Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kuba90

Strony: [1] 2 3 ... 11
1
Prace 2D / Digital art
« dnia: 2022-11-18, 20:26 »
Dall-E?
stable diffusion

2
Prace 2D / Digital art
« dnia: 2022-11-18, 11:21 »


Obraz wygenerowałem za pomocą AI - Całkiem dobrze to wyszło. W zamyśle miał to być plakat inspirowany serią Mass Effect jak widać udało się to nieźle.

3
Unity / Dostęp do TextAsset.
« dnia: 2019-03-13, 07:45 »
Temat do zamknięcia. Rozwiązałem go i tak jak myślałem było to dość proste.
[System.Serializable]
[CreateAssetMenu(menuName = "Indeks Plików TXT")]
public class Indeks_Plików_TXT : ScriptableObject
{
 
    public TextAsset[] Pliki_TXT;
}
tekst = (indeks[numer_assetu].Pliki_TXT[który_TextAsset_w_wraperze].text.Split('\n'));
Można zamknąć

Pozdr.

4
Unity / Dostęp do TextAsset.
« dnia: 2019-03-09, 13:40 »
Cześć, długie nie kodowanie przynosi swoje żniwa - wiedza zanika i utknąłem na czymś co w gruncie rzeczy wydawało mi się proste.

Napisałem bardzo prosty wrapper do przechowywania plików tekstowych:
[CreateAssetMenu(menuName = "Indeks Plików TXT")]
public class Indeks_Plików_TXT : ScriptableObject
{
    public TextAsset[] Pliki_TXT;
}
W innym skrypcie stworzyłem zmienną ,która przechowuję asset
public Indeks_Plików_TXT asetytxt;
Tworzę sobie ten Asset i przypisuję w nim przykładowo 3 pliki tekstowe. Następnie ten asset przypisuję do zmiennej podanej wyżej. I moje pytanie jak uzyskać dostęp do np pierwszego pliku?

Wiem jak uzyskać dostęp w samej zmiennej TextAsset, tutaj chodzi o rozbicie pliku txt na indeks.
tekst = (TextAsset.text.Split('\n'));

Ale jak uzyskać to samo tylko w TextAsset zawartym w moim wraperze?

próbowałem takiego podejścia ale to nie działa:
tekst = (Indeks_Plików_TXT(GetComponent <Pliki_TXT[numer_pliku_w_indeksie]> ().text.Split('\n')));
Ma ktoś jakiś pomysł?





5
Gry / Steam
« dnia: 2015-12-24, 17:58 »
Tu masz link do mojej skórki www.metroforsteam.com/ . A instalacja jest prosta w katalogu gdzie masz zainstalowany Steam jest folder "skins" tam wrzucasz skórki ,które potem sobie ustawiasz (ustawanie>interfejs) .

6
Gry / Steam
« dnia: 2015-12-24, 16:21 »
Apropo Steam i Windows 10 - całkiem ciekawą skórkę dorwałem(idealnie pasuję do nowej windy).
Choć jeszcze wczoraj byłem przekonany ,że owe nie istnieją. Przy okazji rzut oka na część mojej biblioteki.



7
Unity / Dialogi - skrypt Kubyzioma
« dnia: 2015-09-26, 12:41 »
Nie MÓGŁBYM ,ponieważ chcesz gotowca a z niego nic się nie nauczysz. Podałem Ci łopatologicznie warunek co i jak ma się dziać żeby nastąpił handel. Ale po kolei:
1) if(ilość naszego złota=>  czyli musisz sprawdzić ilość złota potrzebną do zakupu, najlepiej jak skorzystasz z tego :
http://docs.unity3d.com/ScriptReference/GameObject.GetComponent.html czyli tworzysz sobie wcześniej zmienną z ilością złota np inta i pobierasz do niej aktualny stan złota z EQ

2)=>wartości zakupu    tutaj prosta sprawa i nic nie musze tłumaczyć - kolejna zmienna z wartością tym razem zakupu.

3) {sprzedaj;} i dodanie przedmiotu do eq. Tutaj musisz dodać informację w swoim skrypcie z EQ ,że obiekt został dodany np odblokować go czy jak tam to widzisz. To już Twoja w tym głowa, po za tym w wujku google i cioci yt znajdziesz pełno poradników gdzie ludzie dokładnie krok po kroku tłumaczą.





8
Unity / Dialogi - skrypt Kubyzioma
« dnia: 2015-09-20, 09:25 »
Odkop po ponad roku brawo...A sam kod ma ponad 3 lata.... Kod już tak przestarzały ,że nie ma co go używać. Wprowadzony został nowy system UI w unity więc serdecznie polecam  się z nim zapoznać. A jak zrobić sprzedaż ?? nie jest to trudne : NPC sprawdza czy masz w swoim eq odpowiednią ilość złota warunkiem : if(ilość naszego złota=>wartości zakupu){sprzedaj;} Umieszczasz to w odpowiednim miejscu w kodzie i gra huczy.

Pozdrawiam. A jak potrzebujesz więcej pomocy zapraszam na forum uni3d.pl/forum albo załóż temat na TM w odpowiednim dziale.

9
Sprzęt, oprogramowanie / Windows 10
« dnia: 2015-09-18, 18:39 »
Mi to jakoś szczególnie nie przeszkadza. Do mojego przeglądania netu bez adblocka działa bez problemowo :D przeglądanie forum takiego czy innego albo wordpressy, zjebuki i inne takie stronki nie wywalają mi nie pożądanych reklam :D

10
Sprzęt, oprogramowanie / Windows 10
« dnia: 2015-09-18, 17:14 »
Osobiście po przejście z 7 na 10 nie mam żadnych problemów więc mogę śmiało polecić. Wiadomo pojawiały się małe problemy spadku wydajności ale to raczej wina lapklocka z poprzedniej ery :) . Ogółem strasznie pozytywnie zaskoczyła mnie nowa przeglądarka od mikroszitu czyli Edge - praktycznie nie używam Chroma czy Ognistego Lisa. Użytkuję od dnia premiery po dziś dzień a pracuję na wielu programach więc śmiało gra śmiga i huczy :D

Dalej cały desing bardzo przypadł mi do gustu troche podjeżdża androidem ale to dobrze, wręcz bardzo dobrze.

11
Silniki graficzne / UnityCommunity.pl
« dnia: 2015-09-02, 14:46 »
Oficjalnie chciałbym poinformować o zmianie domeny strony.
http://uni3d.pl/
W skrócie, skończyła się umowa na stary hosting, który koniec końców nie był rewelacyjny a sama nazwa witryna nie była hitem marketingu... Więc postanowiliśmy zmienić wszystko i oto rezultat.

12
Silniki graficzne / UnityCommunity.pl
« dnia: 2014-09-21, 15:13 »
Sens myślę ,że jest. Mamy dość sporą liczbę użytkowników aktywnych i zamiast szukać poradników będą je mieli bezpośrednio na stronie:). Choć nie nazwał bym tego poradnikiem a bardziej wiedzą dla początkujących . 

13
Silniki graficzne / UnityCommunity.pl
« dnia: 2014-09-20, 10:50 »
Polecam poczytać: http://wiki.unity3d.com/index.php/UnityScript_versus_JavaScript
Dokładnie , temat już wałkowany wiele razy :)

14
Silniki graficzne / UnityCommunity.pl
« dnia: 2014-09-20, 08:54 »
Wiem o tym. Strona ciągle w trakcje tworzenia . Poza tym mamy tylko kursy do JS  : www.facebook.com/UnityCommunityPL - na tym fanpagu są linki do 6 cz poradnika.
Może nie w najbliższym czasie ale zaplanowane jest zrobienie kursu z podstaw C# :)
 

15
Silniki graficzne / UnityCommunity.pl
« dnia: 2014-08-20, 22:58 »
Wiem o tym . Ten styl jest tylko tymczasowy. Póki nie kupimy czegoś lepszego. Wszystko z czasem ;)

16
Silniki graficzne / UnityCommunity.pl
« dnia: 2014-08-02, 14:14 »

Witam , pewnie wielu z Was kojarzy jedną z najstarszych stron wsparcia Unity3D w Polsce -
www.unity3d.cba.pl , która z czasem przeistoczyła się w forum.
Przez długi czas oferowaliśmy wsparcie dla każdego nowego użytkownika. Jednak z czasem niestety
staliśmy się bardziej zamknięta społecznością.Jednak uległo to zmianie zmieniliśmy adres
www.unitycommunity.pl/forum . Prowadzimy również stronę www.unitycommunity.pl . Naszymi aspiracjami
jest stanie się najlepszym polskim wsparciem dla Unity3D . I póki co idzie nam to dobrze,
nowi uzytkownicy przybywają i są zadowoleni...

Zapraszam Was na forum jeśli macie problemy, chcecie się pochwalić swoją pracą, pomóc innym.
Pozdrawiam Kubson.


17
Unity / GUI.Matrix One GUI to rule them all! [C#]
« dnia: 2014-07-28, 20:45 »
Witam ja robię to zupełnie inaczej . Nie do końca wiem jak z wydajnością tej metody - póki co nie miałem z tym problemów
var w : flota;///width - szerokość, 1 to 100% wielkośći ekranu , 0.1 to 10% itp///
var h : float;///height - wysokość, analogicznie///
private var rect : Rect;
function OnGUI(){
rect.x = (Screen.width*(1-w))/2;////takie coś da ci dolny środek////
rect.y = (Screen.height*(1-h));
rect.width = Screen.width*w;
rect.height = Screen.height*h;
///////teraz dodaj jakiś elemnt gui//////
GUI.Box(rect,"Napis");
}
ale to UnityScript nie c#

18
Przyglądam się projektowi i jak najbardziej należy się props i to wielki . Jedyne co rzuca mi się w oczy to za ostre krawędzie w terenie - skały itp jak by to poprawić było by naprawdę mega .

19
Identycznie jak w przypadku modeli, musisz rozpakować *bsa z teksturami i powinno działać .
PS. modele są oteksturowane tylko trzeba im przypisać odpowiednią teksturkę

20
Twórczość / Reakcja Łańcuchowa
« dnia: 2013-12-13, 16:38 »
Witam! Od mniej więcej dwóch tygodni(oczywiście nie ciągle) powstaje projekt - symulator(?). Cała zabawa polega na spadaniu z nieskończenie wysokiego budynku i zbieraniu punktów poprzez ocieranie się o spadające w dół odłamki. Sterujemy lalką voodo.Grę z czasem chcemy przenieść na androida - zabawa z tensometrem. A oto oddaje w wasze ręce grywalny pokazik :
https://dl.dropboxusercontent.com/u/121142928/Reakcja%20Łańcuchowa/Reakcja%20Łańcuchowa.html
STEROWANIE :
 Ruch - WSAD
 Pauza - P

Strony: [1] 2 3 ... 11
Do góry