Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Leinnan

Strony: 1 ... 4 5 [6]
101
Mount&Blade / Konfiguracja MS
« dnia: 2010-12-17, 19:54 »
Tutek nie jest napisany przeze mnie, ja tylko dałem parę poprawek.

1.Pobieranie

Pythona pobieramy ze strony.
http://www.oldapps.com/Python.php?old_python=25
Najlepiej pobrać wersje 2.6 przy nowszych występują problemy z module system program ten nie pracuje prawidłowo z nowszymi wersjami. Z wersją 2.5 często występuje problem z rozszerzeniem plików .py i konieczność instalacji "wxPython". Nie twierdze że wersja 2.6 jest najlepsza chodzi mi o to że jak narazie u mnie błędów nie ma.
Module system pobieramy z tej stronki.


2.Instalacja.

Pythona instalujemy najlepiej bezpośrednio w C:/Python26 ułatwi to dalsza cześć konfiguracji.
Module system wypakowujemy do dowolnego folderu.

3.Konfiguracja.

Po instalacji Pythona i rozpakowaniu Module System musimy ustawić jeszcze jedną rzecz, aby wszystko działało:

-wchodzimy w mój komputer, klikamy prawym przyciskiem myszy i wchodzimy w właściwości

-wchodzimy w zakładkę zaawansowane

-otwieramy Zmienne środowiskowe

-w zmiennych systemowych odnajdź wpis Path, i edytuj go. Usuń wszystko i wpisz ścieżkę do folderu, w którym zainstalowałeś Pythona, wpisując na początku średnik (np ;C:\Python26) i kliknij przycisk OK. Liczba 26 to wersja Pytona  wpisz swoją wersje np Python31

-otwórz folder, gdzie wypakowałeś module system i odnajdź plik module_info.py i otwórz go (PPM -> Edit with IDLE). Lepiej jednak mieć i korzystać z Notepada++.
Zobaczysz linijkę:
Cytuj
export_dir = "C:/Program Files/Mount&Blade/Modules/Native/"
Po znaku równości wpisz ścieżkę do katalogu moda Mount&Blade. Domyślnie jest to "C:/Program Files/Mount&Blade/Modules/Native/" i zapisz plik.
Pamiętaj, że ścieżki rozdzielone są slashami "/" a nie backslashami "\"

-uruchom build_module.bat i sprawdź, czy wszystko działa


Tutek powstał dzięki tym osobom:
  • Mat berserker
  • NIFN
  • Tomas71
  • Rybopiotr

102
Mount&Blade / -Modding M&B-
« dnia: 2010-12-17, 16:02 »
Czy na tym forum wogóle warto pisać tutki o moddingu M&B, tłumaczyć tutki z TaleWords ?

Pytam się, bo nie wiem czy ktoś na tym forum chce się nauczyć moddować M&B.

Mam nadzieję na duży odzew

103
Oferty pracy i pomocy / Potrzebny grafik 3D
« dnia: 2010-11-22, 20:18 »
Potrzebny grafik 3D do tworzenia czesci otoczenia i całych budowli.
Wymagana znajomość modelowania modeli low-poly, normal map i umiejętność teksturowania.
Modele zostaną użyte w modzie do M&B o nazwie Mroczne Wieki- Kiedy Słońce Było Bogiem.
Linki do moda
Forum Moda
Temat MW na forum największym polskim forum M&B
temat moda na tM

104
Mount&Blade / [MB]Mroczne Wieki
« dnia: 2010-11-16, 22:57 »


"...Przenieśmy się myślami do czasów gdy tereny dzisiejszej Polski pokrywało wiele małych państewek
a ludzie wierzyli w wiele bóstw, stworów i mocy nadprzyrodzonych.
Kraj pokrywały puszcze pełne zwierząt poprzecinane szlakami pomiędzy osadami ludzkimi zgromadzonymi głównie wokół grodów."

Mod cofa nas w czasie do IX wieku, czasów o których na lekcjach histori był pomijany. Nie znaczy to jednak że na temat tamtych czasów nie ma jakichkolwiek informacji. Owszem, niekiedy by dojśc do wielu rzeczy trzeba się namęczyć ale to nas nie zniechęca. Staramy się jak najlepiej odwzorować tamte czasy które nas interesują i fascynują. Będziesz miał okazję poznać ten świat z perspektywy najemnika, może nawet kiedyś sam spróbujesz sięgnąć po władzę?  No, akurat to ostatnie nie jest pewne. Pewne jest to że w swojej wędrówce będziesz mógł odwiedzić święte gaje i światynie, odwiedzać zarówno grody jak i zagrody, podróżować zarówno konno, drogą morską jak i pieszo. Na swej drodze będziesz mógł spotkać groźnych wikingów(którzy za odpowiednią zapłatą okażą się mniej groźni dla ciebie), równie żądnych pieniędzy rzezimieszków, dobrze chronione karawany na które oczywiście będziesz mógł napaść(nie bez konsekwencji), spotkać także patrole każdej frakcji czy urządzić napad na niemiecki przygraniczny kościół czy klasztor. Ta kraina już niebawem otworzy przed tobą multum możliwości. Tobie pozostaje czekać lub nas wspomóc.

Lista zmian
  • pełno nowych broni i pancerzy
  • zarzązanie własnym państwem
  • tworzenie wlasnych bannerów
  • całkowicie zmienione sceny wypełnione nowymi modelami
  • nowa mapa
  • nowe ikonki
  • nowe misje
  • unikalne lokacje takie jak święte gaje
Frakcje
  • Polanie
  • Wiślanie
  • Ślężanie
  • Mazowszanie
  • Pomorzanie
  • Prusowie
Nowa wersja mapy




Parę screenów:





Głównymi twórcami moda są:
  • Rybopiotr
  • Plopp
  • Blitzwing
  • Kabatus
Liczę na twórczą krytykę oraz pomoc retoryczną i „moderską”


Sygnaturka moda
 [url=http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=6049.0][img]http://img225.imageshack.us/img225/6161/sygnaturkanowa.png[/img][/url]
Strona moda:  Mroczne Wieki

105
Mount&Blade / Modding M&B - Jak zacząć?
« dnia: 2010-10-26, 22:12 »
Przydatne programy do modowania M&B(nie wspominam owszystkich bo nie wszystkie współpracują z MS):
-Module System-podstawa do modowania Mount and Blade
-Python 2.6 i wxPython do niego
-Notepad++ - bardzo przydatny do otwierania plików MSa
-OpenBRF-do otwierania plików z teksturami, materiałami,objektami- http://www.mbrepository.com/download.php?id=1466&f=openBrf.zip
-Mount&Blade Map Editor-domyślcie się albo
-Objtomap-tworzycie mape w formacie obj a za pomocą tego programu jąeksportujecie tak by można było jej użyć w grze- http://www.mbrepository.com/download.php?id=1839&f=ObjToMap%201.1.zip
-DDS Converter 2-do exportowania tekstur (można też wykorzystać wtyczkę do Gimpa)
-Wings3D,Blender,3DSMAX-do modeli
-Gimp,Paint.NET

Tutoriale: http://www.mountblade.info/forum/index.php?board=37.0

Strony: 1 ... 4 5 [6]
Do góry