Pack
        « dnia: 2012-09-09, 23:35 »



        OSP- Open Source Project. W skrócie jest to określenie przeróżnych skryptów, modeli, grafik itd którymi społeczność modderów M&B dzieli się z innymi.
        Paczki te można wykorzystywać, zależnie od decyzji autora, jedynie w modach do M&B albo do innych gier.
        Każdy może z nich korzystać o ile uwzględni autora danej paczki wśród spisu autorów.



        AngloSas OSP to właśnie taka paczka. Tworzą ją póki co dwie osoby, zamierzamy stworzyć jak największą ilość modeli związanych z Anglosasami żyjącymi w IX-XI wieku.
        Chodzi nam głównie o uzbrojenie, opancerzenie, stroje i architekturę.Wszystko jednak w miarę możliwości
        Wszyscy chętni zgłaszać się do mnie na PW.
        Screeny pierwszych modeli:
         

               

         

        60
        Offtopic / Historia
        « dnia: 2012-08-31, 03:42 »
        W sumie mnie dziwi że jeszcze nie ma w offtopicu tematu o historii, no ale ktoś musi zacząć by był. Zobaczymy czy jest popyt na tM na takie tematy :wink:

        Na początek: kwestia Słowian.
        Powszechnie przyjętą teorią jest ta, według której Słowianie żyli sobie na bagnach Prypeci po czym w wyniku Wędrówki Ludów w V wieku wyruszyli zdobywając znaczną część Europy. Byli ludem prymitywnym a wszystkiego nauczyli się od Germanów i innych sąsiadów.
        Wykpiwaną teorią jest ta szukająca naszych korzeni w Scytach i Sarmatach, alltochtoniczna. Oczywiście garnki czy inne znaleziska archeologiczne można przypasowywać to do tej, a to do innej kultury i ludu zależnie od "wydzimisię" archeologa/historyka, jednak jest pewien sposób by tą przynależność pewniej uznać. Jest nią genetyka.
        Z badań genetycznych wynika że ludy Europy tworzą głównie halpogrupy R1b(celtycka) i R1a(słowiańska). Scytowie są utożsamiani z ludem irańskim w oparciu o język na temat której nie wiadomo prawie nic. Co ciekawe Herodot nie zauważył podobieństwa pomiędzy językiem scytyjskim a perskim co powinno być normalne uznając Scytów za lud irański. Niedawno zbadane starożytne DNA scytyjskie jest typowo słowiańskie  zarówno pod względem haplotypu Y-STR (znaczników zawartych w chromosomie  męskim Y) jak i też autosomalnie (tzn. w innych chromosomach). Osetyńczycy, uważani za potomków Scytów nie mają nic wspólnego z Scytami(przynajmniej tak wynika z badań DNA).
        Zaraz ktoś zacznie mówić że przecież dlaczego poziom wytwórstwa Słowian a Scytów to dwa różne światy. Jednak historia ma to do siebie że są wzloty i upadki. Najprostszy przykład: bez badań genetycznych i przekazów pisemnych historyk z 4123 roku badający znaleziska z lat 1980-2010 mógłby uznać że na początku lat 90 XX wieku nastąpił najazd ludów z Zachodu na nasze ziemie, w końcu zmieniły się przedmioty codziennego użytku itd.

        Na razie tyle, idę spać:D

        Strony: 1 2 [3] 4 5 6
        Do góry