Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ghorry

Strony: [1]
1
Skrypty / Rutyna pochodni
« dnia: 2023-08-14, 14:48 »
Czołem. Przychodzę z takim problemem, że chciałem aby pochodnie się same zapalały w górniczej dolinie tak samo jak w gothic 1.Zrobiłem to w ten sposób

   func void INIT_SUB_OLDCAMP()
   {
      // ------ LIGHTS ------
      
      Wld_SetMobRoutine         (00,00, "FIREPLACE", 1);
      Wld_SetMobRoutine         (22,00, "FIREPLACE", 1);
      Wld_SetMobRoutine         (05,00, "FIREPLACE", 0);

Po tym jednak po wciśnieciu nowa gra i zreparsowaniu skryptów gra zawiesza się na ekranie ładowania.
Próbowałem temu zaradzić metodą z g1 i dodać
   Wld_SetObjectRoutine (00,00,"NAZWAMOJEPOCHODNI",1);
   Wld_SetObjectRoutine (20,00,"NAZWAMOJEJPOCHODNI",1);
   Wld_SetObjectRoutine (05,00,"NAZWAMOJEJPOCHODNI",0);

Po tym giereczka normalnie się odpala świat się wczytuje wszystko git ale po wpisaniu set time 24 to samo gierka się zawiesza. Próbowałem zobaczyć co na to ZSpy ale nic z tego nie zrozumiałem


Post połączony: 2023-08-14, 14:59
zspy mówi coś takiego w skrócie
expected entry not found visualAniMode
expected entry not found visualAniModeStrength
-||- farclipscale
-||- zbias
-||- is ambient
-||- visualAni mode
I tak ogołnie się powtarza łącznie chyba 3 razy
a na dole całkiem
SND Creating Sound Instance FIRE_LARGE   (alternative 0) ... <zSndMss,cpp#1297>

i potem jest endoflog

może sndmss to że brakuje dźwięku czy coś?

2
Spacer / G1 przenoszenie się do świata
« dnia: 2022-02-14, 13:01 »
Siema. Zacząłem sobie modować Gothica 1 zmieniłem świat wszystko git zapisałem go jako WORLDS.zen zrobiłem startup wszystko git tylko jak wracam do tego świata np ze starej kopalni to ładuje się ten podstatwowy WORLD.zen i jak to zmienić?
To spacer czy skrypty jakieś wstawiłem tutaj bo nie wiem. Dzięki za odp z góry. Pozdrawiam.



EDIT:
Jednak do działu SPACER powinno iść..

     Po problemie znalazłem odpowiedź. Na przyszłość gdyby ktoś potrzebował:
Wystarczy odnaleźć w Spacerze TriggerChangeLevel (jest takie okienko ze wszystkimi vobami waypointami itd tam trzeba odnaleźć linijkie triggerchangelevel i dalej nie powinno być problemu. Może być lekutki problem z wolną kopalnią ale wystarczy się tam w Spacerze przelecieć). i go edytować na samym dole jest nasz świat np: Oldmine.zen
wystarczy zmienić na swój i wcisnąć przycisk Apply.

Przepraszam za kłopot i pozdrawiam.

3
Dobry chciałbym przenieść animacje stania w miejscu z gothica 1 do dwójki. (Magnat trzyma ręce na biodrach, mag ma złożone) Trochę się z tym męczyłem niestety bez skutku jak ktoś ma czas mógłby mi krok po kroku napisać co trza zrobić? Byłbym wdzięczny pozdro.

4
Skrypty / Przenoszenie NPC ze świata do świata
« dnia: 2021-10-07, 15:59 »
Aaaa już chyba rozumiem. Dzięki bardzo!

5
Skrypty / Przenoszenie NPC ze świata do świata
« dnia: 2021-10-06, 21:24 »
Dobry przychodzę z pewnym problemem. Chciałbym aby postać w modzie przenosiła się ze świata np Górniczej Doliny do Khorinis tak jak np Diego. Nigdzie nie mogłem tego znaleźć. Jak to zrobić?

Pozdrawiam.

Strony: [1]
Do góry