Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Macrentofeth

Strony: [1] 2 3
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Fußball DE
« dnia: 2010-06-28, 09:46 »
Opis: Piłkarskie mistrzostwa świata trwają w najlepsze, także  w świecie Gothic. Gothic Fußball to niemiecka modyfikacja  umożliwiająca wykonywanie rzutów wolnych. Nie możemy oczywiście  przekroczyć pola karnego, wybieramy sobie dogodne miejsce, wyjmujemy  piłkę, przymierzamy się i strzelamy. Będziemy musieli pokonać  bramkarza-trolla i orków-obrońców. Życzymy wszystkim miłej "gry na  mundialu", autor zadbał nawet o piłkę, którą jest oficjalna MŚ 2010  - Jabulani.

Instalacja przebiega standardowo, mod ma wbudowany instalator.  Uruchamiamy GothicStarter, wybieramy z listy Gothic Fußball.  Po włączeniu się gry przechodzimy do Nowa gra. Wybieramy sobie  dogodną pozycję, wciskamy na klawiaturze 2 (wyjęcie broni  dystansowej) i strzelamy Ctrl + strzałka do góry (domyślny atak w G2NK.  Napis Toooor! poinformuje nas, że strzeliliśmy bramkę. Zwracajmy  też uwagę na Zeit, który odlicza czas do końca "połowy". Tore  6 - strzeliliśmy już 6 bramek.

Screeny:
Link: Pobierz
Wersja pliku: 1.1
Autor pliku: ZaphodBeeblebrox
Rozmiar: 5 MB

2
Oferty pracy i pomocy / CripSoft - rekrutacja
« dnia: 2010-06-05, 17:42 »
Team modderski CripSoft  ogłasza nabór na następujące stanowiska:
  • grafik 3D - tworzenie modeli 3D w dowolnym,  zaawansowanym programie do grafiki 3D (mile widziany talent w tworzeniu  światów - nawet prostych)
  • grafik 2D - tworzenie tekstur, log i wszelkich prac  graficznych 2D
  • level designer - projektowanie poziomów przy użyciu  materiałów dostarczanych przez grafików 3D i 2D, wstawianie waypointów,  teksturowanie, vobowanie etc
  • skrypter - zapisywanie w języku skryptowym Gothic  dialogów, misji dostarczonych przez scenarzystów,  wdrażanie "nowych"  rozwiązań do mechaniki gry (opcjonalnie)
  • filmowiec - tworzenie materiałów promocyjnych,  cut-scenek, intro, outro i innych prac video
  • modder wszechstronny - reparsowanie skryptów,  składanie wszystkich elementów w jedną całość, tworzenie paczek i  wykańczanie prac nad modem, poprawianie drobnych błędów, testowanie,  opcjonalnie jedna z powyższych profesji, "człowiek od wszystkiego"
O nas
Strona zespołu
 

 Zajmujemy się moddingiem gry Gothic II z dodatkiem Noc Kruka.  Informacje o naszych projektach możecie znaleźć na naszej stronie głównej.
 Część modyfikacji jest już w ostatniej fazie produkcji, od wydania  dzieli je parę kroków, a część dopiero w fazie początkowej. Jednak  wierzymy, że razem zrealizujemy wiele wspaniałych, przełomowych i  innowacyjnych projektów!
 
 Czego wymagamy od każdego:
  • zdolności pracy w grupie
  • biegłej znajomości jednej z wyżej wymienionych profesji
  • solidności, rzetelności, punktualności, lojalności
  • czasu, chęci i ambicji
  • samoorganizacji, poświęcenia się jednemu zespołowi
Co oferujemy:
  • możliwość pracy nad wieloma ciekawymi projektami modyfikacji do G2NK
  • miła atmosfera w zespole
  • stałe powiększanie swojej wiedzy dzięki współpracy z resztą członków
  • praca w dobrze zorganizowanym, profesjonalnym środowisku
Na zgłoszenia czekamy pod adresem e-mail:
 
 Powinny one zawierać preferowaną specjalizację i krótki opis  umiejętności + nick, którym się posługujesz.
 Czas trwania naboru: DO ODWOŁANIA.

3
Inne gry / Risen - ModStarter + Mini-Modpack
« dnia: 2010-05-08, 16:59 »
Jakiś czas temu ukazała się polska wersja ModStartera, odświeżona, z Bazą Modów online - http://risen.info.pl/remository/Modyfikacj...-ModStarter-PL/
Z MDS zintegrowane są programy do moddingu: Pak Viewer, Pak Dir (Visual), Tab2CSV, CSV2Tab. One także zostały spolszczone.

Trwają prace nad tłumaczeniem pozostałych narzędzi do modyfikowania Risen i tutorialami.

4
Ukończone modyfikacje / TitanDMG [Risen]
« dnia: 2010-05-08, 16:46 »
Wielu graczy narzekało, że walka końcowa jest zbyt łatwa. Postanowiłem temu zaradzić. Mod TitanDMG zwiększa siłę ataku tytana ognia. Teraz, dowolny atak tytana zadaje nam 3 razy więcej obrażeń, co powoduje, że ponosimy prawie zawsze śmierć na miejscu (prawie, bo być może ktoś stworzył niezniszczalną postać).

Mod dostępny w Bazie Modów programu Risen ModStarter - http://risen.info.pl/remository/Modyfikacj...-ModStarter/

5
Ukończone modyfikacje / Unholy Prolog
« dnia: 2010-04-01, 22:06 »
Intro i Credisty są w popularnym formacie wmv, aby ten kto chciał sobie obejrzał, a ten kto nie - nie. Stawiamy na wysoką dostosywalność, nie chcemy ograniczać użytkownika końcowego do wymysłów twórców - to jest sandbox, jak meble z Ikei - "zrób se sam".

6
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Unholy Prolog
« dnia: 2010-04-01, 21:40 »
Unholy to przełomowa modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka. Powstaje od wakacji 2009 w studiu modderskim CripSoft na zlecenie wortalu Gothic Site. Opowiada o losach Świętego Przymierza - fanklubu Gothic na forum GS. W modyfikacji zostały użyte nowatorskie metody moddingu i kreowania gier.[indent]Akcja moda dzieje się w ruinach Salvetarionu, niegdyś dumnej stolicy Terytoriów Neutralnych, obecnie będącej jedynie morzem ruin po tym, jak Zakon Beliara, za milczącą zgodą pozostałych zakonów, zniszczył je doszczętnie przeganiając ostatniego namiestnika i obrońców miasta. Ludzie jednak nie porzucili go całkowicie i zajęli kilka ocalałych budynków, tworząc niewielkie enklawy. Ponownie uruchomili tawernę oraz zajęli część pustostanów. Ich osadnictwo nie objęło jednak okolic większych, niż okolice głównego placu Varia Asper, toteż pozostałe rejony miasta stopniowo dziczały, w czym prym wiódł dawny park.


Tydzień przed rozpoczęciem akcji moda do Salve zjechały Kapituły wszystkich zakonów wraz z delegacjami dyplomatów. Młody myśliwy, Jargo, który mieszka w okolicznych lasach, właśnie wybiera się do miasta, by sprzedać swe towary lokalnej społeczności..
[/indent]Prolog oferuje większość funkcji pełnej wersji:
  • otwarty, nieograniczony świat
  • wolność słowa
  • wolność wyboru
  • wysoka dostosywalność
  • całkowicie nieliniowy wątek główny
  • kreowanie świata gry przez użytkownika końcowego
  • przepiękna grafika
  • zapierająca dech w piersiach oprawa
  • opcjonalnie znakomita, liniowa fabuła
  • cyfrowa edycja specjalna
Screeny znajdują się w paczce z modem.

http://www.gothic.phx.pl/nk/download.php?cmd=click&id=33

7
Archiwum / [prima aprillis] Czas Zapłaty na półkach
« dnia: 2010-04-01, 12:26 »
Ile bedzie wazyla gra? (musze wiedziec czy mi limitu starczy na zasysanie z wareza)

8
Ukończone modyfikacje / Gothic: Ostatnie Starcie
« dnia: 2009-08-29, 20:45 »
Proszę o dodanie mirrora: http://www.gothic.phx.pl/gothic/download.p...click&id=78

Przyda się, zero limitów prędkości, bez czekania i nigdy nie wygasa.

9
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 20:37 »
dekster17 - za co Cię zbanowali na GS?

Cytuj
To wyznacz osobę odpowiedzialną za modding. To jest ważna dziedzina "życia" Gothica (a najważniejsza starych Gothiców, dzieki nim ta gra jeszcze żyje). I niech nie pisze tylko o modach a o ludziach nimi się zajmującymi. Zobacz ilu masz tutaj grafików, a system nagród bardzo pomaga w doborze ludzi do pogadania. Naprawdę można to bardzo fajnie i bezstresowo zrobić tylko trzeba chcieć.

Wyznaczony był Giselher, który po odejściu napisał do Darka "jeb sie".

10
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 20:28 »
@WhiskyBob - ja chciałbym tylko usprawnić przebieg całego tego procesu. Naprawdę, wygodniej byłoby mi gdybym dostał cynk o newsie, bo jako redaktor mam sporo stron do przeglądania. Nie piszemy tylko o moddingu.

11
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 20:10 »
Cytuj
jest jeszcze stary tajny dział gsm/gothic site modteam, tak to się chyba nazywało?

Niestety nie ma.

Napiszę tak: bardzo was przepraszam za to co na GS wam się nie podoba, ile ono wam złego wyrządziło. Przepraszam. Tak jak napisał Serail, tak jak na Tawernie tak i u nas są tacy ludzie. Tylko proszę, nie skreślajcie nas. Amen.

12
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 20:03 »
Cytuj
to ja prosze o odbanowanie mojego konta.

Odbanowałem.

13
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 18:51 »
Heh, teraz sprawa wygląda zupełnie inaczej. Otrzymałeś ostrzeżenie za "Niechciane reklamy", bo łamał on pkt. regulaminu "Na forum obowiązuje całkowity zakaz reklamowania stron i forów internetowych spoza zasobów Wortalu Phoenix". Następny ost był za "wielki cytat", ale teraz za to ostrzeżeń nie ma, chyba, że ktoś naprawdę przesadza z cytatami. Z drugiej strony nie zrobiłeś nic złego, ale akurat Rabittous to specyficzny moderator. Ale w każdym razie było to dość dawno temu także zapewniam Cię, możesz wracać  :) .

14
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 18:28 »
Cytuj
Dlaczego nie poskarżyliście się Tawernie? Czy link do źródła nie jest na GS'ie grzechem?

O ile wiem, swego czasu pytali się czy mogą skopiować tą solucję.

Cytuj
Jeśli nie, to dlaczego otrzymałem (pierwsze, reszta była równie paradoksalna) ostrzeżenie za pomoc UŻYTKOWNIKOWI GOTHIC SITE na forum GS podając przy tym źródło moich informacji?

Podaj link do profilu na forum. Poza tym gdy ja założyłem temat na forum Tawerny o Multiplayer Arena i podałem link do tematu na forum GS jako źródło przekopiowanego tekstu i topic do oficjalnej dyskusji zostałem potraktowany ostrzeżeniem: "teraz ostrzeżenie, następnym razem ban."

15
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 15:16 »
Częściowo tak, ale patrząc np. na ten dział http://www.worldofgothic.de/modifikation/ można stwierdzić inaczej. Tutaj są informacje i o tym i o tym.

16
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 15:06 »
Cytuj
Skupmy się więc proszę na tym jeśli faktycznie w twojej gestii jest współpraca i popularyzacja dzieł modderów jak i samego moddingu, nie zaś dbanie wyłącznie o interesy gothic site propozycjami typu "przenieśmy tutoriale na nasz serwis".

Nie chodziło mi o "przeniesienie" tylko o wzbogacenie tego działu, który ma być traktowany na równi z działami G1, G2 etc, w widocznym miejscu, a nie gdzieś w zaciszu lub na samym dole strony. Dlatego skoro ma on istnieć to musi "coś" zawierać. Myślałem o czymś takim jak tutaj: http://gothic.gram.pl/infopage.php?id=43, tylko z większym wyróżnieniem źródła niż dopisek z linkiem na końcu artykułu.

17
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 14:47 »
Cytuj
nie wiem czy jest jedna taka osoba która by mogła przemawiać w imieniu wszystkich. rozumiesz? wyobrażam to sobie inaczej. coś powstało piszemy do ciebie i obojętne kto to jest, każdy zainteresowany moder z wielu grup które mamy wystepuje w imieniu swojej grupy jak i całego tm. to chyba naturalne?

Rozumiem i nie mam nic przeciwko.

Cytuj
powinniśmy utworzyć dział Public Relations czy coś w podobnym stylu i tam zamieszczać wszystkie newsy i materiały które mają iść "w świat" tak abyście nie musieli regularnie obskakiwać całego forum w poszukiwaniu tych nowinek.

Z pewnością ułatwiłoby to nam życie.

Chcę tylko wiedzieć z kim konkretnie mam się kontaktować w sprawie organizowania wywiadów, chatów, etc.

18
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 14:35 »
Chodzi mi o moddera, który kontaktowałby się np. ze mną.

19
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 14:20 »
Cytuj
super. czy coś jeszcze?

Raczej nie.

Dobrze by było gdybyście wyznaczyli kogoś do kontaktów z GS.

20
Forum / GS i "tajny" dział tM
« dnia: 2009-08-19, 14:11 »
Proszę o uważne przeczytanie mojego posta.

Cytuj
Chcielibyśmy poświęcić jedną ze stref w pełni modyfikacjom. Byłaby ona traktowana na równi z innymi strefami. Dobrze by było gdyby zawierała tutoriale dotyczące moddingu, których w waszym serwisie nie brakuje. Dany tutorial zawierałby informację o autorze i np. link.

Cytuj
Można przeprowadzać wywiady, eventy w formie spotkań na naszym zawsze żywym, IRCowym kanale #gothic (POLnet).

Cytuj
Gdy zamieścicie np. newsa lub wydacie nową modyfikację możecie podesłać nam link do wiadomości.

Cytuj
Chciałbym aby to wszystko sprawniej przebiegało

Strony: [1] 2 3
Do góry